من می توانم به این خط سوال ادامه دهم. نکته این است که بسیار مهم است که بدانید احساسات کلی نسبت به برند شما در بلندمدت چیست. هیچ چیز نمی تواند پیشرفت کند تا زمانی که بدانید کاربران اغلب در SERP چه چیزی را در مقابل برند شما می بینند و احساساتی که نسبت به شما دارند.
ایده مجموعه جدید ردیابی رتبه مدیریت شهرت ما این است که اصول ردیابی رتبه را در نظر بگیریم و آن را در چارچوب ردیابی احساسات برند در SERP قرار دهیم (مثلاً به روشی که شما رتبه را ردیابی می کنید). این بدان معناست که نتایج رتبهبندیهایی را که از نظر برند خنثی، منفی و مثبت هستند برچسبگذاری کنید و سپس عملکرد این نتایج را ردیابی کنید تا درک صریحی از احساسات برند در طول زمان برای سایتهایی که مدیریت میکنید داشته باشید. .
بخش عمده ای از درک اینکه احساسات برند در SERP برای شما چگونه به نظر می رسد، ویژگی های SERP گوگل است. آنها همچنین به احتمال زیاد نقش بسیار مهمی در مقابله با هرگونه احساسات منفی احتمالی در صفحه نتایج بازی خواهند کرد. با گذشت زمان، گوگل هم از نظر نوع ویژگی هایی که در SERP نشان می دهد و هم در تعداد ویژگی هایی که در هر صفحه نتایج نشان می دهد بسیار پرانرژی شده است.
در زیر خود جدول، کارت هایی را مشاهده خواهید کرد که نتایج نشان داده شده در SERP (عنوان، URL و موقعیت) را برای ماه های جاری و گذشته منعکس می کنند. با کلیک بر روی یک کارت، برای تجزیه و تحلیل بیشتر به آن صفحه خاص هدایت می شوید. به این ترتیب وقتی کاربر آن کلیک را انجام داد، می توانید یک ایده واقعی از معنای واقعی صفحه برای شهرت نام تجاری خود داشته باشید.
زمانی که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانوادهاش، نواختن گیتار، کاوش در مکانهای عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت میبرد.
منظور من این است که برای توسعه استراتژی مناسب، بدیهی است که باید اطلاعات درست را در اختیار داشته باشید. چیزی که مجموعه ردیابی رتبه مدیریت شهرت را بسیار موثر می کند این است که شما به اطلاعات چندلایه ای دسترسی دارید که روندها، نتایج ارگانیک و ویژگی های ویژه ای را که Google بسیار دوست دارد، در نظر می گیرد.
آیا سایت هایی وجود دارند که احساسات منفی را در انتهای SERP فشار می دهند؟ شاید وقت آن رسیده است که یک حساب توییتر ایجاد کنید و به اندازه کافی توییت کنید تا جعبه توییتر برای جستجوهای مارک تجاری شما ظاهر شود و نتیجه را به صفحه 2 منتقل کنید.
بسیاری از ابزارهای شهرت آنلاین وجود دارد. با این حال، در حالی که بسیاری احساسات را در سراسر رسانه های اجتماعی تجزیه و تحلیل می کنند یا نمایه بک لینک شما را می سنجند، ما متوجه شدیم که وقتی به طور دقیق به Google SERP نگاه می کنیم، چیز زیادی وجود ندارد. از نظر فنی، میتوانید از ابزاری مانند SERP Snapshot استفاده کنید و از رتبهبندی در صفحه نتایج که به احساسات برند آسیب میزند یا تقویت میکند، توجه داشته باشید. گفته می شود، چنین کاری بسیار سخت خواهد بود. بنابراین، وقتی این مفهوم را می شنوم که بیان شده است که یک گزارش ردیابی رتبه کارخانه می تواند به شما کمک کند احساسات برند را ردیابی کنید، دلم می لرزد (فقط تا حدی).
گفته میشود، در یک نقطه خاص، باید گرانولار شوید و ببینید چه سایتی این احساسات منفی را منتشر میکند، چه میگویند، و هر چند وقت یکبار رتبهبندی میشوند؟
برای ثبت، هنگامی که URL های جدید در SERP رتبه بندی می شوند که هنوز باید بر اساس احساسات برچسب گذاری کنید، به شما اطلاع می دهیم تا هرگز از دست ندهید!
