8. محتوا را با همدلی القا کنید
همدلی در تولید محتوا به معنای پیش بینی نیازهای کاربران، هدایت آنها از طریق چالش ها و ایجاد یک تجربه حمایتی است. همانطور که Roshni Shaikh، یک استراتژیست تبدیل از کیپ آژانس می گوید: «محتوا نباید همدلی را منتقل کند. همدلی مقدم بر محتواست.»
چگونه همدلی را در محتوای خود القا کنیم:
با کفش آنها راه بروید:
سفر مشتری بالقوه خود را تصور کنید. اگر لباسهای ورزشی میفروشید، به یک مبتدی فکر کنید که ممکن است در مورد خرید آن مطمئن نباشید. فراتر از محصولات، نکات مبتدی را به اشتراک بگذارید، بهترین مواد را برای راحتی توضیح دهید، و منابعی مانند راهنمای اندازه یا الهامات سبک را در آن گنجانید.
تجزیه و تحلیل و بازخورد اهرمی:
از ابزارهایی مانند Sprout Social برای نظارت بر رسانه های اجتماعی یا Moz Pro برای تجزیه و تحلیل سایت استفاده کنید تا اطلاعاتی را در مورد آنچه که با مشتریان طنین انداز می شود جمع آوری کنید. در بررسی ها، نظرات و پست های رسانه های اجتماعی به احساسات توجه زیادی داشته باشید. آیا آنها ناامیدی یا تجربیات مثبت را به اشتراک می گذارند؟ از این داده ها برای هدایت تصمیمات همدلانه محتوایی استفاده کنید.
پیوند به منابع تکمیلی:
پیوند دادن به منابع خارجی مفید، مانند گزارشهای صنعتی یا راهنماها، به کاربران نشان میدهد که به موفقیت آنها اهمیت میدهید. پیوندهای معتبر ارزش محتوای شما را بهبود می بخشد و نشان می دهد که شما برای رفع نیازهای آنها سرمایه گذاری کرده اید.
منبع: https://moz.com/blog/how-im-creating-helpful-content-post-hcu