این یک ردیاب رتبه محلی قدرتمند است که به کاربران امکان میدهد رتبهبندی کلمات کلیدی را در نتایج Google Maps در چندین مکان تجاری دنبال کنند. برای هر مکان، می توانید چندین کلمه کلیدی هدف و نقاط ردیابی را مشخص کنید، که نقاطی روی نقشه مانند شهر، منطقه، خیابان یا آدرسی هستند که رتبه ها در آن ردیابی می شوند. به این ترتیب، کسبوکارها میتوانند به راحتی نحوه رتبهبندی نمایه کسبوکار Google خود را در Google Maps پیگیری کنند. با انجام این کار، کاربران به راحتی می توانند هر گونه نوسانی را که رخ می دهد و در عبارات جستجو که بیشترین ترافیک و سود را برای کسب و کارشان ایجاد می کند، شناسایی کنند.
برای شروع آماده اید؟ بیایید به تمام جزئیات شیرجه بزنیم!
ابزار چه کار می کند
در داشبورد، میتوانید نمره سلامت کلی مکان کسبوکار تحلیلشده را به همراه تعداد مشکلات شناساییشده و شدت آنها پیدا کنید.
نمایه کسب و کار Google
ابزار بازاریابی محلی SE Ranking یک راه حل جامع است که به کسب و کارها کمک می کند دید جستجوی محلی خود را افزایش دهند و ترافیک بیشتری را به مکان های فیزیکی خود هدایت کنند. این یک پلت فرم کاربر پسند برای مدیریت تمام وظایف سئو محلی در یک مکان فراهم می کند. این ابزار با قابلیت ردیابی رتبهبندی، تجزیه و تحلیل نمایههای کسبوکار گوگل، نظارت بر فهرستهای کسبوکار، تجزیه و تحلیل و مدیریت نظرات کاربران، برای طیف گستردهای از کاربران از جمله صاحبان مشاغل و خدمات، متخصصان بازاریابی و سئو مناسب است. .
اگر به دنبال پیشرفت در چشم انداز سئوی محلی هستید، به ابزارهای مناسب برای این کار نیاز دارید، به همین دلیل است که ابزار جدید بازاریابی محلی SE Ranking را دوست خواهید داشت. با ویژگی هایی مانند ردیابی رتبه محلی، مدیریت شهرت، و نظارت بر استناد، هر آنچه را که برای بهبود دید کسب و کارتان در نتایج جستجوی محلی نیاز دارید، ارائه می دهد. و از آنجایی که بخشی از اکوسیستم رتبه بندی SE بزرگتر است، به طیف وسیعی از ابزارهای سئو سنتی دسترسی خواهید داشت که برای ارتقای رتبه محلی شما ضروری هستند.
این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا نحوه عملکرد نمایه کسب و کار Google خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند. همه دادهها مستقیماً از نمایه کسبوکار Google استخراج میشوند. کاربران می توانند چندین پروفایل را به ابزار Local Marketing متصل کنند تا به تمام آمارها در یک داشبورد دسترسی داشته باشند.
هنوز قانع نشدی؟ بیایید نگاهی دیگر به این موضوع بیندازیم که چرا ارزش افزودن رتبه SE را به جعبه ابزار SEO محلی خود دارد.
چرا رتبه بندی SE ارزش افزودن به جعبه ابزار شما را دارد
مدیر نظرات کاربران با ردیابی و تجزیه و تحلیل نظرات کاربران، بینش های ارزشمندی را در مورد شهرت آنلاین کسب و کار ارائه می دهد. رتبه بندی SE داده ها را از گوگل، فیس بوک، Yelp، Foursquare و Tripadvisor جمع آوری می کند. بازاریابی محلی همچنین به کاربران این امکان را می دهد که مستقیماً در پلتفرم به نظرات مشتریان از Google و Facebook پاسخ دهند و مدیریت بازخورد از چندین منبع را آسان می کند.
در داشبورد رتبهبندیهای محلی، نمودارهای مختلفی را میبینید: میانگین موقعیت به ازای هر کلمه کلیدی، توزیع رتبهبندی، میانگین موقعیت کلی، و میانگین موقعیت در هر نقطه ردیابی. این داده ها به شما یک درک کلی از عملکرد کسب و کار شما در جستجو می دهد.
در اینجا یک راهنمای گام به گام برای راه اندازی پروژه بازاریابی محلی خود در رتبه بندی SE آورده شده است:
- روی دکمه افزودن موقعیت مکانی در گوشه بالا سمت راست یا زیر جدول مکان ها کلیک کنید.
- حساب Google خود را از لیست کشویی انتخاب کنید یا یک حساب جدید اضافه کنید و روی دکمه Connect کلیک کنید. اگر در حال اضافه کردن یک حساب کاربری جدید هستید، به حساب Google خود وارد شوید. با کلیک بر روی دکمه ادامه، به SE Ranking اجازه دهید از داده های شما استفاده کند.
- مکانی را که باید به ابزار Local Marketing اضافه کنید انتخاب کنید و روی دکمه Add Location کلیک کنید.
- رتبهبندی SE را به نمایه کسبوکار Google متصل کنید و منتظر بمانید تا تمام دادههای NAP را جمعآوری کند. این ابزار همچنین لیست ها و نظرات را اسکن کرده و آنها را به کاربر باز می گرداند.
- هنگامی که کسب و کار شما اضافه شد، یک حسابرسی بازاریابی محلی را اجرا کنید تا یک نمای کلی از عملکرد SEO محلی کسب و کار خود داشته باشید.
