هدف از بهروزرسانی محتوای مفید، پاداش بهتر به محتوایی است که بازدیدکنندگان احساس میکنند تجربه رضایتبخشی داشتهاند، در حالی که محتوایی که انتظارات بازدیدکننده را برآورده نمیکند، عملکرد خوبی نخواهد داشت.» – گوگل
کاربران به دنبال پاسخ به یک مشکل یا سوال به سایت شما می آیند. با محتوای خود پاسخگو باشید و پاسخ هایی را ارائه دهید که به کاربران شما کمک کند.
3. بر کیفیت و به موقع بودن تمرکز کنید
اگر می خواهید درباره EAT بیشتر بدانید، مقاله وبلاگ ما را بخوانید.
محتوای با کیفیت دوباره برنده می شود
گوگل بهروزرسانی الگوریتم جدیدی را برای هفته آینده اعلام کرد.
محتوای با کیفیت بالا برای دستیابی به رتبه های خوب ضروری است. با این حال، به همان اندازه مهم است که محتوای خود را به روز نگه دارید. بنابراین، محتوای خود را به طور منظم بررسی کنید و تاریخ آخرین به روز رسانی را تعیین کنید.
4. برند خود را تقویت کنید
ساختن برند شما به روشی طولانی مدت و پایدار یک سیگنال اعتمادسازی است. محتوای استراتژیک و سایت های رسانه ای با شهرت بالا یا مقامات معتبر صنعتی مدل های خوبی برای پروفایل های برند قوی هستند.
5. ایجاد اعتماد
بهروزرسانی محتوای مفید بخشی از پروژه جامع Google است تا صاحبان وبسایتها را بر روی محتوای مفید و کاربر محور متمرکز کند.
انواع محتوایی که توسط Google رتبهبندی شدهاند
با اصول EAT، گوگل از سال 2018 بر محتوای با کیفیت بالا تمرکز کرده است. به نظر می رسد سه عامل ارزیابی: تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن نیز نقش اساسی در به روز رسانی محتوای مفید آتی دارند.
آیا در زمینه خاصی متخصص هستید؟ سپس باید موضوعات خود را به طور دقیق انتخاب کنید و آنها را به طور کامل پوشش دهید. محتوای خاص و منحصر به فردی ایجاد کنید که به کاربران شما ارزش افزوده واقعی ارائه دهد. به این ترتیب، خود را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و مرتبط اطلاعاتی که کاربران به آن اعتماد دارند متمایز خواهید کرد.
2. به سوالات کاربران خود پاسخ دهید
پشتیبانی فقط یک مکالمه فاصله دارد. اگر در مورد استراتژی محتوای خود، ابزارهای مبتنی بر وب برای ایجاد و تجزیه و تحلیل محتوا، یا دادههایی که دقیقاً نشان میدهد کاربران به دنبال چه چیزی هستند، به کمک نیاز دارید، به ما اطلاع دهید.
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 18 آگوست 2022
افزودن مهر تایید یا کیفیت به وب سایت شما (مانند روزنامه نگاری یا گواهینامه های انجمن تجاری)، یکپارچه سازی کانال های رسانه های اجتماعی، افراد تماس خاص و استفاده از رمزگذاری HTTPS باعث ایجاد اعتماد در بین کاربران شما می شود.
به گفته گوگل، شروع و پایان عرضه از طریق حساب توییتر خود منتشر خواهد شد. مدت دو هفته پیش بینی می شود.
بهترین راه برای پیاده سازی EAT چیست؟
1. روی موضوعات اصلی خود تمرکز کنید
با به روز رسانی محتوای مفید، گوگل سیگنال رتبه بندی جدیدی را برای ارزیابی کیفیت محتوای وب سایت در تمام صفحات معرفی می کند. در ابتدا، بهروزرسانی برای صفحات نتایج موتورهای جستجوی انگلیسی (SERP) و سایر زبانها نیز منتشر میشود.
این به روز رسانی الگوریتم محتوایی را که در درجه اول برای خوانندگان نوشته شده و نیازهای اطلاعاتی آنها را برآورده می کند، اولویت بندی می کند. محتوایی که تصور میشود برای موتورهای جستجو نوشته شده است و هیچ ارزشی به کاربران ارائه نمیدهد، بیارزش میشود.
منبع: https://blog.searchmetrics.com/us/helpful-content-update/
هفته آینده، «بهروزرسانی محتوای مفید» را راهاندازی میکنیم تا مطمئن شویم مردم به جای محتوایی که عمدتاً برای ترافیک موتورهای جستجو ساخته شده است، محتوای اصلی و مفیدتری را که توسط مردم نوشته شده است، برای مردم میبینند. بیشتر بدانید و توصیه هایی که سازندگان باید در نظر بگیرند: pic.twitter.com/xOuX2iVk2d
سیگنال رتبه بندی جدید وزن دارد و بر وب سایت ها تأثیر متفاوتی می گذارد. وبسایتهایی که تحت تأثیر بهروزرسانی قرار گرفتهاند، میتوانند انتظار داشته باشند که این تأثیر را برای ماهها ببینند. اگر وب سایت شما تحت تاثیر قرار گرفته است، گوگل توصیه می کند محتوای بی کیفیت را حذف کنید.
یک بار دیگر، یک به روز رسانی گوگل نشان می دهد که کسانی که به محتوای با کیفیت بالا اعتماد می کنند رتبه خوبی دارند. محتوای ارزشمندی که به کاربران الهام میبخشد و تجربه ایدهآلی را به آنها ارائه میدهد، ترافیک بیشتر، فروش بیشتر و موفقیت کل شرکت شما را تقویت میکند.
به روز رسانی: در 25 آگوست، گوگل اعلام کرد که عرضه «بهروزرسانی محتوای مفید» آغاز شده است. انتشار ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا تکمیل شود. اطلاعات بیشتر از طریق صفحه به روز رسانی رتبه بندی گوگل.
گوگل با اعلامیه توییتر خود، یک را نیز منتشر می کند مقاله وبلاگ که جزئیات بیشتری از بهروزرسانی را به اشتراک میگذارد و به شما کمک میکند محتوای ارزشمند را شناسایی کنید. نکات مهم زیر می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام محتوا توسط Google ارزش دارد.
- مخاطبان موجود یا مورد نظر کسب و کار یا وب سایت شما این محتوا را مفید خواهند یافت.
- محتوای شما به وضوح تخصص شما را به صورت دست اول نشان می دهد.
- وب سایت شما یک هدف یا تمرکز اصلی دارد.
- کاربران پس از خواندن مطالب شما، اطلاعات کافی برای رسیدن به هدف خود را آموخته اند.
- خوانندگان احساس می کنند تجربه رضایت بخشی داشته اند.
- شما دستورالعملهای بهروزرسانیهای اصلی و بررسیهای محصول را دنبال میکنید.