نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای سئو
انتشار: تیر 23، 1400
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای سئو

در توسعه هر سئو نقطه ای وجود دارد که از کنسول جستجوی گوگل به یک ابزار ردیابی رتبه پولی فارغ التحصیل می شوید.

مانند هر چیزی در سئو (یا زندگی)، یافتن چند تاکتیک در اینترنت کافی نیست و روزی آن را فراخوانی کنید.

وقتی وارد داشبورد خود می شوید چه چیزی را می خواهید بفهمید؟

به گزارش Google Search Console Analytics Analytics بروید.

بنابراین، سوال این است که استراتژی شما برای بهبود رتبه و دیده شدن چیست؟

این شما را با مشکل روبرو می کند. چگونه کلمات کلیدی سئو را برای ردیابی انتخاب می کنید؟

احتمالا همه ما آنجا بوده ایم.

از آنجایی که سئو یک فرآیند مداوم است، شما به دنبال فرصت هایی برای برنده شدن سریع هستید.

با پیوند دادن کلمات کلیدی خود به URL، ردیاب رتبه شما نه تنها داستانی در مورد رتبه بندی شما به شما می گوید، بلکه مجموعه ای از ابزارهای تحلیلی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در ایجاد ترافیک بیشتر کمک کند.

سپس روی دکمه فیلترها کلیک کنید و URL مورد نظر خود را برای محک زدن وارد کنید.

در حال حاضر، با وجود آن راه ...

برای تصمیم گیری در مورد کلمات کلیدی با بهترین عملکرد، به دنبال کلمات کلیدی باشید که بیشترین پتانسیل رشد را به URL شما ارائه می دهند.

و از آنجایی که پتانسیل بالایی برای کلمات کلیدی دارید، می توانید شروع به بهینه سازی آنها کنید تا رتبه بالاتری داشته باشند.

زمانی که شما در حال ایجاد محتوای جدید هستید این امر منطقی است. شما به طور کلی محتوای خود را طوری طراحی می کنید که در یک SERP رتبه بندی شود و هدف جستجو و تجزیه و تحلیل رقبا را در نظر بگیرید.

بله، سئو و گشت و گذار شباهت های زیادی دارند. :)

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=IDNfy0ep3yE[/embed]

هنگامی که کلمات کلیدی را اضافه می کنید، هر خوشه را تگ کنید و یک URL هدف تعیین کنید.

پس از انجام این کار، تمام صفحات نتایج موتور جستجو را مشاهده خواهید کرد که محتوای شما در آنها نمایش داده می شود. اکنون می توانید کلمات کلیدی خود را با بهترین عملکرد انتخاب کنید.

با این حال، یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام انتقال پیدا کنید این است که کنسول جستجو کلمات کلیدی را برای شما انتخاب می کند. از طرف دیگر، Rank Trackers تنها بر اساس کلمات کلیدی که انتخاب می کنید به شما داده می دهد.

از سوی دیگر تاکتیک ها مانند قدرت بی رحم هستند. به عبارت دیگر، تاکتیک ها زمانی عالی هستند که در موقعیت مناسب استفاده شوند.

می توانید بعداً آنها را جلا دهید.

اما این بار باید به چیدن گیلاس بروید.

چیدن گیلاس - کلمات کلیدی به عنوان معیار

هنگامی که می دانید چه کلمات کلیدی را می خواهید هدف قرار دهید، باید به دنبال ایجاد محتوای کاملی باشید که به طور کامل به هدف جستجو پاسخ می دهد. پس از انجام کمی تحقیق در مورد رقبا، باید بتوانید حدس بزنید که هدف جستجو چیست. این به شما کمک می کند محتوایی را ایجاد کنید که کاربران و موتورهای جستجو دوست دارند.

پس این به چه معناست؟

از کجا می توانید آن را پیدا کنید؟

پس از انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر برای ردیابی، می توانید به راحتی با کلیک بر روی دکمه افزودن کلمه کلیدی، آنها را به کمپین خود اضافه کنید.

رویکرد کلمه کلیدی پر تاثیر شما

هنگامی که این فرآیند کلی تولید محتوای شماست، تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی را در نرم افزار ردیابی رتبه خود ردیابی کنید کار بیهوده ای است.

این به این دلیل است که Google شروع به آزمایش اینکه محتوای شما در چه قسمت هایی باید در صفحات نتایج جستجوی خود قرار بگیرد، می شود. این تست ها عبارتند از:

  • در کدام SERP محتوای خود را به نمایش بگذارید
  • جایی که محتوای خود را رتبه بندی کنید
  • محتوای شما باید دارای چه ویژگی های SERP باشد

وقتی گوگل جادوی خود را انجام داد، زمان آن فرا رسیده است که دور دوم انتخاب کلمات کلیدی را انجام دهیم.

اکنون، همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر کردم، اگر از Rank Ranger استفاده می کنید، یک میانبر بسیار خوب را معرفی می کنم.