هنگام انتخاب یک ابزار سئو جدید، کاربران اغلب به آن اهمیت می دهند ارزش پول نسبت با اطمینان می توانیم بگوییم که ماژول بازاریابی محلی رتبه بندی SE ارزش بسیار خوبی برای سرمایه گذاری شما ارائه می دهد.
اگر یک کسب و کار محلی دارید، می دانید که چقدر مهم است که در بالای نتایج جستجو در منطقه خود ظاهر شوید. اینجاست که سئوی محلی وارد می شود. این فرآیند بهینه سازی وب سایت و حضور آنلاین شما برای بهبود دید شما در آن است محلی نتایج جستجو. با توجه بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان به موتورهای جستجو برای یافتن مشاغل محلی، داشتن یک استراتژی سئو محلی قوی برای رقابتی ماندن در بازار امروز ضروری است.
ابزار بازاریابی محلی SE Ranking مجموعه ای جامع از ویژگی ها را برای رسیدگی به وظایف ضروری SEO محلی ارائه می دهد. بیایید هر یک را با جزئیات مرور کنیم.
رتبه بندی محلی
سئوی محلی
نظرات شما برای ما ارزشمند است! لطفاً اگر متوجه شدید که چیزی کم است یا اگر پیشنهاداتی برای ویژگیهای اضافی دارید که میتواند ماژول بازاریابی محلی ما را بهبود بخشد، به ما اطلاع دهید. می توانید از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید.
ممیزی بازاریابی محلی به کاربران این امکان را می دهد تا بهینه سازی وب سایت خود را برای جستجوی محلی ارزیابی کنند و مسائلی را که می تواند به عملکرد سایت آنها آسیب برساند شناسایی کنند. این گزارش شامل توضیحاتی درباره مشکلاتی است که در طی ارزیابی سه مؤلفه زیر یافت شد: نمایه کسبوکار Google، فهرستهای کسبوکار، و نظرات مشتریان.
از آنجا، می توانید ردیابی رتبه های محلی خود، نظارت بر نقل قول ها، و همچنین تجزیه و تحلیل و مدیریت نظرات مشتریان را شروع کنید.
حالا به تو
سئوی محلی
ردیاب فهرستهای تجاری به کسبوکارها اجازه میدهد تا یک نمای کلی از همه فهرستها (نقلها) در فهرستهای کلیدی کسبوکار که توسط ابزار نظارت میشوند، دریافت کنند. کاربران می توانند دریابند که کدام دایرکتوری های محلی کسب و کارشان را فهرست می کنند و کدام فهرست را ندارند. آنها همچنین میتوانند خطاهای NAP را در فهرستهای خود شناسایی کنند و در صورت نیاز، درست از رتبهبندی SE ویرایشهایی را انجام دهند. به عنوان مثال، کاربران می توانند نام، آدرس، تلفن، آدرس اینترنتی، ساعات کاری، دسته بندی کسب و کار و توضیحات را تغییر دهند.
بررسی ها
ابزار بازاریابی محلی رتبهبندی SE بهعنوان یک بسته مجزا، با گزینههای قیمتگذاری متفاوت که برای مشاغل با اندازههای مختلف مناسب است، در دسترس است. مشتریان میتوانند از بین بستههای 1، 5، 10 یا 50 مکان انتخاب کنند که شامل تخفیف انبوه رو به رشد با هر بسته میشود، از 7 دلار در هر مکان برای بسته 1 مکان شروع میشود تا 3.62 دلار در هر مکان برای بسته 50 مکان. توجه به این نکته ضروری است که برای استفاده از بازاریابی محلی، مشتریان باید حداقل اشتراک Essential داشته باشند.
رتبه بندی SE همچنین شامل یک ویژگی تحلیل معنایی بررسی مبتنی بر هوش مصنوعی است که رایج ترین کلمات و عبارات مورد استفاده را در نظرات مثبت و منفی مشتریان برجسته می کند. این بینش برای مشاغلی که به دنبال درک نظرات مشتریان خود و استفاده از آنها در استراتژی بازاریابی خود هستند بسیار ارزشمند است.
گزارش نویسی
بیایید ببینیم چه کسانی می توانند از ویژگی های این ابزار بیشترین بهره را ببرند.
این ابزار برای چه کسانی است
سرانجام، آژانس های سئو افرادی که در سئوی محلی تخصص دارند نیز می توانند از این ابزار برای مدیریت چندین مشتری در یک زمان و بهبود رتبه بندی جستجوی محلی آنها استفاده کنند و در زمان و هزینه آنها صرفه جویی کنند و در عین حال نتایج بهتری ارائه دهند.
چه چیزی این ابزار را منحصر به فرد می کند
این ویژگی بینش هایی را در مورد نوع جستارهای جستجویی که بازدیدکنندگان برای دسترسی به نمایه استفاده می کنند و نحوه تعامل با آن می دهد. کاربران میتوانند دادهها را از دورههای زمانی مختلف، از ۷ روز گذشته تا تمام زمانهای موجود، مشاهده کنند. روی صفحه، میتوانید دادههای مربوط به جستجوها، بازدیدها در جستجوی Google و نقشههای Google، بازدیدهای وبسایت، درخواستهای مسیر، تماسهای تلفنی و نماهای عکس را تجزیه و تحلیل کنید.
لیست های کسب و کار
ابزارهای رتبه بندی SE