نحوه استفاده از ChatGPT برای تولید توضیحات محصول در مقیاس

هنگامی که دکمه خاصی در صفحه گسترده کلیک می شود، اسکریپت پایتون به طور خودکار راه اندازی می شود و بقیه موارد را مدیریت می کند:

اسکریپت پایتون

هنگامی که تأیید کردید که فرمول Excel (یا Google Sheets) شما انواع درخواست‌های مورد نظر را ایجاد می‌کند، می‌توانید تعدادی از آنها را به ChatGPT (به صورت دستی، با استفاده از رابط وب) ارسال کنید تا ببینید آیا نتایج را دوست دارید یا خیر.

یک برگه دیگر شامل تنظیمات پارامتر برای درخواست است. (شما می توانید در مورد همه اینها یاد بگیرید از طریق اسناد OpenAI.)

خوب است که چند مورد را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که متن منطقی است، حتی زمانی که برخی از موارد داده وجود ندارد.

اعلان های بررسی نقطه ای

در نهایت، متن پاسخ از OpenAI دریافت می‌شود و در «داغه داده»، صفحه‌گسترده جداگانه دیگری، ثبت می‌شود.

در این مثال، ما با یک نمونه ساختگی از 100 محصول می رویم. شما اکنون فهرستی از تمام محصولات خود دارید (که با URL، SKU یا شناسه منحصر به فرد دیگر جدا شده اند).

برای محتوای طولانی، احتمالا هنوز بهتر است از رابط استفاده کنید و پاسخ های هوش مصنوعی را تکرار کنید.

ما می‌توانیم از فرمول‌های اکسل برای الحاق (یا پیوستن، با استفاده از عملگر «&») داده‌ها به اعلان‌های غنی، آماده برای ChatGPT استفاده کنیم. مثلا:

Data Concatenate 800x395

اگر بخواهید برای یک کپی رایتر هزینه بپردازید تا هزاران قطعه محصول را از ابتدا تولید کند، احتمالاً خیلی سریع از جیب خود خارج می شوید.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


واکشی تکه‌های محتوای محصول جدید از OpenAI

توجه داشته باشید که فرمول شما ممکن است به یک یا چند عبارت “IF” نیاز داشته باشد. این به این دلیل است که داده های شما ممکن است در برخی مناطق حفره داشته باشد.

من یک اسکریپت پایه پایتون را برای آژانسم جمع کردم. در حالی که نمی توانم اسکریپت را به اشتراک بگذارم، می توانم برخی از فرآیندها و مستندات مورد نیاز را بررسی کنم.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/chatgpt-generate-product-descriptions-428546

با نگاهی به خروجی بالا، ممکن است نگرانی هایی در مورد منحصر به فرد بودن محتوا داشته باشید.

این برگه به ​​سادگی یک منطقه را برای تخلیه اقلام برای پردازش فراهم می کند (که توسط برخی از شناسه های منحصر به فرد در ستون “نام کالا” مشخص می شود، در این مورد، نام محصول). علاوه بر این، دستورهایی که باید پردازش شوند را نیز می توان در اینجا قرار داد.

بخوانید:   Google Teases به روز رسانی به سیستم محتوای مفید

اگر بخواهم بعداً این اسکریپت را به اشتراک بگذارم، ساختن آن بر روی نقاط پایانی و فناوری‌های قابل دسترسی بازاریابی بهترین کار خواهد بود. به این ترتیب، من ابتدا یک برگه اکسل تولید کردم:

جستجوگر ChatGPT

ما تا حدودی بسیاری از این موارد را با ایجاد اعلان‌های بسیار غنی کاهش داده‌ایم. با این حال، تا زمانی که خروجی را بررسی نکنید، هرگز نمی توانید مطمئن باشید.

یادداشت های خروجی ChatGPT

فرض کنید شما داده ها را در یک صفحه گسترده دارید.

صفحه گسترده داده های محصول

همچنین، کارهایی وجود دارد که می‌توانید برای منحصربه‌فردتر کردن هر قطعه تولید شده انجام دهید، مثلاً از هوش مصنوعی بخواهید محتوای منحصربه‌فرد تولید کند (البته برای رسیدن به هر جایی باید در این زمینه کاملاً محکم و تکراری باشید).

ما محتوای با کیفیت بیشتری برای وب سایت های خود می خواهیم، ​​اما تولید به اندازه کافی دشوار است. بنابراین چگونه می‌توانیم فرآیند تولید محتوا را، به‌ویژه برای سایت‌های تجارت الکترونیک با محصولات زیاد، مقیاس‌بندی کنیم؟

برخی از این تنظیمات کمک هزینه خلاقیت محتوا، استقرار عبارات غیر معمول، حداکثر هزینه توکن در هر درخواست و حتی افزونگی محتوا را به دقت تنظیم می کنند. در اینجا نیز کلید OpenAI API ذخیره می شود.

