سئو همیشه در حال تغییر است

اگر کلمه کلیدی یک صفحه، سئو محتوا است نباید از این کلمه به صفحه دیگر لینک بدهید چون ارزش و اعتبار کلمه کلیدی سایت linkoor را پایین میآورد. قیمت سئو نیز مانند سایر خدمات دیگر مهم می باشد و بسیاری از افراد نیز به دنبایل آن می باشند چرا که مهمترین رکن هر خدمات هزینه می باشد چرا که افراد دارای بودجه هایی ثابتی می باشند که ترجیه می دهد بخشی از این بودجه ثابت را به یک خدمات ارائه دهند . استفاده از کلمات هم معنی اهمیت خاصی در سئوی محتوا داره. کلمات برنده میتونن خیلی متنوع باشن. کل صفحات سایت تون یا باید فارسی باشن یا انگلیسی. ضمنا؛ اینکه پاراگراف هاتون کوچیک باشن خودش خیلی میتونه به کاربر کمک کنه که راحت تر محتوای شما رو بخونه و توی صفحه ماندگار بشه. البته این به شما کمک میکنه که یک مقاله توی کلمات مختلفی توی نتایج قرار بگیره که خودش به نوعی به سود شماست. 6. کلمات قدرت رو به کار ببرید؛ یک ویژگی مهم عنوان اینه که کلمات قدرت رو به کار ببرید؛ کلمات قدرت چی ان؟ 4. نکته بعدی اینه که ترجیحا و تا جای ممکن آدرس صفحات سایت تون رو انگلیسی بنویسید. 1. اولین ویژگی عنوان خوب اینه که کلمه کلیدی اولشه؛ پس حتما دقت کنید که تا جای ممکن سعی کنید کلمه کلیدی تون اولین کلمه عنوان باشه.

دومین نکته اینه که حتما دقت کنید توی توضیحات متا قلاب داشته باشید. بهترین روش یادگیری SEO همیشه بستگی به سطح دانش شما از علم بهینه سازی سایت دارد اما توصیه سئو هاب چیز دیگری است ، چنانچه شما میخواهید search engine optimization را به طور دقیق و البته اصولی متوجه شوید بهتر است از بخش مقالات سئو استفاده کرده و ابتدا تمامی مقالات ترجمه شده را به دقت مطالعه کنید تا علوم خود را در سطح حرفه ای سئو ارتقاء دهید سپس میتوانید با بهره گیری از بخش ویدیو های آموزشی SEO که در وب سایت سئو هاب موجود میباشد خود را به سطح فوق حرفه ای در سئو ارتقاء دهید. نوشتن یک محتوای بهینه شده یک سری پیش نیازها داره که باید اونها رو رعایت کنیم تا در نهایت بتونیم کاربر رو توی صفحه نگه داریم و مجابش کنیم که کل محتوامون رو بخونه. باید گفت که سایت هایی هستن که با دریافت پول این کار رو انجام میدن و شاید هزینه اون در ابتدا برای یک وب سایت زیاد باشه، البته باید در نظر بگیرین که بسته به کیفیت هر بک لینک قیمت اون میتونه متفاوت باشه و لینک هایی داریم که قیمت اونها به چند میلیون تومن هم میرسه!

چرا که میلیون ها مصرف کننده ای را به دست می آورید که پیش از رفتن به فروشگاه تصمیم خود را گرفته اند! آنچه در این مطلب خواندید، یک تعریف کامل و ساده از سئو، انواع SEO و روشهای سئو سایت بود. روشهای کسب درآمد از طریق سئو بسیار متعدد است و هرکدام ویژگیهای خاص خود را دارد. این مقاله داره در مورد چی حرف میزنه از آخر. مثلا ما به جای اینکه بنویسیم «راهکارهای اساسی برای سئو از صفر تا صد» می نویسیم «راهکارهای اساسی سئو صفر تا صد» یعنی هرچی حرف اضافه ست حذف کردیم و مفهوم هنوز سر جاشه!

اما چیزی که واضح هست URL ها نقش اساسی در سئو وبسایت شما دارن. این یعنی بهش بگیم که اون چیزی که تو دنبالش میگردی اینجاست. حال بهینه سازی محتوا که ترکیب این دو کمله است یعنی هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو تولید گردد. این فرصت نه بیشتره و نه کمتر؛ اگر بتوانید در 2 ثانیه کاربر رو جذب محتوایی که نوشتید کنید؛ برنده اید. و هر چقدر که گوگل در نمایش محتوای مورد نظر کاربر خبره تر می شود، تولید محتوایی که مناسب و مطابق با جستجوی کاربر (Search Intent) باشد در سئوی سال 2020 مهم تر می شود.

