از آن استفاده کنید تا به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که اگر شما را انتخاب کنند، تجربه آنها چقدر بهتر می شود.
موانع راه خود را برطرف کنید
نظارت بر شهرت به شما این امکان را می دهد که درک مخاطبان خود از برند خود را بشناسید و قبل از اینکه مشکلات احتمالی از کنترل خارج شوند به شما هشدار می دهد.
برندهای موفق دقیقاً درک می کنند که آرم و ارتباطات آنها چه احساسات و ادراکی را با مخاطبانشان برمی انگیزد و مشتریانشان چه انتظاراتی از آنها دارند.
شهرت آنلاین شما ارتباط تنگاتنگی با برند شخصی یا حرفه ای شما دارد.
اجازه دهید نظرات به شما کمک کند بهتر شوید. داشتن نظرات مثبت عالی است، اما نظرات بد آن چیزی است که به شما در بهبود کمک می کند.
شناخت مخاطبان خود – و اطمینان از اینکه آنها شما را می شناسند – به شما کمک می کند شهرت مثبتی ایجاد کنید و تضمین کنید که مشتریان و همکاران شما حامیان وفادار برند شما هستند.
مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ نگاهی به رقابت خود بیندازید.
رهبران قوی درک می کنند که می توان از نقاط ضعف استفاده کرد یا برای رشد استفاده کرد و به نقاط قوت تبدیل کرد.
ابرقدرت های خود را برجسته کنید
اهداف برند را نباید اغلب تغییر داد مگر اینکه مدل کسب و کار شما تغییر کند.
دانستن نقاط ضعف خود به شما کمک می کند تا آنها را تقویت کنید و شما را از کور شدن با یک حمله دور نگه می دارد.
شهرت آنلاین شامل درک کلی یک برند بر اساس اطلاعاتی است که در دسترس مخاطبان شماست.
کجا نسبت به رقابت برتری دارید؟ چه کاری می توانید بهتر از هر کس دیگری انجام دهید؟
نکته حرفه ای: به خصوص مراقب شوخ طبعی و بداخلاقی در فضای اجتماعی باشید. برندها معمولاً علامتی را از دست می دهند یا در نهایت به کاربران توهین می کنند.
استراتژی محتوا
با این حال، اهداف کمپین بسته به نیازهای نام تجاری شما، می توانند به دفعات بیشتری بچرخند.
نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید
اخبار و اشارههای رسانهای بهدستآمده، پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، بررسیهای آنلاین، انجمنها و هر پلتفرم دیگری را که ممکن است مخاطبان برند شما در آن فعال باشند، ردیابی کنید.
با رواج رسانههای اجتماعی و پلتفرمهای بررسی آنلاین، آنچه مردم در مورد شما به صورت آنلاین میگویند میتواند برند شخصی یا کسبوکار کوچک شما را شکست دهد.
برای محتوای موجود، برگه ای با صفحات و پست های فعلی سایت خود و کلمات کلیدی مورد نظر برای هر صفحه نگه دارید.
به هر نظری که دریافت می کنید پاسخ دهید. گفتن “متشکرم” زمانی که کسی نظر یا نظر مثبتی را ارائه می دهد یک پیروزی آسان است. هر برندی باید این کار را انجام دهد، اما خیلی ها این کار را نمی کنند.
یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار، ایجاد یک طرح سایت است.
جلب اعتماد مخاطبان باید قبل از پست های تبلیغاتی بیش از حد باشد، به خصوص اگر می خواهید آنها به طرفداران برند قوی تبدیل شوند.
شهرت خوب نشان دهنده قابل اعتماد بودن و قابل اعتماد بودن برای مشتریان بالقوه و شرکای تجاری است.
شما می خواهید هر جا که هستند و هر جا که نیستند ظاهر شوید.
اگر به پروفایل های اجتماعی یک برند بزرگ نگاه کنید، متوجه خواهید شد که آنها معمولاً از سایتی به سایت دیگر، هم با محتوای بصری و هم محتوای نوشتاری، سازگاری دارند.
درک عمیق مشتریان، همتایان و رقابت، کلید موفقیت در شهرت است.
شما باید روی نبض آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد، انگشت خود را داشته باشید. اگر نمی دانید با چه کسی صحبت می کنید، چگونه می دانید که چگونه با آنها صحبت کنید؟
موفقیت یا شکست یک پروژه یا تجربه تا حد زیادی به انتظارات آن پروژه بستگی دارد.
فرض کنید در صنعتی که به دلیل غیرقابل اعتماد بودن، خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهید.
البته، شما باید بر اساس محدودیتها و مخاطبان کانالهای جداگانه شخصیسازی کنید، اما در همه نقاط تماس، همان تجربه مشتری را ارائه دهید.
مفید بودن و برآورده کردن انتظارات رضایت مشتری را افزایش می دهد و در نتیجه نظرات مثبت و تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد که باعث بهبود شهرت و درآمد کلی شما می شود.
از نظرات برای ساختن برند خود استفاده کنید
ببینید چه رتبه هایی برای نام شما وجود دارد و مطمئن شوید که حضور مثبتی در آنجا دارید.
سئو
این شما را در مسیر خود نگه میدارد و اطمینان حاصل میکند که برای کلمات کلیدی و موضوعات مرتبط با موفقیت برند خود رتبهبندی میکنید.
رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای توسعه صدای برند شما هستند. اینجا جایی نیست که بخواهیم به شدت فروش را شروع کنیم.
هماهنگی بین آشنایی در لحن، صدا، ظاهر و احساس آنچه که در کانال های مختلف به اشتراک می گذارید ضروری است.
شناسایی شکست های خود اولین قدم برای غلبه بر آنهاست. به طور معمول، مشاغل کوچک زمان و بودجه را به عنوان بزرگترین موانع خود گزارش می کنند.
مخاطب خود را بشناسید
شفافیت بسیار مهم است، زیرا مصرفکنندگان مرتباً گزارش میدهند که صداقت، صمیمیت و کمکرسانی رفتارهایی هستند که مصرفکنندگان میخواهند از برندها در رسانههای اجتماعی ببینند.
آیا می دانید چه چیزی هرگز در لیست قرار نمی گیرد؟ فروش فشار می آورد.
یک بررسی بد در یک لیست صدها نفری بسیار کمتر از یک بررسی بد از دو یا سه بررسی است.
شهرت شما می تواند برند شما را بسازد یا آن را خراب کند و مدیریت مناسب آن امری ضروری است.
اهداف SMART را تعیین کنید
به این ترتیب، می توانید فرصت های بالقوه برای ساخت برند خود را کشف کنید.
مقاوم باش