بهترین ابزار بازاریابی لینکدین برای رشد کسب و کار در سال 2023 - TWH
انتشار: اسفند 22، 1400
بروزرسانی: 06 اردیبهشت 1404

بهترین ابزار بازاریابی لینکدین برای رشد کسب و کار در سال 2023 - TWH

با 99 دلار در ماه برای هر کاربر در سمت گران قیمت قرار دارد، اما به دلیل مجموعه عظیمی از ویژگی ها و قابلیت ها، طرفداران اختصاصی خود را دارد.

Hootsuite حتی قبل از بافر آمد.

بافر یک راه حل پشتیبان هاردکور است. وقتی از Buffer استفاده می کنید، جدول زمانی را نمی بینید.

هنگامی که افزونه را نصب کردید، در رابط داشبورد بخش دیگری ظاهر می شود که به شما امکان می دهد اطلاعات مرتبط با لینکدین مانند متنی که می خواهید پست کنید، تصویر پیوست شده، لینک پست، عنوان پست و برچسب های مختلف دیگر

یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد Zoho Social این است که در حین آماده سازی به روز رسانی ها، پیش نمایش های زنده را در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید از پاسخ های کنسرو شده تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید.

چیست؟

LinkedIn Sales Navigator به شما کمک می کند تا از طریق یک الگوریتم شخصی به آن دست پیدا کنید. این به شما دید بهبود یافته ای را در شبکه های گسترده می دهد.

همراه با لینکدین می توانید تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی معاصر مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام را مدیریت کنید.

می توانید نمایه یا سرصفحه های صفحه کسب وکار خود را از قالب های داخلی در Canva برای لینکدین ایجاد کنید.

ویژگی های برجسته شامل تقویم محتوا، چند کاربر، سازماندهی کمپین، تجزیه و تحلیل محتوا، تعامل اجتماعی و مهمترین آنها، برنامه ریزی کمپین است.

می توانید هشتگ ها و کلمات کلیدی را با استفاده از داشبورد آن ردیابی کنید تا مکالمات خود را معنادار و گسترده کنید.

این به شما یا تیم فروش شما اجازه می دهد تا با مخاطبین از داخل پلت فرم لینکدین درگیر شوید.

پلاگین های لینکدین معمولاً برنامه های شخص ثالث و کوچکی هستند که می توانید آنها را در وب سایت خود نصب کنید تا عملکردهای مختلف لینکدین را مستقیماً در وب سایت خود وارد کنید.

اگر نمی خواهید چندین حساب رسانه اجتماعی را مدیریت کنید، برای استفاده فردی رایگان است.

هوت سوئیت

خدمات ممتاز مانند پیش نمایش های دقیق و زمان بندی پست های موجود با حساب رایگان در دسترس نیستند.

این به شما توانایی های تحلیلی بهتری می دهد.

Sprout Social به شما نشان می دهد که چه نوع کمپین هایی در زمان واقعی کار می کنند. برای مدیریت کمپین و "گوش دادن اجتماعی" عالی است.

بهترین بخش این است که به قالب ها و فونت های رنگی دسترسی می دهد که در غیر این صورت بدون اشتراک ممتاز در دسترس نیستند.

ناوبر فروش لینکدین

اگر توابع بسیار پیشرفته ای برای استفاده ندارید و می خواهید از آن برای برندسازی شخصی خود استفاده کنید، این یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی لینکدین است که می توانم توصیه کنم.

جوانه اجتماعی

امکان بازنشر پست های قدیمی در تاریخ ها و زمان های از پیش تعیین شده.

این دارای قالب های آماده برای تمام نیازهای تصویربرداری رسانه های اجتماعی شما است. همچنین اندازه مناسبی برای پست های تصویری لینکدین به شما می دهد.

برای پیام های خصوصی یا مستقیم از لینکدین، می توانید هشدارهای بی درنگ دریافت کنید تا بتوانید سریع تر پاسخ دهید.