طول مناسب عنوان حداکثر 60 کاراکتره. این در حالیست که در نردبان سئو ، به ازای هر پله ای که بالاتر رفته و از کف که همان جایگاه اولیه تارنمای ماست فاصله می گیریم ، تهدیدات بیشتری سد راه ما قرار گرفته و مانع پیشرفت ما می شوند که در اثر فقدان تکیه گاهی مناسب و پایه ای استوار به سقوط ما می انجامند . شما تنها با پیروی کردن صحیح از موارد بالا می توانید به صفحه اول گوگل دسترسی پیدا کنید ولی نمیتوانید با سایت های قدرتمند و قدیمی به رقابت بپردازید، به همین دلیل باید به ساخت بک لینک های قدرتمند و مفید بپردازید که برخی از شیوههای آن استفاده از شبکه های اجتماعی، انجمن ها، کامنت مارکتینک ها، خرید بک لینک و ریپورتاژ آگهی و روش های بسیار دیگر است که تمامی این موارد را سئو خارجی یا همان Off-page SEO مینامیم. سایت مپ یا همان نقشه چیست؟ چگونه برای سایت خود یک سایت مپ ایجاد کنیم؟ چگونه یک عنوان خوب بنویسیم؟ اگر وب سایت شما تازه راه اندازی شده است یا قصد این را دارید تا یک وب سایت با نتایج جستجوی بالا ایجاد کنید، بهتر است به ساختار وب سایت خود توجه نمایید و یک نقشه خوب برای سایتا خود فراهم نمایید.

انجام خدمات سئو سایت با توجه به متغیر بودن استراتژی های ارائه شده توسط گوگل به صورت روزانه ، کار بسیار سخت و حساسی می باشد؛ در واقع یافتن شرکت سئو برای انجام خدمات سئو سایت یکی از چالش برانگیزترین، اما مهمترین مولفه های بازاریابی دیجیتال است. با انجام موارد ذکر شده در چک لیست سئو برای کلمات کلیدی، می توانید کلمات صحیح را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. با توجه به این مسئله که این مقاله در رابطه با آموزش سئو ووکامرس بوده ، نمی توان در رابطه با هدف گذاری کلمات کلیدی گفت، اما لازم است بدانید که برای انتخاب بهترین نوع صفحه در هر کلمه کلیدی، می بابست، آن عبارت را در گوگل سرچ نموده و سپس ببینید سایت هایی که رفته اول را در صفحه نمایش نتایج دارند، از چه نوع صفحه ای استفاده می نمایند؟ مثلا ما می نویسیم «تولید محتوا و 10 راز که در مورد آن نمی دانستید» که کاربر با خودش میگه این رازها چیه که من نمیدونم؟

یعنی شما نمی تونید بیشتر از یک مقداری توضیحات متا بنویسید. کلمات کلیدی: در محتوای خود از کلمات کلیدی و کلمات هم خانواده آن استفاده کنید در این صورت مخاطب بهتر میتواند موضوع شما را درک کند و جذب آن شود. پس اگر بتونید کلمات کلیدی تون رو توی تگ های عنوانتون به کار ببرین خیلی خیلی بهتره. سعی کنید مثال های دیگه از کلمات برنده رو پیدا کنید و توی مقاله هاتون به کار ببرید. هر از گاهی از کلمات برنده استفاده کنید. با آموزش سئو میتوانید ترفندهای غیرقانونی را در این شیوه سئو بشناسید و خود را از افتادن در دام آنها نجات دهید.

۷. سایت مپ یکی از چندین موردی است که به سئوی سایت کمک میکند و در آموزش سئو در بخش سئو تکنیکال به آن پرداخته میشود. این ابزار به کمک رباتهای خزنده، رفتار موتورهای جستجو روی سایت را شبیه سازی میکند. از ابزارهای جدید نترسید، هر چیزی که به شما کمک میکند تحلیل بهتری از رفتار کاربر یا عبارات جستجو شده توسط او داشته باشید را به کار بگیرید. با این کار موتور جستجو فکر میکند که این وبسایتها با محتوای باکیفیت بهروز میشوند، بنابراین رتبه بالاتری به آنها میدهد. استراتژیهای SEO به وبسایتها کمک میکند تا در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط، رتبه خوبی کسب کنند. هم استفاده کنید. گوگل با استفاده از کلمات هم معنی متوجه مفهوم کلیدی شما میشه و به شما کمک میکنه که توی عبارت درست به نمایش در بیاید.

