زمانی که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانوادهاش، نواختن گیتار، کاوش در مکانهای عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت میبرد.
مجله خبری
زمانی که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانوادهاش، نواختن گیتار، کاوش در مکانهای عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت میبرد.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/reputation-management-seo
این بدان معنی است که می توانید ببینید آیا آن URL های دردسرساز که برای حذف آنها از صفحه یک کار کرده اید، واقعاً در SERP کار می کنند یا خیر. چه از طریق ویژگیهای جدید SERP که توانستهاید به SERP (مانند جعبه توییتر، لینکهای سایت، چرخ فلکهای ارگانیک و مواردی از این قبیل) فشار بیاورید یا با تلاش برای کسب رتبهبندی بیشتر صفحات خود، دادههای اینجا نشان میدهد. اگر چنین تکنیک هایی منجر به کاهش بیشتر احساسات منفی و حتی خارج شدن از صفحه اول SERP شود.
در این راستا، ابزار نتایج را همانطور که در SERP ظاهر می شود (عنوان، URL و توضیحات) به شما ارائه می دهد. به منظور ارزیابی تأثیر احساسات ارائه شده توسط صفحه، ما همچنین روند رتبه بندی نتایج و نمایان بودن آن را در 30 روز گذشته نشان می دهیم. به این ترتیب میدانید که سایتی که شما را در نور بدی معرفی میکند، یک انحراف است یا یک مشکل ثابت.
آیا با ویژگی های SERP مشکلی ندارید؟ خوب، اما آیا شما ممکن است محتوای کافی تولید نکنید و بدین ترتیب به رقبا دسترسی آسانی ایجاد کنید؟
18 مارس 2020 | ارسال شده توسط Shay Harel
بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان قبل از خرید در مورد مارک ها و محصولات تحقیق می کنند. طبق یک مطالعه، 88 درصد از مصرف کنندگان آنلاین قبل از خرید تحقیق می کنند. این بدان معناست که مصرف کنندگان بالقوه به گوگل مراجعه می کنند و در مورد همه چیز از محصولات گرفته تا نظرات برند تحقیق می کنند. در نتیجه، آنچه که کاربر در SERP در مورد برند شما می بیند بسیار مهم است.
بگذار بهت نشان بدهم.
برای بدتر شدن اوضاع، اعتماد به برند در پایین ترین حد خود قرار دارد. یعنی تو واقعا نمی خواهید به یک مصرف کننده بالقوه بهانه ای برای اعتماد نکردن به شما بدهید. این امر باعث میشود که بدانید چه چیزی در SERP برای برند شما نشان داده میشود. هیچ چیز نمی تواند برای اعتماد به برند بدتر از یک پرس و جو مارکی باشد که احساسات منفی ایجاد می کند.
برای هر روز معین برای هر کلمه کلیدی، می توانید ببینید کدام ویژگی های SERP ظاهر می شوند و چه نوع احساساتی را منعکس می کنند.
به طور خاص، برای هر کلمه کلیدی که ردیابی می کنید، خواهید دید:
برای این منظور، مجموعه پیگیری رتبه مدیریت شهرت ما با ترکیبی از معیارها شروع میکند که به شما میگوید در حال حاضر چه احساساتی در SERP وجود دارد و کاربران در طول زمان چه چیزی را دیدهاند (هم در گذشته اخیر و هم در گذشته نه چندان نزدیک).
من می توانم به این خط سوال ادامه دهم. نکته این است که بسیار مهم است که بدانید احساسات کلی نسبت به برند شما در بلندمدت چیست. هیچ چیز نمی تواند پیشرفت کند تا زمانی که بدانید کاربران اغلب در SERP چه چیزی را در مقابل برند شما می بینند و احساساتی که نسبت به شما دارند.
برای ثبت، هنگامی که URL های جدید در SERP رتبه بندی می شوند که هنوز باید بر اساس احساسات برچسب گذاری کنید، به شما اطلاع می دهیم تا هرگز از دست ندهید!
آیا جعبه ویدئو محتوایی را به مصرفکنندگان بالقوه نشان میدهد که مانع فروش شود؟ شاید زمان آن رسیده است که بازاریابی ویدیویی را شروع کنید.
برای پیچیده تر کردن مسائل، ویژگی های SERP گوگل نه تنها از نظر بصری قابل توجه هستند، بلکه عموماً به طور برجسته در بالای صفحه ظاهر می شوند. به عبارت دیگر، همه نتایج ارگانیک می تواند تصویر مثبتی از برند شما ترسیم کند، اما مصرف کنندگان بالقوه ممکن است چیزی کمتر از چاپلوسی را ببینند که در یک ویژگی SERP وجود دارد.
ایده مجموعه جدید ردیابی رتبه مدیریت شهرت ما این است که اصول ردیابی رتبه را در نظر بگیریم و آن را در چارچوب ردیابی احساسات برند در SERP قرار دهیم (مثلاً به روشی که شما رتبه را ردیابی می کنید). این بدان معناست که نتایج رتبهبندیهایی را که از نظر برند خنثی، منفی و مثبت هستند برچسبگذاری کنید و سپس عملکرد این نتایج را ردیابی کنید تا درک صریحی از احساسات برند در طول زمان برای سایتهایی که مدیریت میکنید داشته باشید. .
این به طور مستقیم با ابزار صحبت نمی کند، اما اگر قرار است گفتگوی واقعی در مورد مدیریت شهرت برند در SERP داشته باشیم، باید درباره توسعه یک استراتژی بحث کنیم. استفاده از داده هایی که قبلاً نشان داده شده است (در آینده بیشتر) بدون ایجاد تغییرات مناسب، بی ارزش است. البته اولین قدم در اینجا تشخیص مشکل است.
درباره نویسنده