2. شهرت آنلاین شما در ویژگی های SERP گوگل
جدی گرفتن مدیریت شهرت در SERP
میتوانید مجموعه پیگیری رتبه مدیریت شهرت را در رابط کاربری Rank Ranger در زیر پیدا کنید: گزارشات > سئو > مدیریت شهرت
در این راستا، ابزار نتایج را همانطور که در SERP ظاهر می شود (عنوان، URL و توضیحات) به شما ارائه می دهد. به منظور ارزیابی تأثیر احساسات ارائه شده توسط صفحه، ما همچنین روند رتبه بندی نتایج و نمایان بودن آن را در 30 روز گذشته نشان می دهیم. به این ترتیب میدانید که سایتی که شما را در نور بدی معرفی میکند، یک انحراف است یا یک مشکل ثابت.
بگذار بهت نشان بدهم.
1. شهرت خود را در SERP در طول زمان بشناسید
درباره نویسنده
Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را میتوان یافت که روی صفحهکلید خود ضربه میزند و گزارشهای دادههای سئوی جدید و منحصربهفرد را تهیه میکند.
18 مارس 2020 | ارسال شده توسط Shay Harel
بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان قبل از خرید در مورد مارک ها و محصولات تحقیق می کنند. طبق یک مطالعه، 88 درصد از مصرف کنندگان آنلاین قبل از خرید تحقیق می کنند. این بدان معناست که مصرف کنندگان بالقوه به گوگل مراجعه می کنند و در مورد همه چیز از محصولات گرفته تا نظرات برند تحقیق می کنند. در نتیجه، آنچه که کاربر در SERP در مورد برند شما می بیند بسیار مهم است.
برای بدتر شدن اوضاع، اعتماد به برند در پایین ترین حد خود قرار دارد. یعنی تو واقعا نمی خواهید به یک مصرف کننده بالقوه بهانه ای برای اعتماد نکردن به شما بدهید. این امر باعث میشود که بدانید چه چیزی در SERP برای برند شما نشان داده میشود. هیچ چیز نمی تواند برای اعتماد به برند بدتر از یک پرس و جو مارکی باشد که احساسات منفی ایجاد می کند.
من فکر میکنم همه ما میتوانیم از این ایده که نگاه دقیقی به احساسات برند مستمر در SERP داشته باشیم، بگذریم. مشکل این است که انجام این کار در داخل می تواند یک تعهد زمانی جدی باشد در حالی که برون سپاری می تواند یک تعهد مالی جدی باشد. کاری که ما در اینجا با مجموعه ردیابی رتبه مدیریت شهرت انجام داده ایم این است که تجزیه و تحلیل کاملی از احساسات در مورد SERP به شما ارائه دهیم تا بتوانید در هنگام جستجو در Google از آنچه کاربران در مورد نام تجاری شما می بینند مطلع شوید. با مجموعه، شما اطلاعات لازم برای ایجاد یک استراتژی SEO را دارید که مستقیماً به احساسات برند در SERP کمک می کند. این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا کاربران بیشتری برای انجام تحقیقات قبل از فشار دادن دکمه خرید به گوگل مراجعه می کنند!
3. یک برنامه اقدام تهیه کنید
شروع با ردیابی شهرت خود در Google SERP
من واقعاً نیازی به اهمیت ردیابی اثربخشی استراتژی مدیریت شهرت نام تجاری شما در رابطه با SERP ندارم. برای آن، من فقط میخواهم به سرعت بررسی کنم که چگونه مجموعه به شما کمک میکند بدانید آیا کاری که انجام میدهید کار میکند یا خیر.
این به طور مستقیم با ابزار صحبت نمی کند، اما اگر قرار است گفتگوی واقعی در مورد مدیریت شهرت برند در SERP داشته باشیم، باید درباره توسعه یک استراتژی بحث کنیم. استفاده از داده هایی که قبلاً نشان داده شده است (در آینده بیشتر) بدون ایجاد تغییرات مناسب، بی ارزش است. البته اولین قدم در اینجا تشخیص مشکل است.
این بدان معنی است که می توانید ببینید آیا آن URL های دردسرساز که برای حذف آنها از صفحه یک کار کرده اید، واقعاً در SERP کار می کنند یا خیر. چه از طریق ویژگیهای جدید SERP که توانستهاید به SERP (مانند جعبه توییتر، لینکهای سایت، چرخ فلکهای ارگانیک و مواردی از این قبیل) فشار بیاورید یا با تلاش برای کسب رتبهبندی بیشتر صفحات خود، دادههای اینجا نشان میدهد. اگر چنین تکنیک هایی منجر به کاهش بیشتر احساسات منفی و حتی خارج شدن از صفحه اول SERP شود.
