بهترین شیوه ها برای مدیریت عملیاتی در آژانس های دیجیتال: بینش ها و استراتژی ها

ویرایشگر وبلاگ در Serpstat

فرصت های کلمات کلیدی و بک لینک، استراتژی آنلاین رقبا، رتبه بندی روزانه و مسائل مربوط به سئو.

برای ما، این کار با یک فرهنگ تیمی قوی شروع می‌شود که به کیفیت اهمیت می‌دهد و کارکنان را تشویق می‌کند تا مالکیت کارشان را بر عهده بگیرند. ارتباط و همکاری منظم بین تیم کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه در یک صفحه هستند و برای اهداف یکسانی کار می کنند، که ما احساس می کنیم به بهبود کیفیت فرآیندها و محصولات آژانس کمک می کند. به لطف این رویکرد، صادقانه بگویم که نیازی به تعریف معیارهایی برای اندازه‌گیری کیفیت نداریم. این فقط از ابتدا ساخته شده است.

با Serpstat رشد بازاریابی جستجوی خود را سرعت بخشید!

حالت چند کاربره Serpstat امکان نظارت آسان بر پیشرفت تیم، اجازه دسترسی به پروژه ها و کنترل پذیرش را فراهم می کند. انتخاب چند کاربره به جای سازمان چند حسابی می تواند به ساده سازی مدیریت تیم کمک کند.

اکنون Serpstat را امتحان کنید

مدیریت در شرایط چالش برانگیز

هنگامی که با کمبود منابع، مانند پرسنل یا امور مالی مواجه هستید، چه استراتژی هایی را برای مدیریت این وضعیت به کار می گیرید؟ چگونه کارایی منابع را در آژانس به حداکثر می رسانید؟

این یک مشکل است و احتمالاً پاسخ برای هر آژانس متفاوت است. تعریف KPI در نهایت به اهداف بزرگتر شرکت متکی است. آژانسی که قصد دارد به یک شرکت هزار کارمند تبدیل شود، شاخص های KPI بسیار متفاوتی نسبت به آژانسی دارد که می خواهد یک سبک زندگی پایدار برای پنج نفر ارائه دهد. اینجا در ریکتی رو، فرهنگ و سطح استرس همیشه در ذهن شماست. بنابراین ما KPIهایی را تعریف می کنیم که به اندازه گیری آن ها کمک می کند – مانند میزان استفاده، بار کاری، و رضایت کارکنان. از طریق بررسی‌های هفتگی 1 به 1 و بررسی‌های فصلی و سالانه، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که به KPIهایی که برای ما مهم‌ترین هستند، ضربه می‌زنیم.

بخوانید:   کانادا راهبرد تقویت موقعیت نظامی در منطقه هند و اقیانوسیه / با چین مقابله می کند

از نظر اطمینان از کنترل کیفیت، چه استراتژی هایی را در داخل نمایندگی اجرا می کنید؟ چگونه معیارها را برای ارزیابی کیفیت تعریف و استفاده می کنید؟

مجموعه ای از ابزارها برای کاهش زمان شما در کارهای سئو.

آزمایشی 7 روزه رایگان دریافت کنید

نظر نویسندگان پست مهمان ممکن است با نظر کادر تحریریه و متخصصان Serpstat مطابقت نداشته باشد.

تجزیه و تحلیل در عملیات کمی مبهم‌تر از سایر بخش‌های یک آژانس دیجیتال، مانند SEO یا PPC است، اما ما کور نیستیم. با جمع‌آوری داده‌ها از سیستم مدیریت پروژه (ClickUp) و ابزار ردیابی زمان (Harvest)، می‌توانیم بینش‌های معنادار و نقاط مرجع قابل اندازه‌گیری را استخراج کنیم.

از چه ابزارهایی برای بهبود فرآیندهای عملیاتی در آژانس استفاده می کنید؟ چقدر موثر هستند؟

در این مقاله، ما به سفر تیلور در مدیریت عملیات می پردازیم و چالش ها و بینش هایی را که به دست آورده است بررسی می کنیم. بنابراین، چه یک صاحب آژانس با تجربه یا یک کارآفرین تازه کار باشید، خواندن این مقاله برای هر کسی که به دنبال ارتقای کسب و کار خود به سطح بعدی است ضروری است.

استفاده از داده ها و ابزارها برای مدیریت موثر عملیات

نقش مدیر عملیات در یک آژانس را چگونه می بینید؟ در این نقش با چه چالش هایی روبرو هستید؟

آ کارشناس موضوع (SME) فردی با دانش تخصصی در زمینه خاصی است. غالباً شایستگی‌های آن‌ها از طریق سال‌ها تجربه در حین کار و تحصیلات در رشته خود توسعه می‌یابد. کافی نیست فقط یک فرد با تجربه در نقش خود باشید تا به عنوان یک متخصص موضوع در نظر گرفته شوید.

بخوانید:   به روز رسانی وردپرس 6.2.1 باعث خرابی سایت ها می شود

نگرش شما نسبت به نوآوری در فرآیندهای عملیاتی چیست؟ چه نوآوری هایی را در آژانس پیاده سازی کرده اید و چگونه بر کسب و کار تاثیر گذاشته است؟

با کلیک بر روی دکمه، با سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید.