هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید تمام کلمات کلیدی که صفحه برای آنها رتبه بندی شده است را از داخل نرم افزار Rank Ranger مشاهده کنید.
همانطور که از همه چیزهایی که در بالا به اشتراک گذاشتم می بینید، برای اینکه از ردیاب رتبه خود حداکثر استفاده را ببرید، باید روی دو چیز تمرکز کنید:
- ردیابی کلمات کلیدی هدف
- ردیابی کلمات کلیدی با تاثیر بالا
انجام این کار کلمات کلیدی شما را در استراتژی رتبه بندی کلی شما ادغام می کند و به شما یک مزیت استراتژیک می دهد. این به شما کمک میکند تا ارزیابی کنید که کدام وظایف پرتأثیر باعث موفقیت آنلاین شما میشود و کدام وظایف خون آشام زمان شما را میبلعد و شما را خشک میکند.
اگر هنوز کلیکی دریافت نکرده اند زیاد نگران نباشید. با کار بر روی این صفحات، رتبه و دید شما باید افزایش یابد و زمانی که این اتفاق می افتد، قابلیت کلیک افزایش می یابد.
بهش فکر کن…
مانند هر چیزی در سئو (یا زندگی)، یافتن چند تاکتیک در اینترنت کافی نیست و روزی آن را فراخوانی کنید.
شما باید با حدود پنج تا ده دسته کلیدواژه در هر صفحه به پایان برسانید.
این نقطه معمولاً زمانی اتفاق میافتد که متوجه میشوید ردیابهای رتبه نه تنها تصویر دقیقی از رتبهبندی شما به شما ارائه میدهند، بلکه مجموعهای از ابزارهای تحلیلی را نیز در اختیار شما قرار میدهند که میتوانید برای درک عمیقتر از رتبهبندی خود از آنها استفاده کنید.
در توسعه هر سئو نقطه ای وجود دارد که از کنسول جستجوی گوگل به یک ابزار ردیابی رتبه پولی فارغ التحصیل می شوید.
14 جولای 2021 | ارسال شده توسط Darrell Mordecai
پس از مدتی، محتوای شما شروع به برداشت می کند.
احتمالا همه ما آنجا بوده ایم.
پس از انجام این کار، تمام صفحات نتایج موتور جستجو را مشاهده خواهید کرد که محتوای شما در آنها نمایش داده می شود. اکنون می توانید کلمات کلیدی خود را با بهترین عملکرد انتخاب کنید.
خوب، انتخاب کلمات کلیدی باید به همین شکل باشد.
اینها باید کلمات کلیدی باشند که نشانی اینترنتی شما را در جایی در سه صفحه بالای گوگل نشان دهند. آنها ترجیحاً باید برداشت داشته باشند و محتوای شما باید به طور مستقیم یا غیرمستقیم هدف کاربر را برآورده کند.
از آنجایی که سئو یک فرآیند مداوم است، شما به دنبال فرصت هایی برای برنده شدن سریع هستید.
در این مرحله، من حفاری در اطراف ابزار تحقیق کلمات کلیدی خود را برای یافتن برخی از تغییرات دم بلند توصیه نمی کنم. نه مگر اینکه بخواهید به طور خاص در آن SERP ها نیز رتبه بندی کنید.
با نمایش.
چرا کلمات کلیدی را که ردیابی می کنید ردیابی می کنید؟
دلیلش این هست که…
وقتی وارد داشبورد خود می شوید چه چیزی را می خواهید بفهمید؟
زمانی که شما در حال ایجاد محتوای جدید هستید این امر منطقی است. شما به طور کلی محتوای خود را طوری طراحی می کنید که در یک SERP رتبه بندی شود و هدف جستجو و تجزیه و تحلیل رقبا را در نظر بگیرید.
خیر
چنین رویکردی می تواند منجر به اتلاف زمان زیادی شود.
سپس تقریباً هر چیزی و هر چیزی را که پیدا می کنند ردیابی می کنند.
این فرصت شماست که به چیدن گیلاس بروید.
هنگامی که این کار را انجام دادید، ردیاب رتبه شما به شما نشان می دهد که چگونه بهینه سازی های شما بر رتبه بندی، ترافیک و دید ارگانیک شما تأثیر می گذارد.
این بدان معنی است که می توانید داده های کنسول جستجوی خود را در بسیاری از گزارش ها مشاهده کنید.
و چه کسی دوست ندارد که بینش های عملی را از داده ها جمع آوری کند؟
و از آنجایی که پتانسیل بالایی برای کلمات کلیدی دارید، می توانید شروع به بهینه سازی آنها کنید تا رتبه بالاتری داشته باشند.
کلمه کلیدی مورد نظر خود را دنبال کنید
در نرم افزار قدیمی و خوب ردیابی رتبه گوگل، کنسول جستجو.
به گزارش Google Search Console Analytics Analytics بروید.
چه بهینه سازی روی صفحه باشد و چه ایجاد لینک، هر تاکتیکی که استفاده می کنید، همیشه به داشتن یک مزیت استراتژیک کمک می کند. به این ترتیب شما می توانید با موج موج سواری کنید نه اینکه بر خلاف آن شنا کنید.
من همچنین یک میانبر بسیار خوب در ابزار ردیابی رتبه پیشرفته Rank Ranger به شما نشان خواهم داد. 🙂
هنگام ایجاد محتوای طراحی شده برای رتبه بندی در موتورهای جستجو، به طور کلی فرآیند با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می شود.