برای این منظور، مجموعه پیگیری رتبه مدیریت شهرت ما با ترکیبی از معیارها شروع میکند که به شما میگوید در حال حاضر چه احساساتی در SERP وجود دارد و کاربران در طول زمان چه چیزی را دیدهاند (هم در گذشته اخیر و هم در گذشته نه چندان نزدیک).
برای پیچیده تر کردن مسائل، ویژگی های SERP گوگل نه تنها از نظر بصری قابل توجه هستند، بلکه عموماً به طور برجسته در بالای صفحه ظاهر می شوند. به عبارت دیگر، همه نتایج ارگانیک می تواند تصویر مثبتی از برند شما ترسیم کند، اما مصرف کنندگان بالقوه ممکن است چیزی کمتر از چاپلوسی را ببینند که در یک ویژگی SERP وجود دارد.
زیر تغییر ماهانه در بخش مجموعه، فهرستی از URL های با رتبه برتر برای یک کلمه کلیدی مشخص را خواهید یافت. جدول اینجا رتبه فعلی URL و همچنین رتبه قبلی آن را فهرست می کند.
سپس ما را به ردیابی اثربخشی استراتژی شهرت در SERP شما می رساند.
4. بهبود و اثربخشی استراتژی شهرت آنلاین خود را پیگیری کنید
به طور خاص، برای هر کلمه کلیدی که ردیابی می کنید، خواهید دید:
امتیاز شهرت شما برای روز جاری
احساسات برند در SERP در 30 روز گذشته (شامل تعداد سایت هایی که احساسات مثبت، منفی یا خنثی را در روز منعکس می کنند)
احساسات برند در مورد SERP برای قابل مشاهده ترین نتایج 10 برتر در شش ماه گذشته
با آن، من هم خوشحالم و هم مفتخرم که مجموعه ردیابی رتبه مدیریت شهرت جدید Rank Ranger را که به طور خاص برای ردیابی احساسات برند در SERP طراحی شده است، ارائه می کنم.
آیا جعبه ویدئو محتوایی را به مصرفکنندگان بالقوه نشان میدهد که مانع فروش شود؟ شاید زمان آن رسیده است که بازاریابی ویدیویی را شروع کنید.
برای هر روز معین برای هر کلمه کلیدی، می توانید ببینید کدام ویژگی های SERP ظاهر می شوند و چه نوع احساساتی را منعکس می کنند.
آیا مقالات منفی در مورد برند شما در چرخ فلک داستان های برتر وجود دارد؟ شاید همکاری با یک تیم روابط عمومی برای انتشار محتوای خبری قانونی بتواند کمک کند.
بر این اساس، ابزار مدیریت شهرت ما به شما کمک میکند دقیقاً مواردی را کشف کنید که محتوای ویژگی SERP هم به صورت منفی و هم مثبت نام تجاری شما را به تصویر میکشد.
فکر کردن در مورد احساساتی که SERP برای برند شما به صورت لحظه به لحظه ایجاد می کند، دیوانه کننده خواهد بود. گوگل دائماً چیزها را تغییر می دهد و آنچه را که در SERP نشان می دهد آزمایش می کند. فکر کردن در مورد احساسات کلی نام بازی شهرت در SERP است. شما می خواهید بدانید که چگونه نام تجاری شما عمدتاً توسط نتایجی که در صفحه یک SERP ظاهر می شود منعکس می شود. اگر کاربران صفحه اول را به پایین اسکرول کنند، چه احساسی عمومی دارند؟ چقدر احتمال دارد که مصرف کنندگان بالقوه چیزی را ببینند که نام تجاری شما را بد رنگ می کند؟ آیا چیزی در SERP تغییر کرده است و آیا این تغییر احساسات منفی بیشتری نسبت به برند شما ایجاد کرده است؟ اگر چنین است، چه زمانی این اتفاق افتاد؟
آیا با ویژگی های SERP مشکلی ندارید؟ خوب، اما آیا شما ممکن است محتوای کافی تولید نکنید و بدین ترتیب به رقبا دسترسی آسانی ایجاد کنید؟