
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
مناقصه در شرایط مارک شده ، کلیک ها را 18.3 ٪ افزایش می دهد
ما این مطالعه را انجام دادیم تا دریابیم که آیا تبلیغات پرداخت شده ترافیک ارگانیک را کنترل می کند یا خیر.
بیشتر SEO ها مخالف مناقصه با شرایط مارک هستند زیرا اعتقاد بر این است که خرید تبلیغات پرداخت شده ترافیک ارگانیک را کاهش می دهد و همچنین می تواند بر روی نسبت به تبدیل و درآمد تأثیر بگذارد. تبلیغ کنندگان پرداخت شده معتقدند که در ترافیک کلی ارتفاعی وجود دارد. چه کسی درست است؟
بیایید وارد شویم و ببینیم که داده ها چه می گویند ، اما ابتدا می خواهم از دانشمند داده خود تشکر بزرگی کنم Xibeijia Guan برای انجام تمام بخش های سخت داده این مطالعه و CMO Tim Soulo برای ورودی وی.
ما به 3 ماه داده AD در AHREFS در طول 2.3 میلیون پوند کلمه کلیدی از اول ژوئن 2024 ، تا 31 آگوست 2024 نگاه کردیم.
حقایق سریع:
- 46.7 ٪ از نمایش داده شد
- 59.5 ٪ از شرکت ها با شرایط مارک خود پیشنهاد می دهند
- در 63.9 ٪ موارد ، این برند تنها پیشنهاد دهنده بود
برای شرایط مارک دار ، اجرای تبلیغات پرداخت شده به طور متوسط \u200b\u200b18.3 ٪ بیشتر کلیک می کند. به عنوان 22.2 ٪ ترافیک بیشتر به تبلیغات و -3.9 ٪ ترافیک از ترافیک ارگانیک محاسبه می شود.
هر دو SEO و تبلیغ کنندگان پرداخت شده در فرضیات خود درست بودند. Cannibalize کمی از ترافیک ارگانیک ، اما در ترافیک کلی یک افزایش خوب وجود دارد.

همانطور که مشاهده می کنید ، اجرای تبلیغات ترافیک را به سمت مقادیر استاندارد بالاتر تغییر می دهد ، به معنای ترافیک کلی بیشتر.
تبلیغات پرداخت شده به میزان قابل توجهی باعث افزایش ترافیک متوسط \u200b\u200bمی شود ، اگرچه این تغییرپذیری نیز افزایش می یابد.


شواهد محکمی وجود دارد (داده های بیشتری در سمت راست 0) که تبلیغات به طور مداوم در مقایسه با ترافیک ارگانیک به تنهایی برای سؤالات مارک تجاری ، ترافیک کل را افزایش می دهد.
برای شرایط غیر مارک ، اجرای تبلیغات تأثیر کمی در ترافیک ارگانیک دارد. اگر ترافیک اضافی افزایشی برای تجارت شما معنی دارد ، تبلیغات را پیشنهاد دهید.
تفاوت زیادی در مقادیر استاندارد وجود ندارد.


تبلیغات به طور قابل توجهی ترافیک استاندارد شده برای نمایش داده های غیر مارک را به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد.


تبلیغات تأثیر ناچیز بر اختلافات کلی ترافیک برای نمایش داده های غیر مارک دارد ، با شواهد کمی در مورد هرگونه افزایش ترافیک یا آدمخواری ترافیکی.
افکار نهایی
این که آیا این ترافیک اضافی از مناقصه با شرایط مارک دار ارزش آن را دارد یا نه به شرکت شما بستگی دارد ، اما من می گویم ارزش دارد که آزمایش کنید تا ببینید آیا این برای تجارت شما مناسب است یا خیر.
من فقط شماره های ترافیک خام را نمی گذرانم ، به کیفیت ترافیک نگاه می کنم و در صورت تبدیل شدن. به عنوان مثال ، این می تواند رقبا یا کارمندان شخصی شما با کلیک بر روی تبلیغات باشد ، بنابراین ممکن است کلیک های اضافی منجر به درآمد اضافی نشود. برای پیدا کردن باید آن را امتحان کنید.
منبع: https://ahrefs.com/blog/why-you-might-want-to-bid-on-branded-traffic/