به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ژوئیه ۲۰۲۲ Google

تا کنون، گوگل تایید کرده است که این به روز رسانی تنها بر بررسی های منتشر شده به زبان انگلیسی تاثیر می گذارد. با این حال، این مستقل از کشوری است که آنها در آن نوشته شده اند:




منبع: https://blog.searchmetrics.com/us/google-july-2022-product-reviews-update/

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 27 جولای 2022

در 2 آگوست 2022، گوگل اعلام کرد که عرضه کامل شده است. در (کاملا جدید) وارد شد صفحه نمای کلی در مورد به روز رسانی های تایید شده تاکنون:

وب‌سایت‌هایی که بر بررسی محصولات تمرکز می‌کنند، به احتمال زیاد تحت تأثیر این به‌روزرسانی‌های معمولی بررسی محصول قرار می‌گیرند. سایت های مقایسه محصولات معمولی و سایت های وابسته نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند. سایت های تجارت الکترونیک سنتی احتمالا هیچ تاثیری از این به روز رسانی ها نخواهند دید.


همانطور که قبلاً در به‌روزرسانی ماه دسامبر اعلام شد، گوگل می‌خواهد بررسی‌های محصولات تحقیقاتی گسترده‌ای را در جایگاه بهتری رتبه‌بندی کند. مانند همه به‌روزرسانی‌ها، این یکی باید به بهبود نتایج جستجو کمک کند و رتبه‌بندی بهتری را برای سازندگان فراهم کند.

در ۲۷ ژوئیه، گوگل از عرضه به‌روزرسانی بررسی‌های محصول جولای ۲۰۲۲ خبر داد. طبق گفته گوگل، تکمیل آن دو تا سه هفته طول خواهد کشید.

امروز ما به‌روزرسانی بررسی‌های محصول ژوئیه 2022 را منتشر کردیم. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم:

مطمئن نیستید که پس از آپدیت گوگل چه واکنشی نشان دهید؟ مشاوران Searchmetrics ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند.

تا به امروز چهار به‌روزرسانی صفحه محصول انجام شده است. Google Search Central ارائه کرده است توصیه سازنده برای تولید محتوای با کیفیت

اگر نظرات به زبان انگلیسی باشد، بله. هیچ تغییری نسبت به زمانی که برای اولین بار در این مورد به اشتراک گذاشتیم:

اما هر کسی ممکن است بخواهد راهنمای زبان‌های دیگر را در نظر بگیرد، زیرا ما تمایل داریم این به‌روزرسانی‌ها را به زبان‌های دیگر بیاوریم. راهنمایی اینجا: