برخی از بازاریابان ممکن است فوراً به همه 170 زمینه جدید دسترسی نداشته باشند. تعداد فیلدهای جدیدی که حساب شما به آنها دسترسی دارد به تعداد رویدادهای تبدیلی که دارید بستگی دارد.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/looker-studio-new-fields-update-428345
فیلدهای جدید را چگونه بدست می آورید؟ برای دسترسی به فیلدهای جدید Looker Studio، این دستورالعملهای گام به گام را دنبال کنید:
- در حساب کاربری Looker Studio خود روی «منابع داده» کلیک کنید.
- منبع GA4 را که می خواهید به روز کنید انتخاب کنید و دکمه “Refresh Fields” را در گوشه پایین سمت چپ انتخاب کنید.
- سپس یک پنجره جدید با تمام 170 فیلد جدید در صفحه نمایش شما ظاهر می شود.
- روی “اعمال” کلیک کنید.
- سپس تمام فیلدهای جدید باید در گزارش های موجود شما ظاهر شوند.
- شما آماده اید!
زمینه های جدید چیست: 170 فیلد جدید قابل توجه پیاده سازی شده است – بنابراین ما فقط برخی از موارد دلخواه شخصی را در اینجا برجسته کرده ایم:
- کلیک تبلیغات و هزینه
- میانگین مدت جلسه
- صفحه فرود
- مکان صفحه
- ارجاع دهنده صفحه
- نرخ تبدیل جلسه و کاربر
- نرخ تبدیل جلسه بر اساس نام رویداد
- ابعاد زمان مانند ساعت یا هفته
جدید در زمین موتورهای جستجو