روندها و نتایج تجارت الکترونیک جمعه سیاه 2021
انتشار: دی 21، 1400
بروزرسانی: 06 اردیبهشت 1404

روندها و نتایج تجارت الکترونیک جمعه سیاه 2021

همچنین شامل داده های مربوط به مشتریان خرده فروشی است که از مفاهیم جمعه سیاه در هر دو محیط B2C یا D2c استفاده می کنند - اینجاست که بیشتر افرادی را خواهید دید که درباره این یافته ها می خوانند!

نتایج قابل توجه

بنابراین، نرخ تبدیل در طول دوره نسبت به ماه های متوسط \u200b\u200bدر تاریخ شرکت ما کاهش یافته است.

این گزارش عملکرد تجارت الکترونیک انواع مختلف مشتریان، از جمله مشتریان طولانی مدت Avensia و راه اندازی سایت های جدید در سال گذشته را تجزیه و تحلیل می کند.

به گفته یوهان سومار، استراتژیست ارشد Avensia، در طول سال های اخیر در روز شکرگزاری (روز شکرگزاری) که برخی افراد آن را «جمعه سیاه» می نامند، تراکنش های فیزیکی و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است.

تغییر به سمت مشتریانی که از محیط زیست آگاه تر هستند به این معنی است که بسیاری از مشاغل تصمیم گرفته اند خرید جمعه سیاه را تحریم کنند.

ما داده های مشتری را از پایگاه خود و همچنین معیارهای سایر شرکت ها را مطالعه کردیم تا روندهای جالبی را که شاخص های عملکرد کلیدی واقعی (KPI) را می توان اندازه گیری کرد - بدون هیچ گونه حدس و گمانی!

امروزه شرکت ها درک خوبی از نحوه نزدیک شدن به جمعه سیاه دارند.

سطح ترافیک نوامبر برای این بخش از پیشروان صنعت با ماه های دیگر برابری می کند. با این حال، بازدهی در میان مشتریان این شرکت ها بسیار بیشتر از حد انتظار افزایش یافته است – و این عمدتاً به دلیل تأثیرات رسانه های اجتماعی مانند Millennials است که قبل از تصمیم گیری برای خرید، به شدت به بررسی های آنلاین خود متکی هستند.

شکاف بین خرده فروشان بزرگ و شرکت های مستقل کوچک به این معنی است که بسیاری از آنها از جمعه سیاه امسال اجتناب کردند، علیرغم اینکه فرصتی بود در میان چیزهای دیگر مانند قیمت های پایین تر یا معاملات بهتر از حد معمول برای محصولات خاصی که ممکن است به زودی به آنها نیاز داشته باشند.

اما خبر خوب؟

در گزارش خود، مشتریان خود را به چهار بخش گروه بندی کردیم.

  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • ورزش و فضای باز
  • طراح مد
  • کالاهای مصرفی / دیگر

با این حال، اکنون به نظر می رسد که مردم از وب سایت ها انتظار بیشتری دارند تا اینکه بتوانند از ما پول در بیاورند. ما قرار است

هدف از این پروژه تحقیقاتی به دست آوردن بینشی در مورد نحوه عملکرد کمپین های تجارت الکترونیک در آخر هفته جمعه سیاه برای مشاغل در سراسر آمریکای شمالی و بین المللی بود.

اما امروزه، به لطف سیستم های قوی تر، کسب وکارهای تجارت الکترونیکی می توانند از «حالت هشدار بالا» اجتناب کنند و کارمندان همچنان می توانند وظایف روزانه را در طول دوره فروش جمعه سیاه انجام دهند.

اجرای جمعه سیاه 2021

ارزیابی ریسک: با دنیای دیجیتالی رو به رشدی که در آنجا با یکدیگر رقابت می کنند، حتی اگر چنین کنند.

مجموعه داده های Avensia نشان می دهد که اگرچه میانگین اعداد مشتریان قابل توجه نبود، اما خرده فروشان ورزشی و فضای باز در جمعه سیاه عملکرد خوبی داشتند.

آنها دیگر فقط تخفیف نمی خواهند، بلکه یک تجربه خرید عالی را نیز می خواهند، به همین دلیل است که شرکت ها اگر می خواهند خواسته های مشتریان خود را برآورده کنند، باید در این زمینه ارائه دهند.

