
بروزرسانی: 06 اردیبهشت 1404
تبلیغ کنندگان کانادایی اکنون به تبلیغات خودروهای Google دسترسی دارند
با نمایش موثر جزئیات کلیدی مانند ساخت، مدل، قیمت و کیلومتر، تبلیغ کنندگان می توانند خریداران بالقوه بیشتری را جذب کنند و فرآیند خرید را ساده تر کنند. انتقال بی وقفه از تبلیغات خودرو به صفحه توضیحات خودرو در وب سایت آگهی دهنده، مشتریان را قادر می سازد تا اقدامات بیشتری را انجام دهند، مانند تماس با فروشنده یا ارسال فرم سرنخ، که در نهایت باعث افزایش نرخ تبدیل و ایجاد درآمد بیشتر برای تبلیغ کنندگان می شود.
منبع: https://searchengineland.com/canadian-advertisers-now-have-access-to-google-vehicle-ads-395689
تو عمیق تر در راهنمای راهنمای Google Merchant Center درباره تبلیغات خودرو بیشتر بدانید اینجا.
از آوریل 2023، تبلیغات وسایل نقلیه برای همه تبلیغ کنندگان کانادایی قابل دسترسی خواهد بود.
این فرمت تصویری از خودرو به همراه جزئیاتی مانند ساخت، مدل، قیمت، کیلومتر و نام تبلیغ کننده را به مشتریان ارائه می دهد. هنگامی که مشتری بر روی یک تبلیغ خودرو کلیک می کند، به صفحه توضیحات خودرو (VDP) در وب سایت تبلیغ کننده هدایت می شود. در اینجا، آنها می توانند اقدامات بیشتری را انجام دهند، مانند تماس با فروشنده، ارسال فرم سرنخ، یا انجام کارهای دیگر قبل از مراجعه به نمایندگی.

چرا ما اهمیت می دهیم. این قالب فرصت ارزشمندی را برای تبلیغ کنندگان ارائه می کند تا کل موجودی خود را برای مشتریان علاقه مندی که در جستجوی وسایل نقلیه در Google هستند، تبلیغ کنند.
چه چیزی در مورد تبلیغات وسایل نقلیه خاص است. آگهی های خودرو به عنوان قالب تبلیغاتی عملکرد محور، همه کانالی و با قیف پایین تر عمل می کنند و به تبلیغ کنندگان خودرو امکان می دهند کل موجودی خود را به مشتریان بالقوه ای که در جستجوی وسایل نقلیه در Google.com هستند، به نمایش بگذارند.
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد