نتایج داده‌های به‌روزرسانی اصلی ژانویه 2020

10 نتیجه برتر داده های به روز رسانی اصلی ژانویه 2020

برای درک بهتر تأثیر به‌روزرسانی آشکار، افزایش نوسانات کلی را به‌طور خاص، به‌ویژه بخش‌های سفر، خرده‌فروشی، امور مالی و بهداشت را بررسی کردم:

داده های به روز رسانی اصلی ژانویه 2020

از آنجایی که سطوح بالای نوسان رتبه یک عدد نسبی است، می‌خواستم درک بهتری از اهمیت به‌روزرسانی نسبت به روندهای نوسان اخیر داشته باشم. برای انجام این کار، افزایش نوسانات مشاهده شده در به روز رسانی هسته ژانویه 2020 را با یک به روز رسانی الگوریتم تایید نشده مقایسه کردم که در 6 دسامبر 2019.

با این حال، موضوع اصلی در اینجا این است که به‌روزرسانی هسته ژانویه 2020 به وضوح و به طور قابل‌توجهی بی ثبات‌تر از به‌روزرسانی تأیید نشده 6 دسامبر 2019 بود.

وقتی با به روز رسانی اصلی مواجه می شوید چه باید کرد

از نظر افزایش فی نفسه، طاقچه مالی شاهد یک 1,833٪ افزایش نوسانات در طول به‌روزرسانی ژانویه در مقایسه با به‌روزرسانی اوایل دسامبر، با افزایش 77 درصدی قسمت Health نشان می‌دهد!

5 نتیجه برتر

داده های 10 نتیجه برتر به طور کلی اختلاف بین این دو به روز رسانی را برجسته می کند. نوسانات هنگام مقایسه دو به روز رسانی هنگام در نظر گرفتن 10 نتیجه برتر به شرح زیر افزایش می یابد:

نوسانات رتبه 6 دسامبر

هنگامی که به پنج نتیجه برتر در SERP نگاه می کنیم، طاقچه Travel شروع به نشان دادن مقداری فاصله بین نوسانی که در طول به روز رسانی دسامبر متحمل شد نسبت به به روز رسانی ژانویه را نشان می دهد. به طور خاص، طاقچه Travel در ژانویه شاهد افزایش 24 درصدی نوسانات رتبه نسبت به داده‌هایی بود که در طول به‌روزرسانی دسامبر نمایش داد.

جالب است که جایگاه‌های بهداشت و امور مالی به همان اندازه که اختلاف کلی در نوسانات بین این دو به‌روزرسانی افزایش می‌یابد، نشان نمی‌دهند. دو احتمال منطقی که من آنها را می بینم عبارتند از: یا بخش Travel در طول به روز رسانی ژانویه به شدت ضربه خورد یا جایگاه های Health and Finance به طور کلی مستعد نوسانات بیشتری هستند. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

به عبارت دیگر …. به روز رسانی هسته ژانویه 2020 چقدر بزرگ بود و چه کسی بیشترین تأثیر را داشت؟

تأثیر کلی به‌روزرسانی هسته ژانویه 2020

3 نتیجه برتر داده‌های به‌روزرسانی اصلی ژانویه 2020

طولی نکشید که گوگل اولین آپدیت الگوریتم اصلی تایید شده خود را در سال 2020 منتشر کرد. تنها دو هفته پس از سال جدید، گوگل از انتشار آنچه به روز رسانی هسته ژانویه 2020 نامیده بود، خبر داد. درست از همان ابتدا، همه نشانه‌ها حاکی از آن بود که این به‌روزرسانی در جنبه بزرگ‌تر و تأثیرگذارتر است. در اینجا نگاهی به تأثیر کلی به‌روزرسانی بر ثبات رتبه، تجزیه و تحلیل نوسانات رتبه در هر جایگاه، و مقایسه در دامنه و اندازه با یک به‌روزرسانی تأیید نشده اخیر است.

بخوانید:   نارضایتی چین از افزایش کمک نظامی آمریکا به تایوان

نوسانات رتبه به روز رسانی هسته

از نظر طول فی نفسه، انتشار این به‌روزرسانی کمی طولانی‌تر از آنچه معمولاً در به‌روزرسانی‌های اصلی دیده می‌شود، بود. در حالی که آخرین به‌روزرسانی بیش از چهار روز طول کشید تا به طور کامل عرضه شود، به‌روزرسانی اصلی سپتامبر 2019 تنها دو روز طول کشید، در حالی که به‌روزرسانی‌های هسته‌ای ژوئن و مارس 2019 انجام شد و تنها در عرض سه روز به پایان رسید.

