برچسب های عنوان SEO – راهنمای کامل

بنابراین، به طور خلاصه، برچسب‌های عنوان در سه مکان اصلی ظاهر می‌شوند:

  • مرورگرها
  • SERP ها
  • لینک های ارسال شده در سایت های رسانه های اجتماعی

در یک یادداشت جانبی، تگ های عنوان گاهی به عنوان متا عنوان یا متا تگ عنوان شناخته می شوند.

اگر به تازگی با سئو شروع کرده اید و در مورد برچسب های عنوان، توضیحات متا و سایر اصطلاحات گیج شده اید، ابزار پیش نمایش برچسب عنوان ما را بررسی کنید.

تمایز بین عناوین تگ عنوان و عنوان وب سایت شما یکی دیگر از موارد مهم است که باید به آن توجه کنید. استفاده از عنوان متفاوت در عنوان صفحه برای تأثیر بیشتر بر کلمات کلیدی که می‌خواهید هدف قرار دهید، مزیت سئو را به همراه خواهد داشت.

کلمات کلیدی را در عنوان خود به حداقل برسانید

تحقیقات زیادی در مورد این موضوع انجام شده است و نتیجه کلی این است که کلمات کلیدی اولیه باید تا حد امکان نزدیک به نقطه شروع تگ عنوان نوشته شوند.

علاوه بر این، این به نرخ کلیک توسط افرادی که عنوان متمایز شما را جستجو می کنند کمک می کند. با توجه به وجود هزاران هزار تگ عنوان متمایز، یافتن عنوان مناسبی که قرار است پیاده سازی کنید کار آسانی نیست. اما نگران نباشید، زیرا سیستم های مدیریت محتوای عالی (CMS) برای شما وجود دارد که می توانید یک قاب عنوان متمایز را بدست آورید.

هنگام تلاش برای ایجاد یک برچسب عنوان عالی برای سئو، استرس زا کاملاً دست کم گرفته می شود. بسیاری از مؤلفه‌های کوچک می‌توانند شما را وادار به ایجاد یک عنوان متا SEO ارگانیک به دلیل قانون الگوریتمی کنند که موتورهای جستجو با آن کار می‌کنند.

دلایل بسیار ساده است. اگر در یک کسب و کار آنلاین سرمایه گذاری می کنید، سئو برای افزایش ترافیک مشتری و بالا بردن شهرت شما وجود دارد و به شما مزیتی در بازار می دهد.

بیایید مدتی دیدگاه ها را تغییر دهیم و بگوییم که شما مشتری هستید که در موتور جستجو به دنبال محصولی می گردد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که تگ عنوان خود را در مناطق مختلف نیز نمایش می دهد. همراه با برگه مرورگر وب شما، وقتی کاربران پیوندی به آن وب سایت ارسال می کنند، برچسب های عنوان در سایت های رسانه های اجتماعی ظاهر می شوند. به طور همزمان، شبکه‌های اجتماعی و مرورگرها این عنوان را تنها به این منظور ربوده‌اند که به مردم نشان دهند صفحه درباره چیست.

برچسب های عنوان SEO

این به این دلیل است که بیشتر مردم فقط دو کلمه اول تگ عنوان شما را متوجه می شوند. بنابراین، درج این دو کلمه کلیدی یک راه ایده آل برای دریافت ترافیک بیشتر است. بنابراین، اگر محصولاتی را فهرست می کنید، این کلمه کلیدی اصلی شما خواهد بود و به این ترتیب، باید اولین کلمه در چشم باشد.

این توضیح ساده ای بود از اینکه دقیقاً برچسب های عنوان SEO چیست. ما در زیر به طور عمیق در مورد اهمیت تگ‌های عنوان برای ترافیک سئوی ارگانیک بحث خواهیم کرد.