Stat Counter دادههایی را از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ جمعآوری کرده است. ابتدا باید عبارت Google my Business را در گوگل سرچ کرده و سپس به دنبال کسب و کار خود باشید. مثلا به جای اینکه بنویسیم «10 ویژگی یک عنوان خوب» می نویسیم «عنوان خوب و 10 ویژگی آن» پس ما کلمه کلیدی رو آوردیم اول عنوان و این کار نکویی هست! مثلا ما به جای «تعمیرات کولر در تهران به صورت حضوری» می نویسیم «تعمیرات کولر تهران حضوری» این آدرس خودش به صورت کامل گویا هست و نیازی به حروف اضافه نداره. برویم سراغ اصل مطلب» همین یک جمله باعث میشه که مخاطب با خودش بگه خب خدا رو شکر دیگه مقدمه تموم شد؛ الانه که اون چیزی که میخوام رو بهم بده.

حالا اینکه قلاب چیه خودش یک بحث مفصله ولی سعی کنید توی محتوا قلاب استفاده کنید. ضمن اینکه گوگل به تگ های عنوان اهمیت خیلی زیادی میده. خب یکی از راه های کوتاه تر کردن عنوان اینه که حروف اضافه رو ننویسیم! تجربه نشون داده که آدرس های انگلیسی تر و تمیزتر هستن و البته نکته مهم اینه که خیلی زودتر توسط گوگل ایندکس میشن. قسمت سوم هم که preview هست به این معنیه که شما باید به کاربر نشون بدید که این مقاله در مورد چه چیزی صحبت میکنه. متا دسکریپشن اون توضیحاتیه که گوگل توی نتایج به کاربر نشون میده؛ مثل تصویر زیر. پس توی اولین قدم جوری می نویسید که مخاطب همون اول بفهمه که این مقاله در مورد چی داره صحبت می کنه و اون رو کاملا واضح بیان می کنید و بهش میگید که دردش رو شما میفهمید. یعنی شما توی این مرحله باید به کاربر بفهمونید که دوای دردش پیش شماست و شما می تونید دردش رو درمون کنید. شما باید بتونید توی 2 ثانیه به خواننده بفهمونید که دردش رو میدونید، برای اون درد یک درمان دارید و بهش قول بدید که این درمان حتما جواب میده.

اگه این کارا رو بکنید؛ بهتون قول میدم که میتونید خیلی ساده مخاطب رو درگیر کنید و اون رو توی صفحه سایت تون نگه دارید. قسمت دوم promise هست که به معنای قول دادنه. در قسمت های قبل به طور کلی به عملکرد نقشه های یک Website و البته اهمیت استفاده از آن ها در راحت تر پیدا شدن محتوای موجود توسط گوگل اشاره کردیم. سالها قبل در تکنیک های قدیمی سئو، به این دلیل که ربات های گوگل به خوبی قادر به ترجمه متن های فارسی نبودند، از URL های انگلیسی استفاده می شده است. از خودتان سوال کنید … پاسخ این سوال بستگی به نوع وب سایت و کسب و کار شما و همچنین دارد و همچنین اعتبار و پیشینه شما نیز در این موضوع دخیل است. » یا مثلا «و اما پاسخ سوال شما» یا حتی «بنابراین نتیجه میگیریم که!

و اگر بتوانید محتواهایی که در آن از انواع آمار، نظرسنجی یا نتیجه یک تحقیق استفاده شده است را منتشر کنید، آنها خیلی سریع به شما لینک خواهند داد. سعی کنید یه جوری توضیحات متا رو بنویسید که کاربر به محض دیدنش بگه این همون نتیجه ایه که دنبالش بودم. امیدوارم یه روز اسمت رو بین بهترین سئو کارها بشنوم… یک عنوان خوب چه ویژگی های کمی داره ولی می تونید خیلی خوب اونها رو رعایت کنید تا بهترین عنوان ممکن رو بنویسید. 4. از ویژگی های دیگه عنوان اینه که حتما حتما حتما صریح باشه و به کاربر بگه که توی مقاله چه خبره. 3. یکی از ویژگی های مهم عنوان خوب اینه که عدد داشته باشه. یعنی مثل سبک نوشتن مقاله های علمی نیست؛ باید خیلی دقت کنید که طبق دلخواه گوگل و البته کاربر بنویسید. اگر موضوع را به ترتیب و با دقت فراوانی بیان کنید ، مخاطبان از آن خسته نخواهند شد و به مطالعه ادامه میدهند. اگر هم اهل مطالعه کتاب هستید، دو کتاب The Art of SEO و The Search: How Google and Its Rivals Rewrote the Rules of Business and Transformed Our Culture را از دست ندهید.