خوب، از آنجایی که در Rank Ranger، بزرگترین ابرقدرت ما ردیابی رتبه پیشرفته است، برای ما منطقی نیست که یکپارچه سازی کنسول جستجو را کنار بگذاریم.

علاوه بر این، از آنجایی که همانطور که در این مقاله تاکنون اشاره کرده ام، بهترین راه برای یافتن کلمات کلیدی با تاثیر بالا استفاده از کنسول جستجو است، ما همچنین یک راه آسان برای ردیابی بهترین کلمات کلیدی خود را تنها با یک کلیک یک دکمه در نظر گرفته ایم. .

برای انجام این کار، وارد حساب کنسول جستجوی خود شوید، روی دکمه «+ NEW» کلیک کنید و URL مورد نظر خود را برای محک زدن وارد کنید.

ابتدا رویکرد اسپری و دعا وجود دارد. با استفاده از این رویکرد، SEO برخی کلمات کلیدی را در مورد هر کلمه کلیدی مرتبط مرتبط با جایگاه خود انجام می دهد.

و این ما را به گزینه دوم می رساند.

رویکرد کلمه کلیدی هدف

با نمایش.

چرا کلمات کلیدی را که ردیابی می کنید ردیابی می کنید؟

اکنون، باید اعتراف کنم، این بخش از ویدیوی Lukasz Zelezny در مورد انتخاب کلمات کلیدی الهام گرفته شده است. او می گوید شما باید از کلمات کلیدی به عنوان معیار استفاده کنید.

اصلا از کجا شروع می کنی؟

پس از مدتی، محتوای شما شروع به برداشت می کند.

آیا تا به حال گیلاس چیدن کرده اید؟

اگر مدتی است از کنسول جستجو استفاده می کنید، می دانید که به شما می گوید محتوای شما در چه SERPهایی نمایش داده می شود.

چه بهینه سازی روی صفحه باشد و چه ایجاد لینک، هر تاکتیکی که استفاده می کنید، همیشه به داشتن یک مزیت استراتژیک کمک می کند. به این ترتیب شما می توانید با موج موج سواری کنید نه اینکه بر خلاف آن شنا کنید.

در این مرحله، من حفاری در اطراف ابزار تحقیق کلمات کلیدی خود را برای یافتن برخی از تغییرات دم بلند توصیه نمی کنم. نه مگر اینکه بخواهید به طور خاص در آن SERP ها نیز رتبه بندی کنید.

به طور کلی، سه رویکرد برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد. دو مورد از آنها یک مزیت استراتژیک به شما ارائه می دهند و یکی نه.

روش اسپری و دعا

بهش فکر کن...

چه کلمات کلیدی به شما بینش لازم برای کمک به شما در دستیابی به اهداف سئو را می دهد؟

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای استراتژی شما

کلمه کلیدی مورد نظر خود را دنبال کنید

این فرصت شماست که به چیدن گیلاس بروید.

مشکل این روش این است که بیشتر کلمات کلیدی یا نامربوط هستند یا تاثیر کمی بر ترافیک کلی شما می گذارند. بعداً در این پست به این می پردازم که کلمات کلیدی کم و زیاد چه تاثیری دارند.

وقتی محتوای شما شروع به رتبه بندی در موتورهای جستجو می کند، به طور طبیعی برای تغییرات دم بلند نیز رتبه بندی می شود. این بدان معناست که منطقی است که محتوای خود را منتشر کنید و سپس برای مدتی هیچ کاری با آن انجام ندهید.

اینها باید کلمات کلیدی باشند که نشانی اینترنتی شما را در جایی در سه صفحه بالای گوگل نشان دهند. آنها ترجیحاً باید برداشت داشته باشند و محتوای شما باید به طور مستقیم یا غیرمستقیم هدف کاربر را برآورده کند.

هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید تمام کلمات کلیدی که صفحه برای آنها رتبه بندی شده است را از داخل نرم افزار Rank Ranger مشاهده کنید.

شما یک گیلاس را پیدا می کنید و آن را از نظر لک بررسی می کنید و رنگ آن را بررسی می کنید. هنگامی که فکر می کنید الماسی پیدا کرده اید، آن را در سبد خود قرار می دهید و ادامه می دهید.

من همچنین یک میانبر بسیار خوب در ابزار ردیابی رتبه پیشرفته Rank Ranger به شما نشان خواهم داد. :)

از طریق GIPHY

از طریق GIPHY

چنین رویکردی می تواند منجر به اتلاف زمان زیادی شود.

اکنون، اگر می پرسید ردیاب رتبه چیست، ردیاب رتبه یک ابزار SEO است که رتبه بندی صفحات وب شما را در صفحات نتایج موتور جستجو ردیابی می کند.

هنگامی که کلمات کلیدی مناسب برای آن صفحه را پیدا کردید، به صفحه بعدی بروید و این روند را تکرار کنید.

نخندید.

بنابراین، این را بررسی کنید.

