تنها 3 ابزار نظارت بر کلمات کلیدی که به آن نیاز دارید
برای سئو و نظارت بر کلمات کلیدی رسانه های اجتماعی، دو ابزار شما را به طور کامل تحت پوشش قرار می دهد: Ahrefs و Mention.
ذکر در شروع می شود 49 دلار در ماه. در صورت پرداخت سالانه می توانید دو ماه رایگان دریافت کنید.
Glimpse برای آسانتر کردن زندگی شما در صورت نیاز طراحی شده است:
به سرعت به تغییرات روند کلمات کلیدی واکنش نشان دهید.
تصمیمات خود را بر اساس روندهای احتمالی آینده قرار دهید.
جایگاه خود را برای کلمات کلیدی پرطرفدار نظارت کنید.
توجه داشته باشید
آیا می خواهید نام تجاری و محصولات خود را بدون پیوند بررسی کنید؟ از ابزار دیگری در مجموعه Ahrefs استفاده کنید: Web Explorer.
قیمت گذاری
در اینجا آمده است که چگونه یک ابزار ردیابی روند می تواند نظارت بر کلمات کلیدی را به سطح بالاتری برساند:
کلمات کلیدی پرطرفدار را در جایگاه خود کشف و ردیابی کنید
تیم های رسانه های اجتماعی این ویژگی را دوست خواهند داشت. وقتی اشاره جالبی را مشاهده کردید، میتوانید آن را به شخص دیگری اختصاص دهید و آنها میتوانند درست در داخل برنامه پاسخ دهند.
نظارت بر کلمات کلیدی دو جنبه دارد. یکی در مورد ردیابی موقعیت یک صفحه در نتایج جستجو و دیگری در مورد نظارت بر وب سایت ها و رسانه های اجتماعی برای وقوع کلمات کلیدی خاص است.
برای مثال، من میتوانم یک هشدار کلمه کلیدی تنظیم کنم که مکالمات در ایالات متحده در مورد دادههای Ahrefs را گزارش کند که در آن کلمات “ahrefs” و “data” در فاصله شش کلمه از یکدیگر قرار دارند.
Ahrefs Alerts ابزاری برای اعلانهای ایمیل خودکار است. این برای نظارت بر کلمات کلیدی عالی است زیرا به شما امکان می دهد:
هنگامی که یک سایت برای کلمات کلیدی جدید رتبه بندی می شود مطلع شوید.
از محتوای جدیدی که حاوی کلمه کلیدی یا عبارت جستجو است مطلع شوید.
نام تجاری و محصولات خود را مشاهده کنید.
Ahrefs سه ابزار را در مجموعه ارائه می دهد که به نظارت بر کلمات کلیدی کمک می کند: ردیاب رتبه،کاوشگر سایت، و هشدارهای Ahrefs.
ردیاب رتبه Ahrefs
این ابزار برای نظارت بر رسانه های اجتماعی، انجمن ها و صفحات وب معمولی طراحی شده است. در پلان های بالاتر، حتی می توانید برگزیده ای از خروجی های تلویزیون و رادیو را نظارت کنید.
Ahrefs یک ابزار سئو کامل است. شما می توانید از آن نه تنها برای نظارت بر کلمات کلیدی بلکه برای کل استراتژی سئوی خود استفاده کنید.
به عنوان مثال، یک آژانس بازاریابی می تواند از این ویژگی برای پیشنهاد مناسب ترین کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص استفاده کند.
نگاه اجمالی + Ahrefs
و اگر می خواهید ببینید که چگونه در مقابل رقبای خود در گوگل قرار می گیرید، یک گزارش ویژه برای آن وجود دارد که مقایسه ای را در تمام معیارهای کلیدی ارائه می دهد.
کاوشگر سایت Ahrefs
همچنین می توانید بخش کوچکی از عملکرد آن را به صورت رایگان در عرض پنج جستجو در ماه دریافت کنید.
همچنین دو گزینه رایگان در دسترس است: Ahrefs Webmaster Tools به شما امکان می دهد از عملکرد Site Explorer برای وب سایت های خود استفاده کنید (در میان سایر ویژگی ها)، و جستجوگر رتبه کلمه کلیدی ما به شما امکان می دهد به سرعت موقعیت یک سایت را در هر کشوری برای یک کلمه کلیدی مشخص بررسی کنید.
موارد استفاده کلیدی
آیا می خواهید کلمات کلیدی رتبه بندی یک وب سایت را ببینید؟ Site Explorer را باز کنید و بررسی کنید کلمات کلیدی ارگانیک گزارش. شما بینشی از تاریخچه رتبه بندی آنها نیز خواهید داشت.
منشن یک ویژگی خاص برای تحلیل اینفلوئنسر دارد.
این بدان معناست که می توانید به جای آن این کلمه کلیدی را هدف قرار دهید و ترافیک بیشتری دریافت کنید.
به عنوان مثال، در اینجا می توانید مقایسه «Apple Vision Pro» و «Meta Quest Pro» را در ابعاد احساسات و منابع در یک گزارش مشاهده کنید.
و بنابراین، با شروع تحقیقات کلمه کلیدی خود از “کفش های جعبه پنجه پهن”، می توانیم بینشی در مورد:
مشکل کلمه کلیدی
تسلط بر هدف جستجو
کلمات کلیدی ثانویه را می توانیم در محتوا قرار دهیم.
سایر کلمات کلیدی مرتبط که می توانیم برای آنها محتوای جداگانه ایجاد کنیم (چند مثال در زیر).
ایدههای محتوایی دیگر از سایتهایی که برای «کفشهای پنجه پهن» رتبهبندی میشوند.
توجه داشته باشید
آیا می توانید به جای آن از Google Trends رایگان استفاده کنید؟ مطمئناً، اگرچه من فکر می کنم شما چیزهای زیادی را از دست خواهید داد. اما فقط حرف من را قبول نکنید. Glimpse را دریافت کنید، سپس سعی کنید برای مدتی آن را خاموش کنید و ببینید آیا می توانید بدون آن زندگی کنید یا خیر.
موارد استفاده کلیدی
چیزی که من به خصوص در مورد Mention دوست دارم، ویژگی گزارش های سفارشی است. میتوانید بینشهایی را که Mention ارائه میدهد ترکیب و مطابقت دهید و آنها را در یک گزارش جمع کنید.
به عنوان مثال، Glimpse اشاره کرد که “کفش های پنجه پهن” یک کلمه کلیدی پرطرفدار است. وصل کردن آن کلمه کلیدی به Keywords Explorer به ما می گوید که کلمه کلیدی دیگری وجود دارد که اساساً به همان معنی است، اما تقاضای جستجوی بالاتری در گوگل دارد: “کفش های جعبه پنجه پهن”.
معیارهای کلیدی برای بررسی در Rank Tracker عبارتند از: سهم صدا، موقعیت (وب و موبایل)، ترافیک و ویژگیهای SERP. می توانید کلمات کلیدی خاصی را تجزیه و تحلیل کنید یا کلمات کلیدی خود را برچسب گذاری کنید تا آنها را به صورت انبوه تجزیه و تحلیل کنید.
برچسب گذاری کلمات کلیدی به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را به صورت انبوه تجزیه و تحلیل کنید.