حجم های جستجوی مشابه وب اکنون در Rank Ranger هستند

تقریباً تعداد بی نهایتی از کارها وجود دارد که می توانید برای بهبود معیارهای SEO خود انجام دهید. و این بدان معناست که هنگامی که پایه های سئو سایت خود را پوشش دادید، گام بعدی تمرکز بر پیروزی های سریع است.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند. این بدان معناست که شما متوجه خواهید شد که کل گروه های کلیدواژه دارای حجم جستجوی یکسانی هستند.

همانطور که می بینید، ما متعهد به بهبود کیفیت داده های بازاریابی شما هستیم.

چگونه از نمرات دشواری کلمه کلیدی استفاده می کنید؟

نمره دشواری کلمه کلیدی ما یک امتیاز پیش بینی بین 1 تا 100 است که نشان می دهد رتبه بندی برای کلمه کلیدی در مقایسه با رقبای شما چقدر دشوار است.

به عنوان یک سئو، شما دائما به دنبال فرصت ها هستید. علاوه بر این، یکی از با ارزش ترین کالاهای شما زمان است.

شما درک بهتری از بازاریابی خود به دست می آورید. شما بینش بهتری دارید

اکنون بیایید به معنای حجم جستجوی جدید برای شما بیفتیم.

حجم جستجوی مشابه وب برای شما چه معنایی دارد؟

استفاده از داده های Similarweb همه اینها و موارد دیگر را حل می کند.

حجم جستجوی مشابه وب در داشبورد Rank Tracker

برای کمک به شما در انجام این کار، چند سال پیش، یک نمره دشواری کلمه کلیدی (KD) را به کاوشگر کلمات کلیدی خود اضافه کردیم.

دلیل آن این است که گوگل برای هر کلمه کلیدی حجم جستجو نمی دهد. در عوض، گوگل کلمات کلیدی مشابه را در گروه‌ها جمع می‌کند. سپس رهبران گروه را شناسایی می کند و حجم جستجوی رهبر گروه را به تمام کلمات کلیدی گروه اختصاص می دهد.

سپس، روی منوی کرکره‌ای منطقه کلیک کنید و منطقه‌ای را که می‌خواهید حجم جستجوی آن را ببینید انتخاب کنید.

می بینید، داده های Similarweb در رتبه دوم قرار دارند. و ما به آن دسترسی داریم.

این امتیاز اعتبار صفحات ارگانیک برتر را برای کلمه کلیدی هدف شما و همچنین داده های حجم جستجو در نظر می گیرد.

بخوانید:   ترکیه و اندونزی قرارداد همکاری نظامی امضا کردند

حالا برای درک نحوه کار…

منوی کشویی منطقه

ما به آن نگاه کردیم که این است و آنچه کشف کردیم.

حتی اگر گوگل حجم جستجوی این کلمات کلیدی را ارائه کرده باشد، نتایج هنوز دقیق نیستند.

برگه کلمات کلیدی در صفحه تنظیمات عمومی

اکنون درک این نکته مهم است که نمرات دشواری کلمات کلیدی تنها بخش کوچکی از برنامه محتوای شما هستند. اما از آن غافل نشوید.

این بدان معناست که برای پیوند رتبه‌بندی با پتانسیل ترافیک، باید حجم جستجو را ببینید.

امیدوارم که از این افزودنی جدید به ابزار ما نهایت استفاده را ببرید و امیدواریم به طور مداوم نحوه خدمت رسانی Rank Ranger به کسب و کار شما را بهبود دهیم.

و همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که سئو نوعی بازاریابی است. رتبه بندی برای شما ترافیک می آورد. ترافیک برای شما فروش به ارمغان می آورد.

“تنظیم” را بزنید، سپس روی “Refresh Search Volume Data” کلیک کنید و کارتان تمام شد.

بهبود ردیابی رتبه خود یک متریک در یک زمان

عالی به نظر می رسد؟

علاوه بر این، هنگام ایجاد محتوای جدید، باید درک کنید که کلمات کلیدی هدف شما چقدر رقابتی هستند.

نمره دشواری کلمه کلیدی دقیق تر

به عنوان مثال، اگر دو صفحه دارید که در حال حاضر در زیر صفحه هستند، ابتدا روی کدام یک کار می کنید؟

امتیازات دشواری کلمه کلیدی در گزارش کلمه کلیدی مرتبط

در سال 2020 یکی از مشتریان ما اشاره کرد که هیچ حجم جستجویی برای برخی از کلیدواژه های اصلی خود دریافت نمی کنند. کلمات کلیدی که هزاران جستجو را در ماه به ارمغان می آورد.

خوب، بیایید نحوه تنظیم آن را در حساب Rank Ranger خود توضیح دهیم.

چگونه می توانم حجم کلمات کلیدی مشابه وب را برای حساب خود تنظیم کنم؟

علاوه بر این، می‌توانید امتیاز KD را در نمودارهای مربوط به کلمات کلیدی، سؤالات و موضوعات مرتبط مشاهده کنید تا بتوانید به راحتی کلمات کلیدی را پیدا کنید که محتوای شما می‌تواند با آنها رقابت کند.

