چگونه کار می کند: تبلیغات تصویری مستقیماً در محتوای Reel برای کاربران اینستاگرام نمایش داده می شود – بنابراین هیچ وقفه ای برای شخصی که Reels را تماشا می کند وجود ندارد. این تبلیغات به طور خاص طراحی شده اند تا به طور یکپارچه با محتوای Reel ترکیب شوند، به این معنی که تجربه کاربر به خطر نیفتد.
شیرجه عمیق تر: متا را بخوانید اطلاعیه کامل اینجا.
منبع: https://searchengineland.com/instagram-ads-reels-markete-428489
چرا حالا؟ از زمان راهاندازی، Ads on Reels شاهد رشد سریعی بوده است، به طوری که مردم بیش از ۲ میلیارد بار در روز آنها را دوباره به اشتراک میگذارند – این تعداد در شش ماه گذشته دو برابر شده است. پس از موفقیت آزمایشی تاکنون، اینستاگرام در حال باز کردن آزمایشی است تا تبلیغکنندگان بیشتری را تشویق کند تا قبل از تصمیمگیری در مورد آوردن Ad Reels به مکانهای دیگر و پشتیبانی از زبانهای دیگر، محصول را آزمایش کنند.
این ابتکار قبلاً در انحصار فیسبوک بود قبل از اینکه در ماه می برای برخی از بازاریابان در اینستاگرام منتشر شود.
اکنون، تبلیغات اینستاگرام روی Reels بیشتر در حال گسترش است تا تبلیغکنندگان بیشتری بتوانند محصول را در پلتفرم شبکه اجتماعی امتحان کنند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.