حفاظت از برند چیست؟ (و چگونه فراتر از آن برویم)

منابع اضافی

روش های محافظت از برند آنلاین بیشتر

با گذشت زمان، این استراتژی بهینه‌سازی منجر به افزایش دید آنلاین، تعامل کامل با مشتری، کنترل بر روایت برند، محافظت در برابر آسیب احتمالی برند در چرخه‌های اخبار بد، و افزایش سهم بازار و افزایش ارزش برند می‌شود.

افکار نهایی

ایجاد شبکه ای از ویژگی های آنلاین بهینه و کنترل شده قدرتمندترین راه برای برندها برای دستیابی به موقعیت معتبر در یک صنعت است. در مجموع، می توان از ویژگی ها برای گسترش ارزش در سراسر ردپای دیجیتالی برند استفاده کرد.

مارک‌های باهوش، فلسفه مالکیت دارایی رو به جلو را می‌پذیرند تا مالکیت داستان‌های خود را پس بگیرند و بر بازار تسلط پیدا کنند و به شدت از حقوق مالکیت معنوی خود دفاع کنند.

سوالات متداول حفاظت از برند

حفاظت از برند چیست؟

رویدادهای پیش بینی نشده ای که به اعتبار یا روایت یک برند در هر صنعتی آسیب می زند یا از بین می برد، می تواند منجر به کاهش ارزش میلیاردها دلاری شود که گاهی اوقات سوء استفاده از برند را تحت الشعاع قرار می دهد.

فراتر از محافظت از برند

برندهایی که در مورد حفاظت از مالکیت معنوی جدی هستند، باید یک دفاع جامع و کل نگر از شهرت شرکت را نیز اجرا کنند.

حفاظت از برند، فرآیند محافظت از مالکیت معنوی برندها در برابر سوء استفاده هایی مانند جعل، دزدی حق چاپ، نقض حق اختراع و موارد دیگر است.


منبع: https://terakeet.com/blog/what-is-brand-protection/

اما آیا محافظت از برند کافی است؟ پاسخ تقریباً مطمئناً نیست.

بخوانید:   یوتیوب یک رابط کاربری جدید دارد و همه از آن هیجان زده نیستند

به طور معمول، و در سطح بسیار بالا، فرآیند مداوم شامل مراحل زیر است:

  1. جمع آوری و طبقه بندی تمام دارایی های متعلق به موجود. این شامل هر صفحه ای است که یک برند کنترل می کند، به علاوه متحدان آن.
  2. تمام این املاک آنلاین موجود را برای عملکرد تجزیه و تحلیل کنید و در صورت نیاز بهینه سازی هر کدام را اولویت بندی کنید.
  3. به دنبال شکاف ها یا فرصت هایی برای ایجاد دارایی های جدید و با ارزش باشید.
  4. تمام املاک و مستغلات آنلاین موجود را از منظر رشته های مختلف بهینه کنید.
  5. تمام دارایی های جدیدی را که تجزیه و تحلیل شکاف شما پیشنهاد می کند ایجاد کنید.
  6. از پیوند برای پیوند دادن کل شبکه به یکدیگر استفاده کنید.
  7. ارزیابی عملکرد در طول زمان، ایجاد گزارش های مداوم با KPI های متعدد.
  8. به پالایش هر دارایی بر اساس عملکرد آن در میان KPIها ادامه دهید.
  9. بشویید و تکرار کنید.

واضح است که برندهای امروزی به استراتژی های سنتی «حفاظت از برند» نیاز دارند. اما در مورد مدیریت گسترده تر برند و حفاظت از روایت برند ترجیحی و شهرت آنلاین چه می شود؟ خوشبختانه، برندها می توانند از مجموعه دارایی های خود برای دستیابی به موفقیت در تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال استفاده کنند.

از سایت شرکتی گرفته تا متحدان، پست های وبلاگ و موارد دیگر، شبکه دارایی های آنلاین بسیار هماهنگ به موارد زیر دست می یابد:

  • بر نتایج موتور جستجو برای نام برند تسلط دارد
  • به یک برند اجازه می دهد تا در تمام مراحل قیف به مخاطبان خود دسترسی پیدا کند
  • داستان برند معتبر را به روشی ثابت و معتبر می گوید
  • بر روایت و شهرت برند کنترل دارد
  • قدرت را از ناشران دیجیتال، سایت های بررسی و شرکت های وابسته پس می گیرد
  • ارزش و هدف هر دارایی آنلاین را به حداکثر می رساند
بخوانید:   کم ارزش ترین عامل سئو

چگونه کار می کند

حفاظت از برند و مدیریت بسیار خاص آن بر مالکیت معنوی از مهمترین پایه های هر شرکت ارزشمندی است. مزایا ناگفته نماند و در همه صنایع صدق می کند.