بروزرسانی: 27 آبان 1404
نحوه ایجاد یک صفحه منبع
صفحه منبع یک صفحه تنظیم شده است که به منابع، ابزارها، برنامه ها، محصولات، خدمات، رسانه ها یا وب سایت های مفیدی پیوند می خورد که ممکن است برای مخاطبان مفید باشد.
بله، شما می توانید محتوای خود را در صفحه منبع خود قرار دهید، اما مراقب باشید - اضافه کردن بیش از حد محتوای شما می تواند کمی بیش از حد خود تبلیغاتی به نظر برسد.
FTC پیوند دادن به سایت های وابسته را در نظر می گیرد بدون افشای تبلیغات فریبنده
در مرحله بعد، از آنجایی که صفحه منبع شما اساساً صفحه ای پر از پیوند است، باید مطمئن شوید که پیوندها به طور منظم کار می کنند و دقیق هستند.
اگر قصد دارید پیوندهای وابسته را در صفحه منبع خود بگنجانید، یک افشای واضح اضافه کنید که ممکن است وقتی بازدیدکنندگان شما روی آن پیوندها کلیک کنند، کمیسیون دریافت کنید.
به عنوان مثال، اگر شما یک نانوایی خبره هستید که دستور العمل ها را پست می کنید، صفحه منبع شما ممکن است پر از ابزارهای پختی باشد که به آنها اعتماد دارید و روزانه از آنها استفاده می کنید، مانند این وب سایت نانوایی:

برای مثال، اگر فهرستی از رسانه ها برای استفاده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع دارید، می توانید پیوندها را بر اساس نوع رسانه دسته بندی کنید، مثلاً کتاب ها، پادکست ها، ویدیوها، پست های وبلاگ، دوره ها و غیره.
تصحیح: یک صفحه منبع می تواند باشد اگر آن را با در نظر گرفتن مراحل بالا ایجاد کنید، محتوای مفیدی دارد.
در نهایت، اطمینان حاصل کنید که پیوندهای وابسته شما همه دقیق و کار می کنند، بنابراین هر بار که شخصی از طریق صفحه شما به یک محصول ارجاع داده می شود، ردیابی شود.
7. در محتوای دیگر خود به صفحه منبع خود پیوند دهید
(به ابزارهای سئو، ابزارهای ایجاد محتوا، میزبان وب سایت مورد علاقه خود و ابزار تقویم محتوایی که به آن وابسته هستید فکر کنید.)
چه چیزی صفحه شما را فراتر از خود پیوندها مفید می کند؟
قرار دادن پیوندهای خود در یک صفحه منبع اختصاصی در پیمایش برتر به خوانندگان شما راهی آسان برای یافتن و تعامل با آنها می دهد.
با این حال، این ذکر آشکارا فروشندگی نیست و در کنار سایر توصیه های آنها کمتر به نظر می رسد.

به عنوان مثال، این می تواند وظیفه ای باشد که شما به عنوان بخشی از وب سایت معمولی یا ممیزی محتوای خود تعیین می کنید.
سه راه برای نزدیک شدن به یک صفحه منبع وجود دارد:
- از لینک های وابسته استفاده کنید. (این بدان معناست که شما و شرکت محصولی که توصیه می کنید یک توافقنامه دارید - از افرادی که روی پیوند وابسته شما کلیک می کنند و با آن شرکت تعامل می کنند، کمیسیون کمی دریافت می کنید.)
- به منابع به صورت ارگانیک پیوند دهید (چون آنها را دوست دارید و بدون دلیل دیگری).
- ترکیبی از پیوندهای وابسته و ارگانیک را بگنجانید.
چرا باید یک صفحه منبع ایجاد کنید
راه دیگر برای گنجاندن محتوای خود در صفحه منبع، پیوند دادن به پست های وبلاگ مرتبط است.
در نهایت، هرگز چیزی را که واقعا استفاده نکرده اید یا دوست نداشته اید توصیه نکنید. صداقت و شفافیت برای حفظ اعتماد بین شما و مخاطبان ضروری است.
2. از جمله پیوندهای وابسته؟ یک افشاگری اضافه کنید
باز هم، فقط فهرستی از پیوندها را در یک صفحه قرار ندهید. برای سازماندهی و بهینه سازی صفحه منبع خود کمی تلاش کنید تا بیشترین بازدیدکننده بیشترین استفاده را از آن ببرند.
فقط هیچ منبعی را درج نکنید. به این فکر کنید که چه چیزی برای مخاطبان شما مفیدتر است.
هنگامی که صفحه منبع شما ایجاد شد، در محتوای دیگر خود، از جمله وبلاگ ها و صفحات اصلی سایت مانند صفحه درباره ما، به آن پیوند دهید.
و به عنوان بخشی از استراتژی محتوای شما، یک صفحه منبع می تواند به وب سایت شما عمق و ارزش بیافزاید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.