همچنین می‌توانید پارامترهای دما و فرکانس را تغییر دهید تا خلاقیت محتوا را تنظیم کنید و از زبان اضافی اجتناب کنید.

بنابراین، اکنون فهرستی از محصولات (یا انواع دیگر صفحات وب) دارید که می‌خواهید برای آنها محتوا تولید کنید.

از اینجا به شما بستگی دارد که می خواهید با داده های تازه پردازش شده چه کاری انجام دهید.

هنگامی که فرمول شما برای هر ردیف (در این مورد، برای هر محصول) یک درخواست را برمی‌گرداند، می‌توانید تعدادی از اعلان‌های ایجاد شده را در یک واژه‌پرداز، حتی دفترچه یادداشت، کپی و جای‌گذاری کنید.

اکثر پارامترهای هدر/داده درخواست را می توان در صفحه گسترده تصویر قبلی تغییر داد.

به عنوان مثال، برخی از محصولات ممکن است پارامترهای خاصی (داده ها در ستون های خاص) مشخص نشده باشند. شما باید فرمول خود را انعطاف پذیر کنید و همیشه می توانید از ChatGPT بخواهید که در نوشتن فرمول به شما کمک کند.

اعلان توضیحات محصول
درخواست توضیحات محصول 1

بخوانید:   اندونزی هرگونه مذاکره محرمانه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد

با فرض اینکه از کار با ChatGPT خوشحال هستید، مواردی وجود دارد چند نکته را باید در نظر داشت:

مقیاس کردن فرآیند تولید محتوای خود با هوش مصنوعی

اگر یک وب‌سایت تجارت الکترونیک دارید، ممکن است بخواهید با استفاده از داده‌های سیستم مدیریت اطلاعات محصول (PIM) قطعه‌های محصول تولید کنید.

بخوانید:   حفاظت از برند چیست؟ (و چگونه فراتر از آن برویم)

قطعه (های) تولید شده احتمالاً به نظارت ویراستاری انسانی نیاز دارد، اگرچه می‌خواهید هوش مصنوعی را وادار کنید تا بیشترین کار ممکن را انجام دهد. به همین دلیل است که ما درگیر چنین فرآیند عمیق «تولید سریع» شدیم.

ابتدا، اسکریپت URL درخواست / نقطه پایانی را تعریف می کند. پس از این، اسکریپت سرصفحه های درخواست و داده های درخواست را ارسال می کند.

برای این کار، باید با اسکریپت‌نویسی اولیه و رسیدگی به درخواست‌های API راحت باشید. برای دسترسی به رابط وب ChatGPT می توانید یک حساب OpenAI API ایجاد کنید.

این محصولات همچنین اعلان های غنی را که شما ایجاد کرده اید اختصاص داده اند. اما رابط کاربری وب ChatGPT محدود است. بنابراین چگونه می توانید اینها را به یکباره به سراسر جهان ارسال کنید؟

من سه اسکریپت برای این استقرار دارم، اگرچه فقط یکی باید اجرا شود. من همچنین دو صفحه گسترده جداگانه دارم که هر دو مورد نیاز است.

اما اگر صدها یا هزاران شرح محصول برای ایجاد داشته باشیم، راه کارآمدتری برای استفاده از ChatGPT بدون کپی و چسباندن دستورات وجود دارد. در اینجا چگونگی آن است.

تولید انبوه قطعات محتوا: مقیاس بندی خروجی

در حالی که تمام قطعات با عبارت دقیق («معرفی [product name]”)، محتوای تولید شده در پاراگراف های تولید شده متنوع تر می شود. بنابراین، آنقدرها هم که به نظر می رسد بد نیست.

اگر برای 1000 توضیحات محصول جدید هزینه کنید، اما فقط نیمی از آن محصولات یک ماه بعد زنده بمانند، چه؟ واضح است که شما به یک رویکرد سریعتر و مقرون به صرفه نیاز دارید. اینجاست که ChatGPT می تواند کمک کند.

رابط وب بومی ChatGPT واقعا مفید است و در زمان بسیار صرفه جویی می کند.

با ترکیب این فناوری‌ها (API OpenAI، اکسل، پایتون)، می‌توانیم به سرعت تکه‌های متن تولید شده را برای همه اعلان‌های ورودی مشخص کنیم.

هوش مصنوعی می‌تواند به‌صورت مقیاس‌پذیر، قطعه‌های متنوعی از محتوا را تولید کند که با حداقل مداخله برای هدف مناسب هستند.

هنگامی که اسکریپت همه پرس و جوها را حل کرد، تمام قطعات متن در اینجا ذخیره می شوند:

خروجی نهایی

من به شدت توصیه می کنم آن را به قالبی منتقل کنید که تیم تحریریه شما قابل درک باشد.

از درخواست ها و پاسخ های اولیه خود راضی هستید؟ خوب، پس وقت آن است که ادامه دهیم.