سپس می توانید کلمات کلیدی پر تاثیر خود را با استفاده از معیارهایی مانند:

  • برداشت ها
  • کلیک می کند
  • CTR
  • موقعیت

دلیل آن این است که هر تاکتیکی برای هر موقعیتی مناسب نیست.

شما باید با حدود پنج تا ده دسته کلیدواژه در هر صفحه به پایان برسانید.

این بدان معنی است که می توانید داده های کنسول جستجوی خود را در بسیاری از گزارش ها مشاهده کنید.

در این پست، من یک روش آزمایش شده و آزمایش شده برای یافتن کلمات کلیدی متمرکز بر لیزر را به شما نشان خواهم داد (تا وقت خود را برای ردیابی کلمات کلیدی کم تاثیر تلف نکنید).

به یاد داشته باشید، شما به دنبال الماس در خشن هستید.

علاوه بر این، اشتباه گرفتن این موضوع می تواند بر کل کمپین شما تأثیر بگذارد.

و در این دنیای دیوانه ADD، که در آن اشیاء براق زیادی برای تعقیب وجود دارد، داشتن استراتژی کلمات کلیدی متمرکز بر لیزر بسیار مهم است.

درباره نویسنده

دارل مردخای
دارل یک بازاریاب محتوا در Rank Ranger است. در حین کار به عنوان مدیر سئو در یک آژانس بازاریابی کوچک، دارل به عشق خود به بازاریابی و سئو پی برد.




منبع: https://www.rankranger.com/blog/how-to-pick-seo-keywords

اگر دارید، مطمئن هستم که روند شما چیزی شبیه به این بوده است.

همانطور که از همه چیزهایی که در بالا به اشتراک گذاشتم می بینید، برای اینکه از ردیاب رتبه خود حداکثر استفاده را ببرید، باید روی دو چیز تمرکز کنید:


انجام این کار کلمات کلیدی شما را در استراتژی رتبه بندی کلی شما ادغام می کند و به شما یک مزیت استراتژیک می دهد. این به شما کمک می کند تا ارزیابی کنید که کدام وظایف پرتأثیر باعث موفقیت آنلاین شما می شود و کدام وظایف خون آشام زمان شما را می بلعد و شما را خشک می کند.

خیر

در عوض، باید استراتژیک فکر کنید. استراتژی را به عنوان اهرمی در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد باری بسیار سنگین تر از وزن خود را بلند کنید.

در نرم افزار قدیمی و خوب ردیابی رتبه گوگل، کنسول جستجو.

چیزی که من به آن می پردازم این است که هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای ردیابی، باید استراتژیک باشید.

سپس تقریباً هر چیزی و هر چیزی را که پیدا می کنند ردیابی می کنند.

اگر هنوز کلیکی دریافت نکرده اند زیاد نگران نباشید. با کار بر روی این صفحات، رتبه و دید شما باید افزایش یابد و زمانی که این اتفاق می افتد، قابلیت کلیک افزایش می یابد.

خوب، انتخاب کلمات کلیدی باید به همین شکل باشد.

خوشه های کلمات کلیدی خود را بردارید و آنها را به ردیاب رتبه خود اضافه کنید.

اکنون که استراتژی کلمات کلیدی را درک کردید، این رویکرد خارج از چارچوب برای انتخاب کلمات کلیدی را بررسی کنید.

هنگام ایجاد محتوای طراحی شده برای رتبه بندی در موتورهای جستجو، به طور کلی فرآیند با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می شود.

و…

هنگامی که این را دارید، وقت آن است که به مرحله بعدی بروید.

کلمات کلیدی خود را در ردیاب رتبه خود وارد کنید

هنگامی که این کار را انجام دادید، ردیاب رتبه شما به شما نشان می دهد که چگونه بهینه سازی های شما بر رتبه بندی، ترافیک و دید ارگانیک شما تأثیر می گذارد.

این را به سود خود استفاده کن.

و چه کسی دوست ندارد که بینش های عملی را از داده ها جمع آوری کند؟

از آنجایی که محتوای شما برای مدت کوتاهی روی SERP ها بوده است، داده های از قبل موجود برای کار با آنها وجود دارد.

نحوه انتخاب کلمات کلیدی SEO (که تفاوت ایجاد می کنند)

این نقطه معمولاً زمانی اتفاق می افتد که متوجه می شوید ردیاب های رتبه نه تنها تصویر دقیقی از رتبه بندی شما به شما ارائه می دهند، بلکه مجموعه ای از ابزارهای تحلیلی را نیز در اختیار شما قرار می دهند که می توانید برای درک عمیق تر از رتبه بندی خود از آنها استفاده کنید.

این آن را به ابزاری عالی برای درک اینکه گوگل چگونه محتوای شما را درک می کند و فکر می کند گوگل باید کجا باشد، تبدیل می کند.

پس اینجاست...

گزارش کلمات کلیدی کنسول جستجوی Ranger Ranger

دلیلش این هست که…