دیدگاه خودی در مورد دستیابی به کلیک ها و انطباق – گفتگوی انحصاری با الخاندرو بورجیا گوگل
آماده شوید تا با یک متخصص واقعی صنعت، اسرار تبلیغات موفق – و ایمن – را باز کنید، زیرا ما عمیقاً در دنیای سیاست تبلیغات غوطه ور می شویم.
آلخاندرو بورجیا، مدیر مدیریت محصول، ایمنی تبلیغات گوگل، در SEJShow به من پیوست تا خطمشی تبلیغات را رمزگشایی کند و در مورد اسطورههای رایج در دنیای تبلیغات، از کلیکهای فریبنده گرفته تا انطباق بیوقفه، رکورد درست کند.
از رد کردن تصورات غلط گرفته تا گپ زدن در مورد آینده تبلیغاتی، این قسمت برای بازاریابان، تبلیغکنندگان و علاقهمندان به PPC ضروری است.
[00:00] – درباره الخاندرو
[01:46] – چگونه گوگل به ایمنی تبلیغات نزدیک می شود.
[07:27] – مزایای مرکز شفافیت.
[09:23] – چگونه یکپارچه سازی هوش مصنوعی بر ایمنی تبلیغات تأثیر می گذارد؟
[14:25] – چگونه گوگل از خطرات هوش مصنوعی مولد در تبلیغات دفاع می کند.
[19:21] – تصور غلط در مورد ایمنی تبلیغات
[22:21] – تهدیدات اصلی برای کار ایمنی Google.
[24:34] – آن زمان و اکنون تبلیغات گوگل.
[27:48] – چیزی که آلخاندرو در مورد آن هیجان زده است.
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید:
ارتباط با الخاندرو بورجیا:
با آلخاندرو بورجیا، یک مرجع برجسته در مدیریت محصول و بازاریابی آشنا شوید. الخاندرو در راس ابتکارات استراتژیک در گوگل به عنوان مدیر مدیریت محصول، به دلیل ایجاد زمینه های جدید شناخته شده است.
سابقه اثبات شده او به نقش های تاثیرگذار در غول امنیت سایبری Symantec و پیشگام موسیقی دیجیتال Napster می رسد. آلخاندرو که به دلیل رویکرد متفکرانه و مشارکت های مستمر خود شناخته می شود، برای تقویت نوآوری، ترویج رشد و تشویق تحول در صنعت فناوری شهرت خوبی دارد.
با الخاندرو در لینکدین ارتباط برقرار کنید:
با آماندا زانتال وینر، سردبیر مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/Amanda_ZW
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید:
منبع: https://www.searchenginejournal.com/decoding-ads-policy-googles-head-of-ads-safety-talks-clicks-and-compliance-podcast/488908/