همچنین…

با افزودن داده های مشابه وب، نمرات دشواری کلمه کلیدی ما دقیق تر شد.

تا به حال، ما همیشه از حجم جستجوی Google Keyword Planner استفاده می کردیم. دلیل اینکه ما این کار را کردیم این بود که به دنبال داده های دقیق بودیم. و از آنجایی که داده‌ها از Google می‌آیند، احتمالاً دقیق هستند.

بخوانید:   اصلاحات امنیتی فعال در Yoast SEO (به روز رسانی به نسخه 20.2.1) • Yoast

و این بدان معناست که داشتن حجم جستجوی دقیق تصویر واضح تری از صفحاتی که باید روی آن ها تمرکز کنید به شما می دهد. صفحاتی که می توانند ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورند.

قبل از اینکه به مزایای حجم جستجوی جدید بپردازم، می‌خواهم محدودیت‌های استفاده از داده‌های Google Keyword Planner را پوشش دهم.

4 دلیل برای توقف استفاده از Google Keyword Planner حجم جستجو

و این ما را به نحوه ارائه حجم جستجو در رابط کاربری ردیاب رتبه خود می رساند.

حالا اگر کلمات کلیدی پایدار و همیشه سبز را با حجم جستجوی پایدار هدف قرار دهید، خوب است. اما اگر در یک بازار رو به رشد باشید یا بدتر از آن، یک سایت خبری را اداره کنید، چه؟

اما با گذشت سالها مشخص شد که حجم جستجوی Keyword Planner به شدت محدود شده است.

این بدان معناست که شما باید این را به صورت دستی تنظیم کنید. اما خبر خوب این است که به معنای واقعی کلمه یک ثانیه طول می کشد.

زیرا ما می دانیم که داده ها با ارزش ترین دارایی شما هستند. و اگر کیفیت داده های خود را افزایش دهید، ارزش آن افزایش می یابد.

ما حجم جستجو را در UI خود برای کلمات کلیدی ردیابی شده شما نمایش می دهیم. دلیل این امر این است که اگر تمام تمرکز شما روی رتبه بندی باشد، در نهایت با تصویری تحریف شده از پتانسیل ترافیک خود مواجه خواهید شد.

اعلامیه بزرگ

به من اجازه نشان دادن

پتانسیل ترافیک خود را درک کنید

نمره سختی کلمه کلیدی رنجر رتبه

به سادگی به تب کلمات کلیدی در صفحه تنظیمات عمومی بروید.

و در نهایت…

هنگامی که آنجا هستید، به سمت عنوان حجم جستجو به پایین بروید.

زمانی که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.

بخوانید:   آیا برای Google Analytics 4 آماده هستید؟ نظر خود را در نظرسنجی ما بگویید


منبع: https://www.rankranger.com/blog/similarweb-search-volumes-in-rank-ranger

حجم جستجوی مشابه وب در Rank Ranger

مهم است که توجه داشته باشید که حجم جستجوی Similarweb را به صورت خودکار تنظیم نمی کنیم. دلیل آن این است که بسیاری از کاربران ما به داشتن حجم جستجو از Keyword Planner عادت دارند.

وقتی متوجه این موضوع شدیم، همچنان از آنها استفاده می‌کردیم، زیرا گزینه بهتری نداشتیم. تا به حال.

اطلاعات آنها کاملاً تازه از کوره خارج نشده است. Google Ads API داده‌ها را هر ۲ تا ۳ هفته منتشر می‌کند.

همانطور که احتمالا تا به حال می دانید، Rank Ranger یک شرکت مشابه وب است و این ما را در موقعیت منحصر به فردی قرار می دهد.

گوگل حجم جستجوی کلمات کلیدی را که مردم عموماً در تبلیغات خود هدف قرار نمی دهند به شما نمی دهد. این بدان معناست که کلمات کلیدی دم بلند اغلب حجم جستجو را صفر نشان می دهند.

همه چیز برابر است، یکی با بیشترین پتانسیل ترافیک قابل تبدیل. و یکی از معیارهای کلیدی برای درک پتانسیل ترافیک، حجم جستجو است.

و به عنوان یک سئو، همه ما می دانیم که کلمات کلیدی طولانی می توانند بهترین کلمات کلیدی شما برای هدف گیری باشند. به خصوص اگر در حال شروع کار هستید و سایت شما اعتبار کمی دارد.

از آنجایی که این ابزار برای استفاده برای تحقیقات گوگل ادز و نه SEO طراحی شده است، حجم جستجوی کلمات کلیدی مغایر با سیاست های تبلیغات گوگل را به شما نمی دهد.

اما ما از شما می خواهیم که بهترین داده های ممکن را داشته باشید.

روی منوی کشویی کلیک کنید و روی Similarweb کلیک کنید.

منوی کشویی حجم جستجو

هنگام استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی Rank Ranger، به سادگی یک کلمه کلیدی را در ابزار تایپ کنید و امتیاز را به صورت KD خواهید دید.

این به این معنی است که حجم جستجو برای:

  • بهداشت و داروها
  • محصولات و خدمات مالی
  • هر چیزی که به نظر گوگل باعث ایجاد رفتار غیرصادقانه می شود

علاوه بر آن…