درباره نویسنده

واضح است که “تبلیغات نیمه” در واقع “نیم تبلیغات” در توییتر نخواهد بود. خواهد بود تقریبا 50٪ کمتر، و محدود به فیدهای برای شما و دنبال کردن.
توییتر اکنون به وعده خود مبنی بر نمایش تبلیغات کمتر به مشترکین توییتر آبی عمل کرده است. این شرکت جزئیات نحوه عملکرد «نصف تبلیغات» را به مرکز راهنمایی خود اضافه کرده است.
تعداد مشترکین آبی توییتر به روز شده است. طبق گفتهها، توییتر تا 2 آوریل 498117 مشترک آبی دارد این تحلیل.
دنی گودوین سردبیر سایت Search Engine Land & نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX از سال 2022. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفتها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و مینویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (2017 تا 2022)، سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر موتور جستجو بود. تماشا کنید (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.
منبع: https://searchengineland.com/twitter-blue-fewer-ads-395426
«تقریباً 50٪ تبلیغات کمتری را در جدول زمانی برای شما و دنبال کردن ببینید. همانطور که پیمایش می کنید، تقریباً دو برابر تعداد توییت های ارگانیک یا غیر تبلیغی می بینید که بین توییت ها یا تبلیغات تبلیغ شده قرار می گیرند. ممکن است زمانهایی وجود داشته باشد که توییتهای تبلیغاتی کمتر یا بیشتر بین توییتهای تبلیغشده وجود داشته باشد.»
– سند مرکز راهنمایی آبی توییتر
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در توییتر تبلیغ میکنید یا به آن فکر میکنید، این تغییر میتواند تأثیر جزئی بر دسترسی به تبلیغات داشته باشد. “جزئی” زیرا تعداد کل مشترکین آبی توییتر کمتر از 1٪ از کل پایگاه کاربر آن است.
چه چیزی تغییر کرده است. توییتر این اطلاعات را اضافه کرده است:
جایی که «نیم آگهی» اعمال نمی شود. توییتر به طور خاص اشاره کرد که در حوزههای زیر اعمال نخواهد شد، اما اشاره کرد که «محدود به» این موارد نیست:
- تبلیغات در پروفایل
- تبلیغات در پاسخ های توییت.
- رویدادهای تبلیغ شده در Explore.
- روندهای ترویجی
- حسابهای ارتقا یافته برای دنبال کردن.
جدید در زمین موتورهای جستجو