همچنین، محتوای طولانی مانند پست های وبلاگ معمولاً موضوعات فرعی مختلفی را پوشش می دهد. این اغلب باعث می شود که پست های وبلاگ از این موضوعات فرعی ترافیکی را در جستجو به دست آورند. بهترین راه برای درک اینکه گوگل چگونه محتوای شما را درک میکند و برای کدام پرسشها نمایش داده میشود، نگاهی به کنسول جستجوی گوگل است.
اجازه بده تا نشان دهم
با این حال، تغییر عنوان ممکن است به طور غیرمستقیم از طریق کاهش سیگنال های کاربر (مانند CTR) بر رتبه بندی تأثیر بگذارد. من نمی توانم تایید کنم که این مورد است، اما این یک پیشنهاد است.
اکنون در این مرحله، نمی توانم بگویم که همه پاسخ ها را دارم زیرا این تغییر تازه است، اما در اینجا یک پیشنهاد ساده وجود دارد.
هنگامی که مکانی را که عنوان از آن آمده است را پیدا کردید، وقت آن است که آزمایش کنید. با چند ویرایش، امیدواریم میتوانید Google را مجبور کنید عنوان را در موردی که برای شما مناسب است بازنویسی کند.
مانند بسیاری از به روز رسانی های گوگل، این یکی نیز شروع بدی داشته است. با این حال، من گمان میکنم که گوگل این کار را درست انجام دهد، زیرا گوگل در طول سالها سیستمهای خود را به تدریج بهبود میبخشد. منظورم این است که کی کلمه کلیدی روزهای پر کردن را به خاطر نمی آورد.
هنگامی که تاریخ دقیق تغییر عنوان توسط گوگل را به دست آورید، به راحتی می توانید با مشاهده اکانت کنسول جستجوی خود متوجه شوید که آیا CTR تغییر کرده است یا خیر. فقط مطمئن شوید که نتایج را فیلتر کنید تا فقط صفحه ای را که عنوان تغییر کرده است نشان دهد.
خوب، اکنون که متوجه شدید که گوگل چگونه عناوین را تغییر می دهد و چرا گوگل این تغییرات را انجام می دهد، مطمئنم متوجه همه صحبت های پیرامون این تغییر الگوریتم شده اید. دلیل آن این است که تا به امروز، گوگل اشتباهات خندهداری را با عناوین جدید مرتکب شده است.
اگر به پایین اسکرول کنید، فهرستی از تمام تغییراتی که در عنوان صفحه و توضیحات در جستجو ایجاد شده است را خواهید دید. این بدان معناست که اگر شما یا Google هر گونه تغییری در عنوان یا توضیحات خود ایجاد کنید، با تاریخ وقوع تغییر در اینجا نمایش داده می شود.
سیستم قدیمی با تغییر عناوین به منظور انعکاس درخواست جستجوی کاربر، محتوا را برای کاربر جذاب تر نشان می داد و به این ترتیب گوگل توانست بهترین محتوا را برای پرس و جو به کاربر معرفی کند.
بیایید بفهمیم چرا گوگل این کار را انجام می دهد.
چرا گوگل عناوین جستجو را تغییر می دهد؟
بنابراین، در اینجا گردش کار ما است.
نرم افزار ردیابی رتبه، مجموعه دوم چشم شما
اگر کاهشی در CTR پیدا کردید که با تغییر عنوان مطابقت دارد، باید مقداری بهینهسازی روی صفحه را آزمایش کنید تا ببینید آیا میتوانید بر نحوه ارائه عنوان خود توسط Google تأثیر بگذارید.
اگرچه سازنده محتوا یک کلمه کلیدی هدف را برای نوشتن محتوا انتخاب می کند، اما گوگل آنقدر پیچیده است که بفهمد خود عبارت جستجو دارای تغییرات و مترادف های زیادی است. دلیل این امر این است که گوگل اکنون می داند که کلمات کلیدی نشان دهنده موجودیت ها هستند. به عبارت دیگر، آنها دیگر صرفاً رشته ای از شخصیت ها نیستند. علاوه بر این، روش های مختلفی برای توصیف یک موجودیت وجود دارد. این به این معنی است که محتوا به طور کلی برای چندین تغییر کلمه کلیدی هدف نشان داده می شود.
اگر نمی توانید متن را پیدا کنید، ممکن است از متن لنگر پیوندی باشد که به صفحه شما اشاره می کند.
وقتی گوگل یک محتوای مفید و خوب نوشته شده را رتبه بندی می کند، به احتمال زیاد در چندین SERP در گوگل ظاهر می شود. این به چند دلیل است.
آخرین به روز رسانی عنوان صفحه گوگل طوفانی در جامعه سئو ایجاد کرده است. من دیده ام که سئوکاران ادعا می کنند که تغییرات در عناوین آنها به طور چشمگیری بر نرخ کلیک مشتری آنها تأثیر گذاشته است.
در اسکرین شات زیر مشاهده خواهید کرد که در 25 آگوست، گوگل عنوان را از “Amazon.com Books” به “Pest Sellers in Books See more – Amazon.com” تغییر داد.

در حالی که گوگل هنوز عناوین را تنظیم می کند و به دلایل مشابه، روشی که گوگل این تنظیمات را انجام می دهد تغییر کرده است. به جای اینکه عناوین برای بازتاب درخواست کاربر تغییر کنند، اکنون به گونهای طراحی شدهاند که با دقت بیشتری محتوای مربوط به آن را منعکس کنند.
در مثال بالا، ما Amazon.com را برای کلمه کلیدی “خرید کتاب” ردیابی می کنیم. متوجه خواهید شد که URL مورد نظر ما، که به صورت یک خط آبی تیره نشان داده شده است، گاهی اوقات به موقعیت پنج افزایش می یابد در حالی که زمان های دیگر به حدود موقعیت ده کاهش می یابد.
فکر می کنم موضوع روشن است. شما باید نحوه تغییر عناوین صفحه شما توسط گوگل را پیگیری کنید.
در اینجا یکی است که توسط مشاهده شده است کوین ایندیگ:

درباره نویسنده
