همانطور که PPC و SEO به سمت آینده محتوای بصری تر حرکت می کنند و مصرف کنندگان خواستار پردازش اطلاعات آسان تر هستند، Performance Max به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که بهترین صفحه فرود و دسته بندی را برای درخواست یا علاقه کاربر پیدا کنند و آن را با محتوای بصری آماده کنند که مطابق با ترجیحات آنها باشد.
قبل از بحث در مورد آنچه در دوران گذار به دست می آوریم، مهم است که ضررها و نحوه کاهش آنها را درک کنیم.
اگرچه هیچ بیانیه رسمی در مورد حذف تدریجی DSA از سوی گوگل ارائه نشده است، توصیه هایی برای ارتقاء DSA نشان دهنده تغییر احتمالی است.
این نوع/تنظیم کمپین قدرتمند، توانایی تبلیغکنندگان را در استفاده از قدرت جستجوی ارگانیک خود برای اطلاعرسانی به کمپینهای PPC خود افزایش میدهد.
این بدان معناست که دستههای خاصی ممکن است مؤلفههای DSA را در Performance Max فعال کنند و در نتیجه تبلیغاتی را ارائه دهند که نمیخواهید بودجهای را به آن اختصاص دهید.
یکی از دلایل قدرتمند بودن DSA این است که میتوانست با صفحات مخصوص فید یا فهرست کامل سایت کار کند و به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا دستههای خاص را به طور موثر هدف قرار دهند.
تبلیغات جستجوی پویا (DSA) سالهاست که جزء اصلی در مدیریت تبلیغات گوگل و Microsoft Ads بوده است.
انتقال از DSA به Performance Max چندین دستاورد مهم را به همراه دارد. یکی از مزایای کلیدی، توانایی کنترل تمام دارایی های مورد استفاده است، نه فقط توضیحات.
بزرگترین زمینه همکاری محتوای بصری و راحت تر شدن با PPC و SEO است که مسئول بالای قیف است.
علاوه بر این، برای کسانی که نمیخواهند DSA را کنار بگذارند، مایکروسافت یک پیشنهاد DSA قوی دارد که اساساً قوانین تعامل با Google را دارد.
با اجازه دادن به Google برای خزیدن در سایت خود و یافتن صفحه فرود مناسب برای درخواست کاربر، تبلیغکنندگان میتوانند از محتوای بهینهسازی شده استفاده کرده و آن را به سرفصلهای جذاب تبدیل کنند.

با Performance Max، اگرچه ترکیب دقیق ارائه شده برای هر فرد را نمیدانید، میتوانید اطمینان حاصل کنید که هر کمپین دارای خلاقیت صحیح است.

اساساً به برندها این امکان را میداد که به جای اینکه در هر صفحه فرود و بودجه برای هر کدام فاکتور بگیرند، روی اهداف اصلی تمرکز کنند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/dsa-wins-performance-max-428883
توجه به این نکته ضروری است که این پست زمانی نوشته شده است که هم تبلیغات جستجوی پویا و هم PMax می توانند به طور همزمان اجرا شوند.
Performance Max از هر نوع تبلیغاتی در گوگل پشتیبانی می کند:
- جستجو کردن: تبلیغات در SERP/SERE (صفحه نتایج موتور جستجو/تجربه نتیجه موتور جستجو).
- نمایش دادن: تبلیغات بصری در سایت های شخص ثالث ارائه می شود.
- یوتیوب: تبلیغات ویدیویی در یوتیوب یا نقاط نمایش بسته به فرمت ارائه می شود.
- كشف كردن: قسمتی از تبلیغات بصری و بخشی متنی در Google Discover ارائه می شود.
- تبلیغات محلی: تبلیغات مبتنی بر نمایه کسب و کار Google در بخش نقشه SERP/SERE ارائه می شود.
- خريد كردن: تبلیغات فهرست محصولات که در SERP/SERE، یوتیوب و نقاط نمایش ارائه می شوند.
در حالی که یک استراتژی SEO خوب می تواند به شدت بر سرفصل ها تأثیر بگذارد، هیچ تضمینی برای داشتن سرفصل های مورد نظر در DSA وجود نداشت.
اولین و مهمترین ایده حذف در خود سایت است. بخش بزرگی از راهاندازی DSA اضافه کردن قوانین برای حذف سایت (صفحه اصلی، وبلاگ و غیره) بود.
در حالی که همه هنوز این را ندارند، گزارش آماری «جایی/زمانی که تبلیغات نشان داده شد» میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا بدانند کدام مکانها را در سطح حساب حذف کنند.

تبلیغکنندگان در چند ماه گذشته به کاهش عملکرد DSA (یعنی عدم ارائه خدمات) اشاره کردهاند و حسابهایی که همه کمپینها را اجرا میکنند شاهد افزایش PMax بودهاند.

تبلیغکنندگان بهطور فعال قوانین تعامل را برای PMax ایجاد میکنند، که نشاندهنده یک تغییر عملیاتی برای کسانی است که به اجرای تبلیغات جستجوی پویا عادت دارند.
DSA به ویژه در صنایعی مانند:
- خودرو.
- مسافرت رفتن.
- مشاور املاک.
- تجارت الکترونیک.
- هر کسب و کاری با صفحات فرود متعدد برای پوشش محصولات یا خدمات خود.
DSA همچنین نقش مهمی در کشف مفاهیم کلیدواژه برای کمپین های دیگر داشت. تبلیغکنندگان میتوانند روی این مفاهیم دقیق با تطابق دقیق پیشنهاد دهند یا از هوش مصنوعی پیشبینیکننده با تطابق گسترده استفاده کنند.
با این حال، این به معنای تعدیل انتظارات برای کمپین های PPC نیز هست. بسیاری از کمپین های PPC به عنوان تراکنشی فکر می کنند. اگر منجر به فروش نشود، اتلاف است.
ما در حال از دست دادن پاسخ روشن با سهم برداشت هستیم (که به ما نشان می دهد که آیا به دلیل بودجه یا رتبه ضرر می کنیم). استفاده از این پروکسی ها در تضمین بودجه مناسب حیاتی خواهد بود.
سود در انتقال به Performance Max
در حالی که حذف تدریجی تبلیغات جستجوی پویا ممکن است هنوز بیانیه رسمی از طرف گوگل نداشته باشد، این نوشته روی دیوار است.

در حالی که Performance Max اجازه استفاده از فیدها و گسترش URL را می دهد، توانایی حذف بخش های خاصی از سایت را فراهم نمی کند.
برای مقابله با این، شامل سیگنال های مخاطب برای عبارات جستجو که منعکس کننده دسته بندی های مورد نظر هستند و اضافه کردن موارد منفی در Performance Max بسیار مهم است.
اگر PMax نتایج مورد نیاز شما را ارائه نمی دهد، این اختیار را داشته باشید که راه حل DSA مایکروسافت را آزمایش کنید.
با این حال، با قرار دادن مکانهای بصری بالای قیف در حسابها، معیارهای موفقیت نیز باید تغییر کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.