دوم، سئو به عنوان یک کانال و یک صنعت در حال رشد است. شرکتهای بیشتری متوجه شدهاند که میتوانید یک کسبوکار بادوام، شاید حتی یک تکشاخ بر روی حلقههای رشد که توسط ترافیک ارگانیک هدایت میشود، ایجاد کنید. در نتیجه، سئو در همه زمینه ها رقابتی تر شده است و در حال تبدیل شدن به آن است: کیفیت محتوا، ساخت لینک، بهینه سازی فنی و غیره. ورود به آن و ماندن در نتایج برتر سخت تر می شود و من نمی بینم که آسان تر شود. به زودی در بسیاری از صنایع، حتی برای ورود به مسابقه، به برندهای قوی نیاز دارید.
شما فکر می کنید که در یک محیط پیچیده مانند وب با الگوهای خود، BERT، پانداها، و پنگوئن های در حال اجرا کار نمی کند. اما این کار را می کند، و فرض من این است که در آینده به کار خود ادامه خواهد داد.
Bibi The Link Builder بنیانگذار دیوانه است BibiBuzz – جایی که او با جدیت پیو پیو به مشتریان عالی خود بک لینک می دهد. او بهخاطر ارائه توصیههای صرفهجویی در زمینه لینکسازی، آموزش لینکهای خلاقانه، و شوخیهای بیمعنی پدر مشهور است.
بازگشت به عقل سلیم: خفه شو و گوش کن
مردم محصولات شما را می خرند. مردم از خدمات شما استفاده می کنند.
از نظر کاری که امروزه می بینیم کار می کند، مطمئناً سایت هایی که روی PageSpeed و UX تلاش کرده اند پاداش دریافت می کنند. همچنین حوزهای که قبلاً در مورد همسویی صفحات و محتوا با هدف کاربر ذکر کردم، میبینیم که گوگل به سایتهایی پاداش میدهد که این رابطه را درک کردهاند، بهویژه زمانی که سایتها تحقیقاتی انجام دادهاند و مشخص کردهاند که چه چارچوبهای محتوایی برای مخاطبانشان برای به حداکثر رساندن تقویت و کسب لینک بهتر کار میکنند.
با این حال، برای من، این بیشتر در مورد ساده کردن همه چیز است. صرفاً به این دلیل که مغز من نمی تواند بیش از 2.5 مرحله در یک زمان را شامل شود. و علاوه بر آن، من به شدت انسان مدار هستم.
من فکر می کنم که این سه اصل با هم می توانند سایت ها را در سال 2021 و 24 ماه آینده موفق و قوی کنند، مهم نیست چه اتفاقی می افتد.
بی بی ریون

بنابراین، برای کمک به شما …
بنابراین این دو سنت من است:
- از فکر کردن دست بردارید، از عقل سلیم خود استفاده کنید
- تاکتیک بیش از حد را متوقف کنید، به دلیل خود پایبند باشید
- به مخاطبان و مشتریان احتمالی پیوند خود گوش دهید
- همه موانع را بردارید تا آنچه را که می خواهند به دست آورید
اما مهمتر از همه: فقط سکوت کنید و برای یک ثانیه گوش دهید. توجه واقعی به دیگران این روزها یک یافته نادر است و یک مهارت عالی برای پرورش است. آیا مشتریان شما در مورد چیز خاصی می پرسند؟ آن چیز را به آنها برسانید و دسترسی به آن را تا حد امکان آسان کنید. آیا مشتریان احتمالی لینک شما پول می خواهند؟ چیزی به آنها بدهید که به فروش آنها به مخاطبان کمک کند.
اکنون این موضوع را تغییر ندهید: تاکتیکهای سبک ماتریس نابغه کاملاً کار میکنند. اما برای کسانی مثل من که هومن ها را دوست دارند و همه چیز را ساده دوست دارند: می بینمت!
استفان سامنر

استفن بیست سال است که در خط مقدم تجارت اینترنتی کار می کند. در آن زمان او سرمایهگذاریهای مختلف تجارت الکترونیک را راهاندازی کرد، بازاریابی آنلاین را برای برندهای عمودی پیشرو در بریتانیا رهبری کرد و در آژانسهای برنده جوایز کار کرد. امروز استفن زمان خود را بین دویدن سوئد و بریتانیا پخش می کند بهینه سازی کنید.
بازگشت به اصول
از مشاهدات ما کاملاً واضح است که صنعت سئو تا حد زیادی در زمانهای اخیر بسیار بیشتر از قبل از گوگل هدایت میشود، ما شاهد بحثهای زیادی در مورد سرعت صفحه Google، Core Web Vitals و ابزارهای متعددی هستیم که در حال حاضر به تصویر کشیده میشوند. هدف آن کمک به تطبیق، بهینه سازی و حتی ایجاد محتوایی است که با هدف جستجوی کاربران همسو باشد.
از سطح بالا، هیچ یک از اینها مضر یا اشتباه به نظر نمی رسد، زیرا همه ما می خواهیم وب بهتری ببینیم که در آن سایت ها به سرعت بارگیری می شوند، برای یک تجربه فوق العاده تلفن همراه بهینه شده اند، و محتوایی که می بینیم تنها چیزی نیست که به دنبال آن بودیم. زمانی که ما جستجوی خود را در گوگل انجام دادیم، اما کیفیت بالایی نیز دارد و ارزش استثنایی ارائه می دهد.
همانطور که موتورهای جستجو در حال توسعه هستند، شروع به تقریبی نحوه تفکر مردم در مورد محتوا می کنند. شکی نیست، این بدان معنی است که تجربه کاربر و سفر جستجو به طور تصاعدی در حال بهبود است.
فکر نمیکنم کسی با آن مخالفت کند. با این حال، ظهور ابزارهای به اصطلاح AI و ML که اکنون امکان بهینه سازی محتوا را به روش های خاص یا حتی تولید محتوا ارائه می دهند جالب توجه است. اگر در بسیاری از انجمنها و انجمنها کمین کردهاید، میتوانید افرادی را ببینید که درباره این فناوری برای ایجاد محتوا در مقیاس بحث میکنند و لحن و زبان در مورد شکست دادن الگوریتمها است.
درباره نویسنده