برچسب های عنوان کجا ظاهر می شوند؟

مهم این است که تگ عنوان را دقیقاً همانطور که کاربران می خواهند در لیست بنویسید. زیرا، اگر هدفون را در انتها و قبل از نتیجه جستجوی هدفون قرار دهید، دسته بندی اصلی و فرعی محصول را فهرست می کنید. بنابراین، بیشتر مردم «هوافون» را همانطور که در انتهای تگ عنوان قرار دارد نادیده می‌گیرند. علاوه بر این، اگر کلمه کلیدی اصلی در پایان باشد، ممکن است Google یا Bing آن را کنار بگذارند، و اگر تعداد زیادی کلیدواژه اصلی در آن وجود دارد. عنوان، حتی ممکن است به طور کامل بازنویسی شود.

از برندسازی خود نهایت استفاده را ببرید

عنوان زیر شصت کاراکتر مناسب ترین طول است، اما موتورهای جستجو کمی مشکل هستند زیرا با محدودیت 600 پیکسل کار می کنند. به همین دلیل است که برخی از کاراکترهای طولانی، مانند حرف “W” پیکسل بیشتری نسبت به حروف “I” و “J” اشغال می کنند. بنابراین، اگر عنوان شما دارای کاراکترهای گسترده است، آن را حتی کمتر از آستانه 60 کاراکتر نگه دارید زیرا موتورهای جستجو نمی توانند فضای کافی برای کل برچسب عنوان فراهم کنند.

وقتی در مورد اجزای کوچک صحبت می‌کنیم، تگ‌های عنوان یکی از آن‌ها هستند، اما مطمئناً در ایجاد محتوای سئوی ارگانیک شما تأثیرگذار هستند. نکته اولیه ای که باید روی آن تمرکز کرد این است که کلمات کلیدی در خود برچسب عنوان اجباری هستند. در درازمدت، این به هوش مصنوعی گوگل کمک می‌کند تا ببیند دقیقاً کدام کلمات کلیدی را بهینه‌سازی می‌کنید تا خلاصه جستجوی آن‌ها را دریافت کند و چه نتایجی را نمایش دهد.

مراقب طول تگ‌های عنوان خود باشید زیرا موتورهای جستجو تمایل دارند آنها را با بیضی جایگزین کنند، کلمات اضافی را اضافه کنند یا حتی آن را با بازنویسی کامل تغییر دهند.

در مورد آن فکر کنید، آیا تا به حال روی یک نتیجه گوگل با عنوان مبهم کلیک می کنید؟

چگونه تگ عنوان خود را طراحی کنیم

این موضوع به همان اندازه ساده است. وقتی بحث سئو مطرح می شود، نوشتن یک برچسب عنوان منحصر به فرد و متمایز راهی است که باید انجام دهید زیرا ماهیت منحصر به فرد صفحه وب شما را نشان می دهد.

تگ های عنوان با ساختار مناسب در نتایج جستجوی گوگل و بینگ به عنوان عنوان صفحه نمایش داده می شوند. این به نوبه خود نشان می‌دهد که تگ‌های عنوان از نظر سئوی ارگانیک و تبلیغ وب‌سایت شما بسیار مهم هستند. برداشت اولیه از مشتریان شما در وب سایت شما توسط این تگ های عنوان شکل می گیرد و شما از ایجاد یک اولین برداشت قدرتمند بسیار سود خواهید برد.

اگر برندی دارید که می‌خواهید تبلیغ کنید، یک راه خوب برای انجام این کار اضافه کردن نام آن به برچسب عنوان خود است. این به نرخ کلیک کمک می کند، اما به خاطر داشته باشید که بهتر است نام تجاری شما در انتهای عنوان متا باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که نباید از برچسب‌های عنوان “همه سرپوش” استفاده کنید. این امر می‌تواند برای موتورهای جستجو چالش‌برانگیز باشد تا آن‌ها را به درستی تجزیه و تحلیل کنند و Google تعداد کاراکترها را به شدت محدود می‌کند. گاهی اوقات، حتی با تلاش شما، اگر طول صحیح تگ عنوان را بگذارد، ممکن است Google آن را کوتاه کند تا طول متضاد نشان دهد.

حتی اگر برچسب عنوان شما به اندازه کافی برای رسیدن به رتبه بالای SERP کافی باشد، اگر بدون در نظر گرفتن مشتریان شما نوشته شده باشد، هیچ کلیکی دریافت نخواهد کرد. علاوه بر این، با برچسب عنوان صادق باشید. Clickbait یک نه-نه است، و ما بحث کرده ایم که چگونه عناوین متای مبهم شما را به سرعت به جایی نمی رساند.

