به طور کلی، هر چه تعداد صفحات و محتوای موجود در وب سایت شما بیشتر باشد، ترافیک بیشتری ایجاد می کنید.
6. سازگاری موبایل
هوش مصنوعی و سایر نوآوریهای فناوری ابزارهای مهمی هستند که میتوانند به یک موسسه مالی کمک کنند تا شیوههای SEO خود را بهبود بخشد.
بنابراین، بانکها باید با الگوهای سئو خوب رتبهبندی خوبی داشته باشند تا توجه سرنخهای بالقوه را جلب کنند.
یکی از اصلیترین مواردی که گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری هنگام رتبهبندی وبسایتها به آن توجه میکند، واکنشگرا بودن وبسایت است.
به همین دلیل است که وبسایتهای انجمنی که به سؤالات پاسخ میدهند، در مورد نتایج جستجو و رتبهبندی جدیتر گرفته میشوند.
پاسخگویی به پرسشهای مصرفکننده شامل ارائه محتوای عمیق و باکیفیت است که به سؤالاتی که مخاطبان مورد نظر شما ممکن است در مورد موضوعات مختلف داشته باشند پاسخ میدهد.
به یاد داشته باشید که در طرح بزرگ، قرار گرفتن در لیست سیاه بدتر از رتبه بندی نشدن توسط موتور جستجو است.
اگر موسسه برای صفحه وب خود بک لینک ایجاد و درخواست کند مفید خواهد بود، زیرا این یک استراتژی سئو اثبات شده است.
این ابزارها، در میان ابزارهای دیگر، ایده های خوبی برای کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می دهند و همچنین می توانند به شما نشان دهند که رقبای پیشرو شما از چه کلمات کلیدی برای کسب رتبه بالا در گوگل استفاده می کنند.
علاوه بر این، هوش مصنوعی به مؤسسات مالی روشی مقرون به صرفه برای رسیدگی به نیازهای مشتریانی میدهد که به نظر میرسد پس از سرمایهگذاری آنلاین، راههای در دسترستر و بهتری برای دریافت، مصرف و پسانداز پول خود میخواهند.
2. بازاریابی ویدئویی
این امر مستلزم آن است که برای ایجاد یک استراتژی کلیدواژه عملی در مورد مخاطب تحقیق کنید.
علاوه بر این، بازاریابی ویدیویی به پلتفرم شما کمک میکند تا در معرض دید قرار بگیرد.
طبق گفته گوگل، یک مصرف کننده متوسط می تواند برای انجام بسیاری از فعالیت های سخت هشت پرس و جو کند.
برای سئو بانکی، این بدان معنی است که وب سایت هایی که در دستگاه های مختلف مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند واکنش گرا نیستند، ممکن است به خوبی در صفحات داخلی نتایج جستجو قرار بگیرند.
برای انجام این کار، باید به دنبال یک سایت معتبر و معتبر باشید که به شما بک لینک در سایت خود بدهد.
یک استراتژی کلیدواژه با برنامه ریزی دقیق، کلمات کلیدی دم بلندی را که اکثر مشتریان بالقوه در پلتفرم های آنلاین جستجو می کنند، در دسترس قرار می دهد.
ایمن سازی بک لینک های خوب می تواند به انتقال برخی از صفحات رتبه بندی عمیق تر شما به رتبه بندی بهتر کمک کند، زمانی که به صفحات محبوب تر در وب سایت شما پیوند داده می شوند.
کلمات کلیدی را در قسمت هایی از محتوای خود که در آن معنا پیدا می کنند استفاده کنید و از آنها صرفاً برای مزایای سئو استفاده نکنید.
5. محتوای منحصر به فرد و هیجان انگیز تولید کنید
مصرف کنندگان مدرن بیشتر وقت خود را در وب سایت ها و صفحات حاوی ویدیو می گذرانند.
علاوه بر این، ایجاد بک لینک خوب به گوگل کمک می کند تا صفحات شما را سریعتر ردیابی کند زیرا آنها را به وب سایت های بهتری پیوند داده اید.
محتوای شما باید منحصر به فرد، خلاقانه و از همه مهمتر برای خوانندگان مفید باشد.
هوش مصنوعی می تواند به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک کند تا استدلال پشت عباراتی که مصرف کنندگان در موتور جستجو می نویسند یا بیان می کنند را بهتر درک کنند.
علاوه بر این، می توانید از ابزارهایی مانند Ahrefs، Ubersuggest یا هر ابزار دیگری برای انجام جستجوی کلمه کلیدی استفاده کنید.
1. هوش مصنوعی
بنابراین، استفاده از تصاویر و ویدئوها برای تبلیغ سازمان مالی شما کمک زیادی به مشتریان احتمالی و همچنین مشتریان فعلی در درک بهتر پیشنهادات شما خواهد کرد.
یکی دیگر از استراتژی های خوب برای به دست آوردن یک لینک با کیفیت، ایجاد یک پروفایل شبکه اجتماعی است، زیرا این کار کانال های رسمی را به بالاترین سطوح بهینه سازی سوق می دهد.
مصرف کنندگان امروزی معمولاً در مورد هر چیزی از وام مسکن و وام گرفته تا تراکنش های بدهی، سوالات خود را به صورت آنلاین شروع می کنند.