به طور کلی، سه رویکرد برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد. دو مورد از آنها یک مزیت استراتژیک به شما ارائه می دهند و یکی نه.
روش اسپری و دعا
اکنون، همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر کردم، اگر از Rank Ranger استفاده می کنید، یک میانبر بسیار خوب را معرفی می کنم.
سپس می توانید کلمات کلیدی پر تاثیر خود را با استفاده از معیارهایی مانند:
- برداشت ها
- کلیک می کند
- CTR
- موقعیت

بله، سئو و گشت و گذار شباهت های زیادی دارند. 🙂
خوشه های کلمات کلیدی خود را بردارید و آنها را به ردیاب رتبه خود اضافه کنید.
از سوی دیگر تاکتیک ها مانند قدرت بی رحم هستند. به عبارت دیگر، تاکتیک ها زمانی عالی هستند که در موقعیت مناسب استفاده شوند.
اگر دارید، مطمئن هستم که روند شما چیزی شبیه به این بوده است.
خوب، از آنجایی که در Rank Ranger، بزرگترین ابرقدرت ما ردیابی رتبه پیشرفته است، برای ما منطقی نیست که یکپارچه سازی کنسول جستجو را کنار بگذاریم.
برای انجام این کار، وارد حساب کنسول جستجوی خود شوید، روی دکمه «+ NEW» کلیک کنید و URL مورد نظر خود را برای محک زدن وارد کنید.

هنگامی که این فرآیند کلی تولید محتوای شماست، تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی را در نرم افزار ردیابی رتبه خود ردیابی کنید کار بیهوده ای است.
هنگامی که کلمات کلیدی را اضافه می کنید، هر خوشه را تگ کنید و یک URL هدف تعیین کنید.
اکنون، اگر میپرسید ردیاب رتبه چیست، ردیاب رتبه یک ابزار SEO است که رتبهبندی صفحات وب شما را در صفحات نتایج موتور جستجو ردیابی میکند.
چه کلمات کلیدی به شما بینش لازم برای کمک به شما در دستیابی به اهداف سئو را می دهد؟
انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای استراتژی شما
از آنجایی که محتوای شما برای مدت کوتاهی روی SERP ها بوده است، داده های از قبل موجود برای کار با آنها وجود دارد.
در حال حاضر، با وجود آن راه …
این به این دلیل است که Google شروع به آزمایش اینکه محتوای شما در چه قسمت هایی باید در صفحات نتایج جستجوی خود قرار بگیرد، می شود. این تست ها عبارتند از:
- در کدام SERP محتوای خود را به نمایش بگذارید
- جایی که محتوای خود را رتبه بندی کنید
- محتوای شما باید دارای چه ویژگی های SERP باشد
وقتی گوگل جادوی خود را انجام داد، زمان آن فرا رسیده است که دور دوم انتخاب کلمات کلیدی را انجام دهیم.
به یاد داشته باشید، شما به دنبال الماس در خشن هستید.
و در این دنیای دیوانه ADD، که در آن اشیاء براق زیادی برای تعقیب وجود دارد، داشتن استراتژی کلمات کلیدی متمرکز بر لیزر بسیار مهم است.
در عوض، باید استراتژیک فکر کنید. استراتژی را به عنوان اهرمی در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد باری بسیار سنگین تر از وزن خود را بلند کنید.
هنگامی که این را دارید، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید.
کلمات کلیدی خود را در ردیاب رتبه خود وارد کنید
هنگامی که می دانید چه کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید، باید به دنبال ایجاد محتوای کاملی باشید که به طور کامل به هدف جستجو پاسخ می دهد. پس از انجام کمی تحقیق در مورد رقبا، باید بتوانید حدس بزنید که هدف جستجو چیست. این به شما کمک می کند محتوایی را ایجاد کنید که کاربران و موتورهای جستجو دوست دارند.
برای تصمیم گیری در مورد کلمات کلیدی با بهترین عملکرد، به دنبال کلمات کلیدی باشید که بیشترین پتانسیل رشد را به URL شما ارائه می دهند.
هنگامی که کلمات کلیدی مناسب برای آن صفحه را پیدا کردید، به صفحه بعدی بروید و این روند را تکرار کنید.
و این ما را به گزینه دوم می رساند.
رویکرد کلمه کلیدی هدف
علاوه بر این، از آنجایی که همانطور که در این مقاله تاکنون اشاره کردهام، بهترین راه برای یافتن کلمات کلیدی با تاثیر بالا استفاده از کنسول جستجو است، ما همچنین یک راه آسان برای ردیابی بهترین کلمات کلیدی خود را تنها با یک کلیک یک دکمه در نظر گرفتهایم. .
ابتدا رویکرد اسپری و دعا وجود دارد. با استفاده از این رویکرد، SEO برخی کلمات کلیدی را در مورد هر کلمه کلیدی مرتبط مرتبط با جایگاه خود انجام می دهد.
پس اینجاست…
گزارش کلمات کلیدی کنسول جستجوی Ranger Ranger
اصلا از کجا شروع می کنی؟
با این حال، یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام انتقال پیدا کنید این است که کنسول جستجو کلمات کلیدی را برای شما انتخاب می کند. از طرف دیگر، Rank Trackers تنها بر اساس کلمات کلیدی که انتخاب می کنید به شما داده می دهد.
درباره نویسنده