با این وجود، اگر یک برچسب عنوان برای صفحه وب اصلی خود ایجاد می کنید، خوب است که نام برند شما در ابتدا قرار گیرد. گاهی اوقات، موتورهای جستجو و سیستم‌های مدیریت محتوا حتی ممکن است به طور خودکار نام تجاری را در عنوان شما نشان دهند، بنابراین مراقب باشید که وقتی برچسب عنوان جستجو می‌شود چگونه ظاهر می‌شود.

از چشم مشتریان خود ببینید

ما دیدیم که چگونه تگ‌های عنوان برای ایجاد بهینه‌سازی موتور جستجوی ارگانیک بسیار حیاتی هستند. اما در نهایت، اگر یک مشتری به دنبال آن نباشد، سئوی ارگانیک از تگ‌های عنوان از بین می‌رود.

اگر کلمات کلیدی که در تگ عنوان خود قرار می دهید با آنچه که در وب سایت خود ارائه می دهید مطابقت نداشته باشد، اکثر مشتریان فقط آن را ترک می کنند و مستقیماً به سمت انتخاب بعدی که می بینند می روند.

غذای آماده نهایی

از طریق GIPHY

قبل از هر چیز، از برچسب‌های عنوان با «کلمات توقف» مانند؛ و، a، اما، برای، یا، با، باید تا حد امکان اجتناب شود. کمی دردسر خواهد بود، اما سعی کنید عنوان خود را سازماندهی کنید. به شکلی متفاوت تگ کنید. با سرمایه گذاری مقداری تلاش، مطمئناً بدون استفاده از این کلمات به یک عنوان منحصر به فرد خواهید رسید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که هر عنوان دیگر بد نیست. به عنوان مثال، عنوان یک صفحه وب رسانه اجتماعی بهتر است طولانی باشد، و گاهی اوقات نمی توانید آن را به دلیل گسترش ارگانیک کوتاه کنید. در بیشتر مواقع، یک عنوان طول خوب یا بدی ندارد – فقط آن را طوری بهینه کنید که فکر می کنید باید به نظر برسد که گویی شما هستید که آن را جستجو می کنید.

برچسب های عنوان خود را متمایز کنید

شما حتی می توانید علامت سوال و تعجب را در تگ عنوان خود قرار دهید زیرا اکثر اوقات موتورهای جستجو آنها را نادیده می گیرند و به هیچ وجه عنوان متای شما را خراب نمی کنند. استفاده بیش از حد از این نمادها و علائم نگارشی برای دو یا سه هدف چند کلمه ای در تگ عنوان ایده خوبی نیست.

اما سئو ریاضی است و روش درستی برای انجام کارها دارد که شامل جزئیات فنی مختلف است. یکی از این جزئیات تگ های عنوان هستند.

اهمیت سئو را نمی توان به اندازه کافی مورد تاکید قرار داد، یا به طور دقیق تر، ترافیک ارگانیکی که سئو به ارمغان می آورد.

علاوه بر این، کلمات کلیدی اولیه و کلیدواژه های ثانویه که با نام برند شما دنبال می شوند، روشی دقیق برای توصیف برچسب عنوان شما برای ایجاد سئو عالی است. نمادهایی مانند علامت های بعلاوه و خط تیره، علامت علامت، و کاماهای استاندارد و نقطه پایان را نادیده نگیرید زیرا می توانید از آنها به خوبی استفاده کنید.

علاوه بر این، حتی اگر ثابت شود که این کلمات فایده ای ندارند، کلمات خاصی وجود دارند که واقعاً برای اجرا مفید هستند. کلماتی که نوعی عمل را توصیف می کنند، مانند دریافت، یادگیری، رفتن، ساختن، تقویت و غیره، به نرخ کلیک مشتریان شما کمک می کنند. به خاطر داشته باشید که اطلاعات کافی را در تگ عنوان اضافه کنید تا با توضیحات متا عنوان مطابقت داشته باشد تا باعث سردرگمی کاربران نشود.

