این گزارشها پیشتر از نیویورک تایمز منتشر شده بود گزارش شده است، “موتور جستجوی جدید تجربه بسیار شخصی سازی شده تری را نسبت به سرویس فعلی شرکت به کاربران ارائه می دهد و سعی می کند نیازهای کاربران را پیش بینی کند.” موتور جستجوی جدید گوگل هنوز در مراحل اولیه خود است و هیچ جدول زمانی برای انتشار آن وجود ندارد. اما این تلاش جدید ” جاهطلبیهای گوگل برای تجسم مجدد تجربه جستجو را نشان میدهد.”
وال استریت ژورنال می گوید ما باید شاهد نمایش برخی از این موارد در رویداد Google I/O باشیم.
گلن گیب اشاره شد در توییتر با این تغییرات روی «کاربران جوانتر» تمرکز کرد.
دور شدن از ده پیوند آبی ظاهراً گوگل قصد دارد از فهرست کردن «ده پیوند آبی» کلاسیک، فهرستبندی وبسایتها در نتایج جستجوی خود فاصله بگیرد و در عوض، طرحبندی و رابط کاربری «بصری، خوراکی، شخصی و انسانی» را ارائه دهد که برای جذابیت بیشتر برای افراد طراحی شده است. جستجوگران جوان
بر اساس اسنادی که استراتژی جستجوی شرکت را تشریح میکند، این تغییر، گوگل را با «نیاز به اصلاح تعریف خود از محتوای «معتمد» مواجه میکند، بهویژه زمانی که پاسخ درستی وجود ندارد. بر اساس این اسناد، گوگل “ابزارهایی را به عنوان اسناد و سواد ارائه می دهد تا اطمینان در استفاده از محتوا را ایجاد کند.”
Google I/O این چهارشنبه است، و در حالی که I/O اغلب اخبار جستجوی اصلی زیادی ندارد، امسال، انتظار داریم با نمایش گوگل و راه اندازی ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در جستجوی گوگل، این وضعیت تغییر کند. بر اساس این اسناد، گوگل قصد دارد موتور جستجوی خود را «بصری، خوراکی، شخصی و انسانی» با تمرکز بر خدمات رسانی به جوانان در سطح جهان بسازد. گزارش شده است روزنامه وال استریت.
پروژه Magi. همانطور که قبلاً گزارش دادیم، Google در حال کار بر روی یک موتور جستجوی کاملاً جدید است، تیمی متشکل از بیش از 160 کارمند Google به طور تمام وقت بر روی افزودن ویژگی های جدید به جستجوی Google موجود کار می کنند. بر اساس این گزارش ها، این پروژه با نام رمز Magi ساخته می شود و ممکن است در اوایل ماه آینده برای زیرمجموعه ای از کاربران منتشر شود. بر اساس این گزارش، Magi به جستجوگران اجازه می دهد تا تراکنش هایی مانند خرید کفش یا رزرو پرواز را انجام دهند. این به جستجوگران اجازه میدهد تا تراکنشهای مالی را انجام دهند، در حالی که همچنان تبلیغات جستجوی موجود – و سودآور – گوگل را در خود جای داده است. این تغییرات می تواند به جستجوگران اجازه دهد به سؤالات مربوط به “کدگذاری نرم افزار و نوشتن کد بر اساس درخواست کاربر” پاسخ دهند. این گزارش می افزاید: «بر اساس یک سند، گوگل ممکن است آگهی را در زیر پاسخ های کد رایانه قرار دهد.
Google I/O تنها چند روز دیگر باقی مانده است، بنابراین منتظر بمانید و منتظر بمانید تا گوگل چه برنامهای را مستقیماً از دهان ربات در نظر گرفته است. در روزهای آینده چیزهای زیادی برای گزارش خواهیم داشت، پس با ما همراه باشید.