درآمد تبلیغاتی توییتر در آمریکا 59 درصد کاهش یافت

چیزی جمع نمی شود. در طول پنج هفته از اول آوریل تا هفته اول ماه می، درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده 88 میلیون دلار بود. به گزارش تایمز، توییتر اغلب از پیش بینی های فروش هفتگی خود کوتاهی می کرد، گاهی اوقات تا 30 درصد.

تبلیغ‌کنندگان باید تغییرات توییتر را تماشا کنند، زیرا ممکن است همچنان یک بازیگر کلیدی بالقوه در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال باشد.

چرا تبلیغ کنندگان فرار می کنند افزایش سخنان نفرت انگیز و محتوای صریح، همراه با افزایش تبلیغات برای قمار آنلاین و محصولات ماری جوانا، باعث نگرانی شد.

طبق سند داخلی، پیش‌بینی می‌شود که درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده در هر هفته حداقل 56 درصد نسبت به سال قبل کاهش یابد.

چرا ما اهمیت می دهیم. علیرغم چالش هایش، توییتر همچنان یک پلتفرم قدرتمند است که مخاطبان گسترده و جهانی را جذب می کند. این پلتفرم همچنان دارای یک پایگاه کاربر متشکل از میلیون ها نفر است که روزانه درگیر هستند و فرصت های منحصر به فردی را برای مشاهده و تعامل برند ارائه می دهد.

آسیب زده شد؟ رهبری جدید تحت یاکارینو می‌تواند نشانگر تغییرات آتی در رویکرد آنها به محتوای مشکل‌زا باشد که به طور بالقوه محیط تبلیغات را بهبود می‌بخشد. توییتر همچنین جو بناروچ، معاون سابق ارتباطات، تبلیغات و مشارکت NBCUniversal را اضافه کرده است.

برندها چگونه واکنش نشان دادند. چندین آژانس و برند تبلیغاتی بزرگ، از جمله جنرال موتورز و فولکس واگن، سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود در توییتر را به حالت تعلیق درآوردند. ماسک پیش‌بینی کرده بود که درآمد توییتر برای سال 2023 به 3 میلیارد دلار خواهد رسید که در مقایسه با 5.1 میلیارد دلار در سال 2021 که توییتر یک شرکت سهامی عام بود، کاهش یافته است.

بخوانید:   نحوه اولویت بندی کلمات کلیدی سئو برای تولید محتوا

تغییرات شروع می شود. یاکارینو، مدیر اجرایی NBCUniversal که اخیراً توسط ماسک به عنوان مدیرعامل توییتر منصوب شده است، چندین چالش را به ارث برده است. او امروز – چند هفته زودتر از آنچه انتظار می رفت – به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. بی بی سی گزارش داد.

تعدادی از تبلیغ کنندگان عمده توییتر، مانند سیبطبق گفته سه کارمند سابق و فعلی توییتر، آمازون و دیزنی، گزارش شده است که هزینه های خود را در این پلتفرم نسبت به سال قبل کاهش داده اند. آنها همچنین خاطرنشان کردند که تبلیغات بنری با ارزش بالا در صفحه ترندهای توییتر، که معمولاً توسط مارک های بزرگ برای اهداف تبلیغاتی خریداری می شوند، اغلب فروخته نشده باقی می مانند.

وقتی ماسک توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار در ماه اکتبر خریداری کرد و شرکت را خصوصی کرد، متعهد شد که “محترم ترین پلت فرم تبلیغاتی” را ایجاد کند. با این حال، او به زودی با خاتمه دادن به مدیران کلیدی فروش، ترویج یک تئوری توطئه در پلتفرم و بازگرداندن کاربران توئیتر که قبلاً ممنوع شده بودند، روابط خود را با تبلیغ کنندگان تیره کرد.

توییتر با تبلیغ کنندگان بزرگ از جمله دیزنی با مشکلات روابط عمومی روبرو شده است. در ماه آوریل، توییتر به اشتباه یک علامت طلایی را به حسابی غیروابسته به نام @DisneyJuniorUK داد که نشان دهنده یک تبلیغ کننده پولی است. سپس این حساب محتوای توهین‌آمیز منتشر کرد که باعث شد دیزنی برای جلوگیری از چنین خطاهایی در آینده، توضیح و تضمین‌هایی را از توییتر بخواهد.

بخوانید:   Terakeet اصول جدید رهبری را اتخاذ می کند

لیندا یاکارینو امروز مدیر عامل توییتر شد – و کار سختی در پیش دارد. این به این دلیل است که درآمد تبلیغات توییتر بر اساس ارائه داخلی به دست آمده از سال گذشته 59 درصد کاهش یافته است. مجله نیویورک تایمز.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/twitters-u-s-ad-revenue-drops-59-427883

علی‌رغم خوش‌بینی اخیر ایلان ماسک در مورد پیشرفت تبلیغات توییتر، با بیان اینکه «تقریباً همه تبلیغ‌کنندگان بازگشته‌اند» و سودآوری این پلتفرم را پیش‌بینی می‌کند، وضعیت همچنان نامشخص است.

بخش تبلیغات توییتر برای موفقیت و ارزش آن بسیار مهم است و 90 درصد از درآمد آن را تشکیل می دهد.