بهترین ابزار سئو جدید برای رتبه بندی Ranger: Q1 2020

گزارش ردیابی قطعه ویژه

این سری از گزارش ها برای ردیابی شهرت برند شما در طول زمان عالی هستند. این شامل امتیاز شهرت شما در روز، نگاهی به احساسات برند شما در نتایج جستجوی برتر در یک دوره 30 روزه و 6 ماهه، تصویری عمیق تر از نتایج فعلی از جمله سطح دیده شدن و روند رتبه آنها و غیره است. حتی بیشتر مجموعه ردیابی رتبه مدیریت شهرت به شما می گوید که چگونه نام تجاری شما در ویژگی های SERP گوگل منعکس می شود.

ببینید چه زمانی دامنه شما توسط ویژگی های SERP گوگل نمایش داده می شود

برای کسانی که عاشق WooCommerce هستند، ما یک ادغام جدید راه‌اندازی کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد معیارهای تجارت الکترونیک را به Insight Graph و Single Metric Widgets و همچنین به داشبورد بازاریابی خود اضافه کنید.

برای کمک به پیگیری نحوه نمایش نام تجاری خود در SERP، مجموعه پیگیری رتبه مدیریت شهرت را ایجاد کردیم.

اکنون نه تنها می‌توانید از گزارش Insights ویژگی‌های SERP ما برای تعیین سهم صدای خود برای یک ویژگی خاص استفاده کنید، بلکه می‌توانید کلمات کلیدی خاصی را نیز مشاهده کنید که دامنه شما را به نمایش می‌گذارند!



یکپارچه سازی WooCommerce به Rank Ranger اضافه شد

ابزار TF*IDF

چرخ دنده

داده های Woo Commerce

فراتر از آن، ابزار TF*IDF ما می‌تواند به عنوان راهی برای جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی، وفادار ماندن به هویت سایت شما و راهی برای توسعه استراتژی محتوا باشد!

ما یک فیلتر جدید به گزارش Insights ویژگی‌های SERP خود اضافه کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد به راحتی کلمات کلیدی را که دامنه شما را در ویژگی‌های SERP Google به نمایش می‌گذارند از آن‌هایی که رقبای شما را برجسته می‌کنند جدا کنید.

بخوانید:   عناوین روزنامه‌های جهان؛ اعزام نیروهای امدادی از کشورهای مختلف جهان به ترکیه

علاوه بر این، ابزار TF*IDF ما می‌تواند به عنوان راهی برای جلوگیری از پر کردن کلمات کلیدی، وفادار ماندن به هویت سایت شما و راهی برای توسعه استراتژی محتوا باشد!



شهرت و احساسات برند خود را در SERP دنبال کنید

بنر انتشار ابزار Q1

برای رسیدگی به این موضوع، گزارش Insights Rank Snippets ویژه خود را به روز کردیم. اکنون می توانید به راحتی ببینید که کدام یک از URL های شما به عنوان یک قطعه ویژه و کدام یک به عنوان یک نتیجه ارگانیک استاندارد رتبه 1 را دارند. علاوه بر این، می‌توانید به طور کلی پیگیری کنید که چه تعداد از رتبه‌بندی‌های برتر شما نشان‌دهنده قطعه‌های ویژه در مقابل نتایج استاندارد و موارد دیگر است!



ابزار TF*IDF برای تحقیق کلمه کلیدی معنایی و توسعه استراتژی محتوا

با ادغام WooCommerce در Rank Ranger می توانید نمودارهای سفارشی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد عملکرد تجارت الکترونیک خود را با هر منبع داده دیگری که در Rank Ranger یافت می شود مقایسه کنید!



چرخ دنده ها برای Q2 می چرخند!

علی‌رغم همه‌گیری COVID-19، تیم توسعه ما همچنان در حال کار کردن به فلز است. ما در حال کار بر روی برخی ابزارها و گزارش‌های جدید SEO هستیم که برای انتشار Q2 در نظر گرفته شده‌اند! ما به خود افتخار می کنیم که دائماً ابزارهای جدید SEO و بازاریابی ایجاد می کنیم تا به تیم شما کمک کنیم تا رشد ترافیک ارگانیک و پولی را افزایش دهد و سه ماهه دوم سال 2020 با هر سه ماهه قبل از آن تفاوتی نخواهد داشت. ما ابزارها و گزارش‌های عالی جدیدی داریم که در راه شماست!

بخوانید:   اهمیت امنیت وب در بازاریابی دیجیتال

در اینجا قابل توجه ترین ابزارها و گزارش های SEO است که در چهار ماه اول سال 2020 منتشر کرده ایم!

ردیابی جدید برای قطعه های ویژه به عنوان موقعیت یک

با عضویت در وبلاگ ما، منتظر آخرین نسخه های ما باشید!



تکه‌های ویژه اکنون موقعیت جدید 1 هستند. هنگام ردیابی رتبه خود، این می‌تواند کمی پیچیده باشد. چگونه می‌دانید که رتبه‌ی ۱ را به‌عنوان یک کلیک برای جمع‌آوری قطعه ویژه یا به‌عنوان نتیجه ارگانیک معمولی خود می‌گیرید؟

ابزار جدید TF-IDF ما مهمترین کلمات مورد استفاده در 10 نتیجه جستجوی برتر برای یک کلمه کلیدی را شناسایی می کند. اینها کلمات کلیدی “زمینه ای” مرتبط معنایی هستند که موتورهای جستجو آن را بسیار مرتبط می دانند. علاوه بر تفکیک 10 نتیجه برتر، تجزیه و تحلیل عمیقی از صفحه خود و همچنین صفحات رقیب خود بر اساس رتبه، تعداد بک لینک ها، دامنه های ارجاع دهنده و غیره دریافت می کنید.

داده های احساسات برند

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار برچسب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/new-seo-tools-q1-2020

از بسیاری جهات، SERP می تواند صفحه اصلی برند شما باشد. کاربران ممکن است قبل از اینکه به سایت شما برسند، آنچه را در راه SERP نشان می دهد، ببینند.

درست همانطور که سال شروع شد، گوگل تصمیم گرفت با حذف کردن URL های Featured Snippet تغییری عظیم در SERP ایجاد کند. با این تغییر، تنها زمانی که URL مورد استفاده در یک قطعه ویژه در SERP ظاهر می شود، در خود قطعه ویژه است.

بخوانید:   عناوین روزنامه‌های جهان؛ آمریکا و اسرائیل به دنبال توسعه تسلیحات لیزری

سخت است باور کنیم که ما در حال حاضر به سه ماهه دوم سال 2020 رسیده ایم. چقدر زمان می گذرد وقتی در قرنطینه هستید! در حالی که ده‌ها به‌روزرسانی را در طول یک چهارم منتشر کردیم، متوجه شدیم که بزرگترین عرضه‌های محصول در Q1 را برجسته می‌کنیم.