نتفلیکس در صدر فهرست 10 تبلیغ ویدیویی محبوب یوتیوب قرار دارد

9.1 میلیون بازدید

8. بولگاری: شگفتی های غیرمنتظره – فیلمی از پائولو سورنتینو

“چهارشنبه” نتفلیکس با 39 میلیون بازدید، رتبه برتر را در جدول برتر تبلیغات کن یوتیوب در سال 2023 به دست آورد، که مجموعه ای از برترین تبلیغات ویدئویی جهانی از جشنواره سال گذشته است.

درباره نویسنده

دنی گودوین

33 میلیون بازدید

1. نتفلیکس: چهارشنبه چیزی را در نیویورک منتشر می کند

9.3 میلیون بازدید

9. طاووس: کوین هارت نمی تواند جلوی حمله به افراد مشهور قدیمی را بگیرد #شلوار کوتاه

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/youtube-ads-leaderboard-0622-0523-427874

تو عمیق تر بررسی سال YouTube: 10 تبلیغ برتر سال 2022


اینها 10 تبلیغ ویدیویی برتر جهان از ژوئن 2022 تا مه 2023 به همراه تعداد بازدیدهایی بودند که از زمان انتشار داشته اند.

  • یوتیوب خاطرنشان کرد: «رتبه‌بندی تبلیغات با استفاده از برخی از قوی‌ترین سیگنال‌های YouTube برای انتخاب بینندگان تعیین می‌شود – از جمله عواملی مانند بازدیدهای ارگانیک و پولی، زمان تماشا و حفظ مخاطب (یعنی چقدر از ویدیویی که مردم تماشا کرده‌اند).

10. برگر کینگ: Whopper Whopper (گسترش)

گرایش های تبلیغاتی ویدیویی پیشرو موسیقی (تلکام مصر، قطر ایرویز، اورنج مصر، برگر کینگ)، اصالت (پاکاک، نتفلیکس، HBO Max/The Last of Us)، جذابیت بین نسلی (Bulgari، Peacock) و احساس (HBO Max، Bulgari و قطر ایرویز) بر اساس گزارش یوتیوب، قلاب هایی بودند که محبوب ترین تبلیغات ویدیویی را برای کسب بیش از 214 میلیون بازدید ویدیویی افزایش دادند.

بخوانید:   یادداشت فاش شده گوگل به شکست توسط هوش مصنوعی منبع باز اعتراف کرد