دارایی های تحت مالکیت چیست؟  - تراکیت
انتشار: اردیبهشت 11، 1402
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404

دارایی های تحت مالکیت چیست؟ - تراکیت

دارایی های تحت مالکیت لحن ایجاد می کند، از همان ابتدا اعتماد به برند ایجاد می کند و به تأثیرگذاری بر نتایج مثبت در دارایی های کمتر قابل کنترل کمک می کند.

به عنوان مثال، اگر یک شرکت تولید شمع یک مرکز محتوا ایجاد کند که تمام جنبه های نگهداری، ایمنی و مواد تشکیل دهنده شمع را پوشش دهد، برند می تواند ارزشی برای مصرف کنندگان ایجاد کند و احساسات مثبت ایجاد کند.

دارایی های سطح زمین ابزار اصلی یک برند برای دستیابی به مخاطبان آن هستند.

استفاده از دارایی هایی که کاملاً کنترل می کنید برای کمک به مصرف کنندگان در حل مشکلاتشان، اعتماد و حسن نیت را نسبت به برند شما جلب می کند که در فضاهای کمتر قابل کنترل سود سهام پرداخت می کند.

از آنجا که برندها کنترل کاملی بر دارایی های متعلق به خود دارند، این ویژگی ها به نقطه کانونی یک استراتژی موفق OAO تبدیل می شوند. شروع با کنترل دارایی های مارک ها و بهینه سازی آنها برای رسیدن به مصرف کنندگان در لحظه های حیاتی تاثیرگذار است.

چارچوب MACH-6 Terakeet دارایی های یک برند را بر اساس درجه کنترل دسته بندی می کند - به بازاریابان دیدی چشمگیر از اینکه دارایی های آنها چیست و چقدر بر آنها کنترل دارند می دهد.

ردیف دارایی های متعلق به

معمولاً این دارایی های متعلق به داخلی، اسناد و ایده های بنیادی هستند که برندها می توانند برای ایجاد و بهینه سازی دارایی های تحت مالکیت خارجی از آنها استفاده کنند.

پایه دارایی های بهینه شده متعلق به خود به موتور عملکرد خود تبدیل می شود و ROI را بهبود می بخشد، در حالی که ROI را در هر کانال بازاریابی شما بزرگ می کند.

با ارزش ترین دارایی های یک برند - جواهرات تاج - وب سایت های شرکتی آن هستند.

فقط یک دارایی تحت مالکیت، که به درستی با توجه به نیازهای مصرف کننده بهینه سازی شده باشد، می تواند ارزش فوق العاده ای ارائه دهد. اکنون یک شبکه کامل از دارایی های متعلق به خود را تصور کنید که به صورت استراتژیک برای ارائه ارزش به مخاطبان شما در هر نقطه تماس، هر تعامل در طول سفر خریدار قرار گرفته اند.

با این زیرساخت دارایی دیجیتال، برندها می توانند:

  • بر روایت آنها کنترل داشته باشید
  • جلب توجه مصرف کننده
  • تلاش های بازاریابی خود را تحت یک استراتژی هدایت کننده OAO متحد کنند
  • سفر مشتری خود را با رفتار واقعی مصرف کنندگان هماهنگ کنید
  • سرنخ های واجد شرایط بهتری را به دست آورید
  • ارزش واقعی را به مصرف کنندگان ارائه دهید
  • اعتماد و عدالتی را ایجاد کنید که به فضاهای دیجیتال غیرمالکانه سرازیر شود
  • بر رسانه های اجتماعی، نظرات و احساسات شفاهی تأثیر بگذارید
  • ROI همه کمپین های بازاریابی را بهینه کنید

اول دارایی های متعلق به

این دارایی ها برای برآورده کردن نیازهای خاص مصرف کنندگان بهینه سازی شده اند، در جستجوی ارگانیک راحت تر برای آن ها نشان داده می شوند و گزینه هایی برای اقدام در اختیار آن ها قرار می دهند.

