رفع سئو روزانه: نحوه استفاده از برچسب کلمات کلیدی در Moz Pro

قبل از اینکه بتوانیم داده های رتبه بندی کلمات کلیدی خود را برای مقایسه معیارها تقسیم بندی کنیم، باید کلمات کلیدی خود را به درستی برچسب گذاری کنیم. در این ویدیو، Emilie نحوه اضافه کردن برچسب به کلمات کلیدی خود را در کمپین Moz Pro توضیح خواهد داد.

نحوه استفاده از فیلترها در Moz Pro

هنگامی که کلمات کلیدی شما برچسب گذاری شدند، می توانید برای مقایسه معیارها و رتبه بندی ها در طول زمان برای مجموعه های مختلف کلمات کلیدی فیلتر و مرتب کنید. در این ویدیوی بعدی، Emilie به شما نشان می دهد که چگونه در Moz Pro بر اساس برچسب فیلتر کنید.

راه هایی برای برچسب زدن کلمات کلیدی

با آن، شما آماده هستید تا به آنجا بروید و شروع به برچسب زدن کلمات کلیدی خود و ردیابی موفقیت خود کنید. برای بررسی این نسخه از رفع سئوی روزانه بسیار متشکریم و دفعه بعد شما را خواهیم دید!


منبع: https://moz.com/blog/daily-seo-fix-use-keyword-labels

روش های بی نهایتی وجود دارد که می توانید داده های کلمه کلیدی خود را برچسب گذاری و بخش بندی کنید. این شامل مرحله قیف فروش، خط محصول و مکان بازار فقط برای نام بردن چند مورد است. در این ویدئو، Emilie از چند راه مختلف صحبت می کند که ممکن است بخواهید در مورد تقسیم بندی کلمات کلیدی و داده های رتبه بندی خود در نظر بگیرید.

برچسب ها چگونه بر متریک ها تأثیر می گذارند

ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی یک بخش اساسی از هر استراتژی سئو است و به شما کمک می کند تغییراتی که در سایت خود ایجاد کرده اید چگونه تاثیر داشته باشد. مهم نیست که چند کلمه کلیدی را ردیابی می کنید، تقسیم بندی داده های خود به روش های مختلف برای نظارت و مقایسه گروه های کلمات کلیدی می تواند فوق العاده مفید باشد. در Moz Pro شما این توانایی را دارید که کلمات کلیدی را به هر شکلی که دوست دارید برچسب گذاری کنید تا بتوانید دقیقاً این کار را انجام دهید. در این نسخه از رفع سئوی روزانه، ما به نحوه اعمال برچسب برای کلمات کلیدی در کمپین Moz Pro خود به همراه روش‌های مختلف برای تقسیم‌بندی داده‌ها و نحوه ایجاد گزارش برای خوشه‌های کلمات کلیدی مختلف خواهیم پرداخت.

بخوانید:   مقام پارلمانی پاکستان: تهران و اسلام‌آباد در مسیر احیای مناسبات اقتصادی گام برمی‌دارند

نحوه برچسب گذاری کلمات کلیدی در Moz Pro

هنگام اعمال فیلترها در Moz Pro، خواهید دید که معیارها و نمودارهای خاصی مطابق با آن به روز می شوند. برای مثال، هنگام فیلتر کردن بر اساس برچسب، می‌توانید نمایان بودن جستجو را در طول زمان برای هر مجموعه از کلمات کلیدی ببینید. در این ویدیو، Emilie شما را با نحوه تأثیر فیلتر کردن بر اساس برچسب بر معیارها و نمودارهایی که در بخش رتبه‌بندی‌های کمپین Moz Pro شما مشاهده می‌شود، آشنا می‌کند.

نحوه ایجاد یک گزارش با داده های بخش بندی شده

اکنون که کلمات کلیدی شما برچسب گذاری شده اند و می دانید چگونه داده های کلمه کلیدی خود را فیلتر یا بخش بندی کنید، زمان آن رسیده است که گزارش های رتبه بندی سفارشی ایجاد کنید! با گزارش‌های سفارشی Moz Pro می‌توانید داده‌های تقسیم‌بندی شده را به طور منظم مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید. در این ویدیو، Eli به شما نشان می‌دهد که چگونه یک گزارش سفارشی برای کلمات کلیدی برچسب‌گذاری شده ایجاد کنید تا بتوانید تغییرات رتبه‌بندی خود را زیر نظر داشته باشید.