با این حال، تجارت الکترونیک به دلیل سهولت در یافتن معاملات و همچنین جلوگیری از ازدحام در فروشگاه ها در این روز که اغلب در دوره های خرید سنتی اتفاق می افتد، همچنان بخش بزرگی از این معاملات را به خود اختصاص داده است.

دوره جمعه سیاه شاهد کاهش حیرت انگیز 63 درصدی در ترافیک فروشگاه آنلاین شرکت ما بودیم، که این امر به همان اندازه اتفاق می افتد که مشتریان می توانند کالاهای جدید خود را بدون ارسال فوری سفارش دهند!

صنعت مد در این دوران از مصائب بسیاری از مشاغل مصون نیست.

صنعت کالاهای مصرفی جهانی در حال حاضر با مشکلات زنجیره تامین سروکار دارد که منجر به ناامیدی بیشتر مشتریان شده است.

آن ها می دانند که مشتریان از قبل از تخفیف ها و قیمت ها آگاه هستند، بنابراین اگر شرکت ها پیشنهادی را بدون شفاف سازی از ابتدا منتشر کنند، احتمالاً مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی به دوستان خود اطلاع خواهند داد.

در گذشته، بسیاری از پلتفرم های تجارت الکترونیک زمانی که مصرف کنندگان در دوره های فروش جمعه سیاه به آن ها هجوم می آورند، به دلیل تقاضای بیش از حد برای معاملات و پیشنهادات (و نه لزوماً خرج بیش از حد) خراب می شوند.

مشتریانی که از طریق طرح های پرداخت خرید اکنون سفارش داده اند، 35 درصد افزایش یافته است. این بدان معنی است که شما ممکن است بتوانید آنچه را که در ذهن خود دارید به دست آورید، حتی اگر لزوماً ارزان یا آسان نباشد - اما حداقل همیشه وجود خواهد داشت.

تعداد کل کاربران وب سایت های آرایشی و بهداشتی در ماه نوامبر تقریباً برابر با سال گذشته بود، اما ترافیک وب نسبت به ماه های متوسط \u200b\u200bافزایش یافته است. درصد تغییر 70 درصد افزایش یافته است.



منبع: https://www.thewebhospitality.com/black-friday-e-commerce-trends-and-results/

تعطیلات آخر هفته شکرگزاری یا کریسمس که ممکن است حجم بیشتری از حد معمول وجود داشته باشد، زیرا افراد مسئولیت های کمتری دارند که نیاز به توجه آن ها در خارج از خرید آنلاین اقلام دارد قبل از اینکه بعد از اتمام ساعات کاری به خانه برسند.

در دنیایی که شرکت ها دیگر نمی توانند برای ایجاد فروش به ترندهای تجارت الکترونیک جمعه سیاه اعتماد کنند، به پیشنهادی نیاز دارند که هم جذاب و هم قانع کننده باشد. او در پایان می گوید: «دیگر فقط ارائه تخفیف ها یا معاملات کافی نیست، زیرا در حال حاضر رقابت با پیشنهادات دیگر از رقبای وجود دارد که در این فصل تعطیلات نیز مشتریانی را می خواهند».

روندهای تجارت الکترونیک جمعه سیاه در سال 2021

مهم نیست که چه زمانی خرید می کنید – اگر چیزی آنلاین به نظر خیلی خوب به نظر می رسد، احتمالاً برای خریداران در این فصل خرید بسیار محبوب غافل نشوند.

انتظارات خریداران در سال های اخیر تغییر کرده است.

جای تعجب نیست که فروش مربوط به جمعه سیاه و هفته سایبری در سال 2021 بیشتر بود.

امروزه حتی نسخه های «آخر هفته» وجود دارد که فروشگاه ها فروش خود را در اوایل یک هفته خاص شروع می کنند و تا دوشنبه Cyber \u200b\u200bادامه می دهند – این رویدادها به ایجاد تعطیلات خرده فروشی دیگر مانند دوره های فروش روز مجردها یا شب کریسمس نیز کمک کرده اند!.

تغییر در رفتار مصرف کننده جمعه سیاه

شوق خرید جمعه سیاه بیش از 50 سال است که وجود دارد، اما به رویدادی تبدیل شده است که تقریباً هر روز از نوامبر اتفاق می افتد.