  • محتوای ستون - صفحات وب سایت شرکتی با محتوای قابل توجهی که می توانند به بخش های محتوای منحصر به فرد و کوچکتر تقسیم شوند.
  • پست های وبلاگ - محتوای منتشر شده در وبلاگ یک برند برای ارتباط با مصرف کنندگان.
  • ابزارها و دانلودها - ابزارهای جذب مخاطب مانند آهن ربا، کاغذهای سفید، یک پیجر، ابزار رایگان و موارد دیگر
  • ارتباطات شرکتی - ارتباطات برند مانند اطلاعیه ها، بیانیه های مطبوعاتی و موارد دیگر

بهینه سازی دارایی های تحت مالکیت

امتیاز کلیدی

  • دارایی های متعلق به ویژگی های دیجیتالی هستند که یک برند کنترل خلاقانه و فنی کاملی بر روی آنها دارد.
  • بهینه سازی دارایی های دارایی از داده های رفتاری مصرف کننده غنی استفاده می کند تا خواسته های مخاطبان شما را آشکار کند و دارایی هایی ایجاد کند که این ارزش را ارائه می کند.
  • دارایی های متعلق به شما برای کنترل روایت شما، جلب توجه، حل مشکلات مصرف کننده و در نهایت ایجاد روابط پایدار و معتبر با مشتری استفاده می شود.

همه دارایی های متعلق به فضای دیجیتال وجود دارد، اما همه دارایی های دیجیتال "مالک" نیستند. یک برند دارای سطوح مختلفی از کنترل بر روی مجموعه دارایی های دیجیتال خود است.

بهینه سازی دارایی های متعلق به برندها بینش و چارچوبی را می دهد که برای توسعه دارایی ها و پیوند آنها با هم برای ایجاد شبکه ای از ارتباطات مصرف کننده به آن ها نیاز دارند.

دارایی های متعلق به پایه و اساس حضور یک برند در بازار دیجیتال است. آنها فرصتی را برای برندها فراهم می کنند تا مستقیماً با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند، اعتماد، برابری و روابط معتبر را بدون هیچ واسطه ای ایجاد کنند.

آیا دارایی های متعلق به همیشه دیجیتال هستند؟

شبکه دارایی شما ممکن است شامل صدها یا حتی هزاران دارایی فردی باشد. یک شبکه دارایی کاملاً بهینه شده به طور مداوم آنچه را که مصرف کنندگان در هر نقطه تماسی در طول سفر خرید خود می خواهند ارائه می دهد.

دارایی های متعلق به ردیف 1 قطعاتی از محتوا، صفحات وب و پیام هایی هستند که برندها برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند.

دارایی های تحت مالکیت پایه و اساس آن دسته هستند، جایی که برندها بیشترین کنترل را بر محتوا، پیام و پلتفرم دارند.

دارایی های متعلق به دارایی های دیجیتالی، پلتفرم ها و منابعی هستند که یک برند در اختیار دارد و کنترل فنی و خلاقانه کاملی بر آنها دارد.

در حالی که دارایی های بنیادی یک برند به خودی خود با ویژگی های دیجیتالی روبرو نیستند، آنها زیربنای همه پیام های خارجی یک برند هستند و از آنها پشتیبانی می کنند.

معاملات، و به طور خاص درآمد، اغلب هدف اصلی برندها هستند. اما درخواست معامله قبل از ایجاد اعتماد و روابط، قرار دادن گاری بر اسب است.

دارایی های دارای مالکیت بهینه شده عملکرد بهتری دارند و در عین حال بر سایر دارایی ها تأثیر می گذارند و بهینه می شوند و عملکرد کانال های بازاریابی سنتی را افزایش می دهند.

اولویت بندی دارایی های تحت مالکیت، و خود بهینه سازی دارایی های متعلق به خود، جهت جدیدی برای برندهایی است که اهمیت رهبری با روابط مشتری معتبر و مبتنی بر اعتماد را درک می کنند.

بهینه سازی دارایی متعلق به (OAO)، است استراتژی که تاثیر دارایی های دیجیتالی را که برندها در اختیار دارند به حداکثر می رساند. این فرآیند از داده های رفتار مصرف کننده استفاده می کند تا پیام ها را در سراسر شبکه دارایی های یک برند هماهنگ کند.

این دیدگاه تونلی در مورد تراکنش ها به طور متناقضی سفر خریدار را شکسته و از ارتباط مصرف کننده جلوگیری می کند و در نتیجه تراکنش های کمتر و درآمد کمتری را به همراه دارد. بهینه سازی دارایی های متعلق به برند شما برای رهبری با ارتباط، مشکل را حل می کند و بازاریابی شما را متحد می کند.



منبع: https://terakeet.com/blog/owned-assets/

برندها کنترل کاملی بر این دارند که دارایی های متعلق به چه چیزی، چه زمانی و در کجا منتشر می شوند. آنها جایی هستند که برندها مستقیماً با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند و از آنها حمایت می کنند و در نهایت آنها را به مشتری تبدیل می کنند.