نوسانات هر طاقچه در طول به روز رسانی هسته ژانویه 2020 افزایش می یابد

از زمان به‌روزرسانی Medic در آگوست 2018، من دیده‌ام که گوگل تمایلی به نمایه‌سازی سایت‌ها نشان می‌دهد، به عنوان مثال، به هویت آنها نگاه می‌کند تا ببیند آیا سایت a) دارای هویت قوی است (همانطور که هویت و اعتبار هستند. تضادهایی در هویت وجود دارد که قابل اعتماد بودن سایت را زیر سوال می برد. در واقع اینجاست که فکر می‌کنم تمایل به‌روزرسانی‌ها برای تأثیرگذاری بر سایت‌های YMYL مورد توجه قرار می‌گیرد.

در اوایل دسامبر 2019، به جای اینکه نوسانات رتبه به سطح ریسک 107 برسد، 82 بسیار معتدل تری توسط شاخص ما ثبت شد:

از آنجایی که به‌روزرسانی ژانویه 2020 تأثیر شدیدی بر جایگاه‌های غیر YMYL در بالای SERP نداشت (یا به شدت تأثیرگذار بود)، تنها اختلاف بین این دو به‌روزرسانی به وضوح در جایگاه‌های بهداشت و امور مالی وجود دارد. در واقع، بخش خرده‌فروشی در طول به‌روزرسانی دسامبر، نسبت به ژانویه شاهد نوسانات بیشتری در این موقعیت‌ها بود. در هر صورت، داده‌های بخش خرده‌فروشی در طول به‌روزرسانی دسامبر، قدرت کلی به‌روزرسانی هسته ژانویه را از بین نمی‌برد (همانطور که در زیر نشان داده خواهد شد).

گوگل فقط در نگاه کیفی به سایت‌ها و ایجاد تنظیمات برای رتبه‌بندی در قالب به‌روزرسانی‌های اصلی با گذشت زمان بهتر و بهتر می‌شود. یک نکته واضح، می دانم. با این حال، من آن را به منظور روشن کردن نوعی پیچیدگی جدید و جدید سئو نمی‌کنم. در عوض، من می‌خواهم به این نکته کمک کنم که همراه با تحلیل کیفی توسعه‌یافته گوگل، یک سایت و تجزیه و تحلیل صفحه جامع‌تر در پایان ما باشد. من نقش و اهمیت سئو فنی و اینها را بی اعتبار نمی کنم. با این حال، من بسیار احساس می‌کنم که باید محتوا، صفحات و سایت‌ها را از منظری «انسانی‌تر» تحلیل کنیم.

بخوانید:   صندوق بین المللی پول پیش بینی رشد اقتصادی برای فیلیپین را کاهش داد

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید از داده ها حذف شود:

  • یکی از رفتارهای منحصربه‌فرد به‌روزرسانی‌های اصلی، تأثیر آن‌ها در بالای SERP است. این به‌طور قابل‌توجهی در بخش مالی و بهداشت منعکس شد.
  • مانند تقریباً همه به‌روزرسانی‌های اصلی دیگر، سوله‌های *YMYL (Your Money Your Life) نسبت به سوله‌های غیرYMYL سطوح نوسانی به‌طور قابل‌توجهی نشان می‌دهند.

* طبق دستورالعمل های ارزیابی کیفیت (QRG)، سایت های تجاری تحت چتر YMYL قرار می گیرند. با این حال، گوگل گفته است که QRG EAT (تخصص، اقتدار، و اعتماد) را می بیند. برای سایت های تجاری متفاوت است. گوگل از ” استفاده می کندبه عنوان پروکسی سیگنال می دهدبرای تعیین EAT به صورت الگوریتمی. بنابراین، منطقی است که طاقچه Retail، به عنوان یک قاعده، همان سطح نوسانی را که می گوییم جایگاه Health در طول یک به روز رسانی اصلی مشاهده نمی کند.

