سایر ویژگی های مفید برای بازاریابان: از آنجایی که اینستاگرام در حال آماده شدن برای گسترش طرح تبلیغات خود روی Reels برای تبلیغکنندگان بیشتر است، بازاریابان همچنین میتوانند از ابزارهای افزودنی پلت فرم شبکههای اجتماعی از جمله:
- تبلیغات تبلیغاتی اپلیکیشن – این ویژگی که در فیسبوک و اینستاگرام استفاده شده است، به بازاریابان کمک می کند تا با گسترش پایگاه کاربری خود، به مخاطبان بیشتری دست یابند.
- بهینه سازی موسیقی – متا آهنگهای رایگان و باکیفیت را از کتابخانه Sound Collection خود راهاندازی کرد که میتوان از آنها در فیسبوک و اینستاگرام Reels و Carousel Ads استفاده کرد.
- فیلتر موجودی – متا اخیراً آزمایش این ابزار جدید و همچنین راه حل تأیید شخص ثالث خود را در فیس بوک و اینستاگرام با بازاریابان منتخب آغاز کرده است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.