سازنده گزارش سفارشی GA4 33 بعد تجارت الکترونیک، معیارها را اضافه می کند

جدید در زمین موتورهای جستجو

علاوه بر امکان ایجاد گزارش از ابتدا، این ویژگی جدید به این معنی است که اکنون می توانید گزارش های استاندارد تجارت الکترونیک را نیز ویرایش کنید.

معیارهای درآمد تکراری حذف شد. گوگل علاوه بر معرفی معیارها و ابعاد جدید، معیارهای درآمد تکراری زیر را حذف کرده است.

قابلیت‌های جدید به‌عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسانی GA4، که ابعاد و معیارهای تجارت الکترونیک جدیدی را به سازنده گزارش‌های سفارشی اضافه کرد، عرضه شد.

گوگل چه گفته است؟ در یک به‌روزرسانی GA4 که در صفحه اعلان Google Analytics ارسال شده است، بیانیه‌ای به شرح زیر است:

معیارهای جدید تجارت الکترونیک GA4 اکنون معیارهای تجارت الکترونیک زیر را در سازنده گزارش سفارشی در دسترس دارد:

بخوانید:   وعده کمک ژاپن به اوکراین برای عبور از زمستان سخت

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


Google Analytics 4 ده ها بعد و معیار جدید را اضافه کرده است که باید در فصل خرید تعطیلات آینده به بازاریابان کمک کند.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/google-analytics-4-custom-ecommerce-reports-429735

ابعاد جدید تجارت الکترونیک GA4 اکنون دارای ابعاد تجارت الکترونیک زیر در سازنده گزارش سفارشی است:

شیرجه عمیق. اعلامیه رسمی گوگل را در آن بخوانید وبلاگ تجزیه و تحلیل برای اطلاعات بیشتر.


معیارهای جدید درآمد GA4 همچنین معیارهای درآمدی جدید زیر را در اکتشافات معرفی کرده است:

  • درآمد ناخالص اقلام (کل درآمد فقط از اقلام، بدون احتساب مالیات و حمل و نقل).
  • درآمد ناخالص خرید (کل درآمد حاصل از خریدهای انجام شده در وب سایت یا برنامه شما).
  • مبلغ بازپرداخت (کل مبلغ از بازپرداخت داده شده در وب سایت یا برنامه شما).

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

چرا ما اهمیت می دهیم. افزودن این ابعاد و معیارهای جدید GA4 باید به شما در درک بهتر عملکرد کمپین‌ها، استخراج بینش و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها کمک کند – و به طور بالقوه منجر به بهبود درآمد بیشتر شود.