  • نوسانات رتبه به طور کلی، به عنوان مثال، هنگامی که به 10 موقعیت برتر در SERP نگاه می کنیم، در طول این به روز رسانی بسیار نوسان بود.

درک قدرت نسبی به روز رسانی ژانویه 2020: مقایسه به روز رسانی الگوریتم

با این حال، یافتن الگوهای سطح سایت در به‌روزرسانی اصلی ژانویه 2020 کمی دشوار بود (در حقیقت، همیشه بسیار دشوار است). به این ترتیب، من هیچ افشاگری مشخصی برای شما ندارم. این گفته، و به خاطر داشته باشید که این کاملاً نظر من است و بر اساس یک بررسی جامع از سایت‌های بی‌شماری نیست، متوجه شدم که برخی از صفحات فرود محصول فاقد پیام‌رسانی اصلی هستند. این صفحات تمایل به داشتن محتوای جانبی در صفحه دارند که یا به هدف اصلی خود صفحه مربوط نمی شود یا در جایی که ارتباط چنین محتوایی با هدف اصلی صفحه به راحتی شفاف نیست.

مسافرت رفتن: افزایش 105 درصدی

خرده فروشی: افزایش 48 درصدی

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری: افزایش 36 درصدی

سلامتی: افزایش 61 درصدی

چه خبر بعدی

با گذشت روزها، تأثیر به روز رسانی کاهش یافت و نوسانات کمتر و کمتری توسط شاخص روی دسکتاپ منعکس شد. موبایل الگوی کمی متفاوتی را نشان داد و در روز سوم عرضه به‌روزرسانی افزایش نوسان رتبه‌ای را نشان داد که از آنچه در روز دوم به‌روزرسانی ثبت شده بود، پیشی گرفت.

بعدش چی؟ تکامل مداوم یادگیری ماشینی گوگل و تنظیمات رتبه بندی که با آن همراه است!

به روز رسانی در 14 ژانویه آغاز شد، جایی که شاخص ریسک رتبه ما با نوسانات به سطح ریسک 107 رسید. سطح ریسک 107 به چه معناست؟ این بدان معناست که افزایش نوسانی که دنبال می شود بسیار شدید بوده است. به عنوان مثال، به‌روزرسانی هسته مارس 2019 دارای سطح ریسک بالای 89 بود، در حالی که به‌روزرسانی اصلی سپتامبر 2019 سطح ریسک 79 را مشاهده کرد. واضح است که این به‌روزرسانی “بزرگ” بود.

البته، همانطور که مشاهده می‌شود، بخش‌های مالی و بهداشت نیز در این موقعیت‌ها در طول به‌روزرسانی اصلی ژانویه به‌طور قابل‌توجهی بی‌ثبات‌تر از به‌روزرسانی تأیید نشده دسامبر بودند.

10 نتیجه برتر

گوگل می‌گوید که به‌روزرسانی‌های اصلی آن مربوط به ارتباط است و بهترین کار ایجاد محتوای عالی است. نکته کلیدی در اینجا درک معنای «محتوای عالی» برای گوگل است. به هر حال، آنچه زمانی محتوای باکیفیت تلقی می‌شد، ممکن است دیگر به عنوان محتوای باکیفیت در عصر ویژگی‌های یادگیری ماشینی که به طور مداوم در حال تکامل است دیده نشود.

درباره نویسنده

مردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-january-2020-core-update

5 نتیجه برتر داده های به روز رسانی هسته ای ژانویه 2020

زمانی که تمایل گوگل به اطمینان از واضح بودن، واضح بودن و بدون تضاد بودن هویت سایت/صفحه را در نظر بگیرید، دیدن این موضوع منطقی است (همانطور که قبلا ذکر کردم). باز هم، می‌خواهم مطمئن شوم که همه ما در اینجا در یک صفحه هستیم… این یک تحلیل مبتنی بر داده نیست… این فقط پیشنهادات حکایتی من بر اساس چند صفحه است که تجزیه و تحلیل کرده‌ام.

بعد چه می شود؟

برای کمک به درک واضح تر از قدرت به روز رسانی هسته ژانویه 2020، نوسانات آن را با به روز رسانی تایید نشده 6 دسامبر در 3، 5 برتر و 10 نتیجه برتر در SERP مقایسه کردم.

3 نتیجه برتر

بنر اصلی به‌روزرسانی ژانویه 2020