به طور مشابه، می توانید مزایایی را که مشتری در هنگام استفاده از خدمات بانک خود از آن بهره مند می شود را نیز درج کنید.
اینفوگرافیک ها درک اطلاعات توسط مشتری را آسان تر می کند و حضور آنلاین آنها را در سایت شما بهبود می بخشد.
3. به سوالات مصرف کننده پاسخ دهید
بنابراین، برای اینکه یک مؤسسه مالی بهترین شیوه های سئو را به کار گیرد، باید از فناوری موبایل استفاده کند و اطمینان حاصل کند که وب سایتش در پلتفرم های تلفن همراه در دسترس و پاسخگو باشد.
7. به دنبال بک لینک برای سایت خود باشید
در نوشتار رسمی، درک پیام موسسات مالی مانند بانک ها ممکن است کمی دشوار به نظر برسد.
وقتی صحبت از سئوی خدمات مالی می شود؛
سپس باید محتوای باکیفیت را درج کنید که از نظر اطلاعات برای کاربر ارزشمند باشد.
در نهایت، اگر بتوانید از موسسات مربوطه، سایتهای تحقیقاتی، سایتهای دولتی یا دانشگاهها پیوند کسب کنید، ممکن است وبسایت شما اعتبار زیادی کسب کند.
منبع: https://www.thewebhospitality.com/top-seo-trends-in-digital-banking-industry/
به یاد داشته باشید که مشتریان امروزی تقریباً برای همه چیز از تلفن همراه خود استفاده می کنند، خواه برای گرفتن تاکسی یا جستجو در اینترنت برای بانک محلی خود.
موتور جستجوی گوگل چندوظیفه یکپارچه مدل را راه اندازی کرد، یک راه حل پردازشی که با کمک به ارائه پاسخ، سوالات طولانی مدت را کاهش می دهد.
این امر چه پیامدهایی برای موسسات مالی از نظر بازاریابی دارد؟
بر اساس این آمار، یک موسسه مالی می تواند شروع به تولید محتوا برای وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی خود کند.
علاوه بر این، گوگل اکنون ثابت کرده است که خزنده های آن در حال حاضر از نسخه موبایل یک وب سایت برای تعیین نمایه سازی آن استفاده می کنند.
محدود کردن کلمات کلیدی برای استفاده ممکن است دشوار باشد، اما با تلاش مداوم، می توانید مجموعه ای از کلمات کلیدی مناسب را ایجاد کنید که مناسب وب سایت شما باشد.
توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست که شما باید از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده کنید.
هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، قدم بعدی این است که آنها را در وب سایت خود قرار دهید.
در مورد محتوای حرفه ای، موتورهای جستجو مانند گوگل می خواهند اطمینان حاصل کنند که مصرف کنندگان می توانند تمام اطلاعات خود را از یک منبع دریافت کنند.
انجام این کار برای سایت شما مفید خواهد بود زیرا اگر بک لینک های یک وب سایت محبوب را ایمن کنید، اعتبار سایت خود را افزایش خواهید داد.
بنابراین، موسسات مالی باید از خدمات هوش مصنوعی استفاده کنند یا در معرض خطر از دست دادن مکانهای مربوط به رتبهبندی و نتایج جستجو باشند.
به یاد داشته باشید، این یک واقعیت ثابت شده است که افراد در مقایسه با متن به اینفوگرافیک ها بهتر پاسخ می دهند و همین امر در مورد مشتریان بانکی نیز صدق می کند.
زیرا این اطلاعات به ویژه برای خوانندگانی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند و کاربرانی که می خواهند اطلاعات بیشتری را که ممکن است در صفحه وبلاگ شما موجود نباشد به دست آورند مفید خواهد بود.
شما همچنین می توانید سوالات متداول را ارسال کنید.
قبل از شروع هر استراتژی بازاریابی دیگری برای وب سایت بانکداری دیجیتال خود، ابتدا باید کلمات کلیدی را در نظر بگیرید که بانک شما را به بالای صفحه جستجوی گوگل سوق می دهد.
اگر به دنبال تثبیت جایگاه خود در رتبه های برتر در موتور جستجویی مانند گوگل و افزایش ترافیک هدفمند به سایت خود هستید.
این یک جنبه کلیدی از روندهای برتر SEO در صنعت بانکداری دیجیتال است.
از قرار دادن بسیاری از کلمات کلیدی در محتوای وب سایت خودداری کنید، زیرا انجام این کار می تواند وب سایت شما را در لیست سیاه گوگل قرار دهد.
با استفاده از مدل یکپارچه چند وظیفه ای، گوگل پیش بینی می کند که می تواند پرس و جوهای پیچیده تری را در یک جستجوی وب حل کند.
4. کلمات کلیدی خود را بهینه کنید
برای رسیدن به این هدف می توانید نکات مالی را در وبلاگ سایت بانکی خود در دسترس قرار دهید.
پلتفرمهای ویدیویی همچنین میتوانند به سایت بانکداری دیجیتال شما کمک کنند تا با شفافسازی مسائل مالی سختی که مخاطبان شما آن را مهم میدانند، خود را به عنوان یک مشاور مورد اعتماد معرفی کند.