هر دارایی متعلق به یک نقطه تماس منحصر به فرد برای تعامل با مخاطبان شما است. شبکه گسترده ای از دارایی های متعلق به خود را بسازید و هزاران فرصت برای ارتباط واقعی با مشتریان خود ایجاد کنید و ارزشی برای آنها فراهم کنید.

زمانی که برندها در مرکز توجه مخاطب نیاز دارند و چارچوبی برای ارائه ارزش ایجاد می کنند اولین - به جای اینکه در هر تعاملی فقط به دنبال تبدیل بگردند - آنها در استراتژی های بلندمدتی سرمایه گذاری می کنند که آنها را به عنوان رهبران صنعت متمایز می کند.

این احساسات بر دارایی های کمتر قابل کنترل مانند رسانه های اجتماعی، دهان به دهان، بررسی ها و موارد دیگر تأثیر می گذارد - دسترسی و کنترل را فراهم می کند. مثبت بودن در رسانه های اجتماعی، تبلیغات دهان به دهان و نظرات به برند بازمی گردد و دایره ای با فضیلت در حال چرخش است.

ارزش استراتژیک

نمونه هایی از دارایی های بنیادی:

  • زبان برند و هویت بصری
  • شخصیت های مشتری
  • داده های اختصاصی و مالکیت معنوی
  • موقعیت یابی در بازار
  • ارزش ها و هدف شرکت
  • مدیران اجرایی و سفیران کارمند

با استفاده از داده های هدف جستجوی مصرف کننده، برندها می توانند دقیقاً کشف کنند که مخاطبان آنها به چه چیزی نیاز دارند و چه مشکلاتی را می خواهند حل کنند. سپس برندها می توانند با ایجاد محتوای هدفمند برای رفع این نیازها، این ارزش را برای مصرف کنندگان فراهم کنند.

دارایی های تحت مالکیت Impact را هدایت می کند

دارایی های تحت مالکیت را می توان برای افزایش دسترسی، ارتباط بهتر مصرف کننده (با برآورده کردن نیازهای مصرف کننده)، افزایش نرخ تبدیل و تجربه کاربری بهتر بهینه کرد.

برای مثال، داده های اختصاصی داخلی می توانند از ایجاد محتوای تحت مالکیت خارجی خبر دهند که مشکلات مصرف کننده را حل می کند و با مخاطبان یک برند ارتباط برقرار می کند.

همکف

بینش داده های رفتار مصرف کننده نشان می دهد که مخاطب شما چه می خواهد، و هدایت ایجاد دارایی های تحت مالکیت که به منظور توسعه روابط معتبر با مشتری ساخته شده اند.

دارایی های تحت مالکیت چیست؟

خبر خوب این است که برندهای پیشرو در حال حاضر شبکه های بزرگی از دارایی های متعلق به خود را کنترل می کنند. آنها فقط باید از نظر استراتژیک بهینه شوند تا ارزش مورد نظر مصرف کنندگان را ارائه دهند.

دارایی های سطح زمین معمولاً از وب سایت اصلی یک برند و سایر ویژگی های دیجیتال، وب سایت ها یا برنامه هایی که ممکن است مالک آن باشند، تشکیل می شوند، جایی که شما مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید و از آنها تراکنش کسب می کنید.

  • وب سایت های شرکتی - برندهای وب سایت دارای کنترل خلاقانه و فنی کامل بر روی آنها هستند.

ردیف 1

در چارچوب MACH-6، دارایی های تحت مالکیت، پایه کل مجموعه دارایی یک برند را تشکیل می دهند. همانطور که MACH-6 به سمت بالا حرکت می کنیم، دسترسی بالقوه افزایش می یابد اما کنترل کاهش می یابد. شما می توانید از افزایش دسترسی دارایی های مدیریت شده و دارای اهرم استفاده کنید، اما همچنین به کنترل نیاز دارید.

دارایی های بهینه شده شما داستانی منسجم و منسجم را بیان می کند که برند و ارزش شما را برای جهان توضیح می دهد.

تأثیرگذاری بر دارایی های کمتر قابل کنترل

دارایی های متعلق به MaCH-6 Terakeet به سه سطح تقسیم می شود. این سطوح به بازاریابان نگاهی دقیق به میزان کنترل آنها بر یک دارایی خاص می دهد و چگونه آن دارایی های متعلق به سایر دارایی ها در حین انباشتن آنها تأثیر می گذارد.

پایه