کانوا

طیف گسترده ای از گزینه ها برای نیازهای مختلف بازاریابی رسانه های اجتماعی است که فراتر از ارسال، همکاری، زمان بندی و تجزیه و تحلیل است.

در ابتدا فقط یک برنامه نمایش و ارسال جدول زمانی مانند Tweetdeck برای توییتر بود، اما در نهایت به یک پلت فرم بازاریابی رسانه اجتماعی کامل تبدیل شد.

برای مثال، اگر می خواهید حساب LinkedIn خود را مدیریت کنید، برخلاف بسیاری از ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی دیگر، نمی توانید جدول زمانی خود را ببینید.

می توانید این کار را در Zoho Social انجام دهید. برای آن به حساب پریمیوم نیاز دارید.

نسخه های مختلفی برای افراد، مشاغل، آژانس ها و مدیریت برند دارد.

همچنین یک حساب کاربری رایگان برای استفاده شخصی شما دارد و اگر می خواهید فقط یک حساب رسانه اجتماعی مانند LinkedIn را مدیریت کنید.

Zoho Social

خوب، با آن چه کار می کنید؟ می توانید به روز رسانی های لینکدین خود را برنامه ریزی کنید.

فرض کنید امروز چیزی را پست می کنید و می خواهید همان به روز رسانی را بعد از دو ماه به طور خودکار تکرار کنید.

البته، ابتدا باید حساب لینکدین خود را با نصب وردپرس خود متصل کنید.



منبع: https://www.thewebhospitality.com/linkedin-marketing-tools/

به عنوان مثال، هر زمان که وقت دارید، 10 به روزرسانی ایجاد می کنید و پس از انتخاب حساب LinkedIn خود از بین تمام حساب هایی که ممکن است از طریق Buffer مدیریت کنید، یک به روزرسانی ارسال می کنید و سپس آن را برای زمان های مختلف برنامه ریزی می کنید.

بازاریابی رسانه های اجتماعی این روزها بیشتر در مورد پیام های تصویری یا گرافیکی است و Canva یکی از بهترین ابزارهای آنلاین است.

این ویژگی برنامه ریزی خودکار پیشرفته است که بهترین زمان را برای ارسال محتوای خود برای حداکثر نمایش، تجزیه و تحلیل می کند.

هنگامی که حساب LinkedIn خود را متصل کردید، متوجه خواهید شد که می توانید حساب های Google My Business و Google Analytics خود را نیز متصل کنید.

کمی در سمت گران قیمت (به طور متوسط \u200b\u200b30 دلار در ماه، صورتحساب سالانه).

می تواند به شما در ردیابی مکالمات کمک کند. همچنین می تواند به شما در یافتن اینفلوئنسرها کمک کند. می توانید متن، تصاویر و ویدئو را منتشر کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید یک پیام InMail برای شخصی در لینکدین ارسال کنید، چگونه متوجه می شوید که پیام را برای شخص مناسبی ارسال می کنید؟

اگرچه هیچ محدودیتی برای نوع پلاگین هایی که می توانید در وب سایت خود نصب کنید وجود ندارد، یکی از مواردی که می خواهم به آن اشاره کنم WP LinkedIn Auto Publish است.

همچنین به طور خاص برای LinkedIn نیست، اگرچه درست مانند هر پلتفرم شبکه اجتماعی دیگری، شما همچنین می توانید حساب LinkedIn خود را با Buffer مدیریت کنید.

Zoho Social تمام ویژگی های ارائه شده توسط ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی اصلی را دارد، اما با یک ویژگی اضافه که در بسیاری از ابزارهای دیگر موجود نیست:

برنامه بافر

هنگامی که تمام به روز رسانی های خود را برنامه ریزی کردید، در زمان تعیین شده پخش می شوند.

از طریق جستجوی پیشرفته و ویژگی های فیلتر می توانید به نوع مناسبی از مشتریان بالقوه دست یابید. مجموعه ای قدرتمند از قابلیت های جستجو را به شما می دهد.

باز هم، درست مانند سایر ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی، Zoho Social به شما این امکان را می دهد که آب را با یک حساب رایگان آزمایش کنید.