اول از همه، اگر تا به حال نمی دانستید، باید یاد بگیرید که برچسب های عنوان چیست و عملکرد اصلی آنها چیست. تگ های عنوان، تگ های HTML کدگذاری شده ای هستند که شامل انتخاب عنوان خاصی برای یک وب سایت می شود. مکان تگ عنوان همیشه در نوار عنوان مرورگر انتخاب شده و صفحه نتایج موتور جستجو یا به طور خلاصه SERP است.

برچسب های عنوان در SERP های گوگل


به عنوان یک نکته کلی، سازماندهی تگ عنوان خود از دید مشتریان یکی از مراحل اصلی برای به دست آوردن یک برچسب عنوان عالی SEO است. بنابراین، انتخاب اطلاعات مهم در برچسب عنوان خود با در نظر گرفتن مشتری بسیار مهم است زیرا این اولین برداشت آنها قبل از تصمیم گیری برای بررسی پیوند شما خواهد بود.

تصور کنید که می خواهید هدفون JLB بخرید. به طور طبیعی، شما قصد دارید چیزی مانند “earphones JBL” بنویسید. ابتدا نام محصول شما به همراه تمام هدفون های دیگر ظاهر می شود.

از آنجایی که تگ‌های عنوان یکی از ابتدایی‌ترین بخش‌های سئو هستند، در واقع یکی از ضروری‌ترین موارد برای سئوی ارگانیک هستند. نود درصد مواقع، ترافیک و نرخ کلیکی که دریافت می کنید به لطف تگ عنوان خوبی است که قرار است پیاده سازی کنید.

بنابراین، بیایید ببینیم از چه تکنیک‌های بهینه‌سازی باید برای تگ‌های عنوان متا استفاده کنید تا آن ترافیک سئوی ارگانیک را به راه خود بیاورید.

یک عنوان مناسب ایجاد کنید

ابزارهای سئوی زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند بفهمید تگ عنوان ایده آل چگونه باید باشد. برای بهینه سازی کامل موتور جستجو – باید به برچسب های عنوان توجه کنید!

درباره نویسنده

لیراز پستان

Liraz یک متخصص بین المللی سئو و محتوا است که به برندها و ناشران از طریق موتورهای جستجو کمک می کند رشد کنند. او مدیر سابق SEO و محتوای Outbrain است و قبلاً بیش از یک دهه در صنایع بازی، B2C و B2B کار کرده است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/seo-basics-title-tags

بنابراین، این سوال پیش می‌آید که چرا تگ‌های عنوان برای ایجاد سئوی درون صفحه شما بسیار مهم هستند؟

گیج نشوید – به زودی تمام قطعات پازل را جمع خواهید کرد.

مصیبت ساخت برچسب عنوان شما به سئو عالی

اگر بازی شما چندین محصول و دسته را فهرست می کند، این الگوها معجزه خواهند کرد. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که از عقب نشینی در عناوین عمومی مانند “صفحه اصلی” یا “صفحه جدید” اجتناب کنید. با انجام این کار، گوگل فکر می کند که محتوای منتشر شده در وب سایت شما یا حتی سایت های دیگر را کپی می کنید. اگر از این عناوین عمومی استفاده کنید، نرخ کلیک شما به طور چشمگیری کاهش می یابد.

کلمات کلیدی خود را در عناوین بیش از حد اغراق نکنید تا بتوانند در ترافیک سئوی ارگانیک رتبه بالایی داشته باشند. پر کردن بیش از حد کلمات کلیدی در عنوان شما فقط برای سئو مضر نیست. از نظر زیبایی شناختی نیز ناخوشایند است. طول عنوان شما ممکن است در موتورهای جستجو نیز کاهش پیدا کند، اما بزرگ کردن کلمات کلیدی به دلخواه شما یک نه مطلق است. با گذشت زمان، موتورهای جستجو و الگوریتم های آن ها تکامل می یابند و حتی اگر ترتیب کلمات کلیدی خود را تغییر دهید، باز هم آن را پیدا کرده و شما را مجازات خواهند کرد.

کلمات کلیدی اصلی خود را اولویت بندی کنید

به همین دلیل، 40 کاراکتر کم و بیش طول ایده آل یک تگ عنوان است.