از آنجایی که مخاطبان برند بسیار متنوع هستند، جذابیت برای گسترده ترین مخاطبان ممکن و نشانگرهای تنوع آنها منجر به تعامل بهتر می شود. به علاوه، شما همه را شامل میشوید و محیطی دلپذیر ایجاد میکنید.
از شهرت برند محافظت کنید
این بخش مواردی را از سازندگان بومی فهرست میکند، افراد خاصی را برجسته میکند، موارد و اطلاعات را با مخاطبان عمومی Etsy به اشتراک میگذارد و از مردم بومی دعوت میکند که مشارکت بیشتری داشته باشند. این بازاریابی فراگیر است که به خوبی انجام شده است.
یکی از جنبه های اساسی بازاریابی فراگیر، استفاده از تصاویری است که تنوع دنیای واقعی را منعکس می کند. مخاطبان هدف و پایگاه مشتری شما دارای هویت های زیادی است، پس چرا تصاویر شما این واقعیت را منعکس نمی کند؟
لحن یا احساس یک قطعه محتوا برای ایجاد یک موقعیت بازاریابی فراگیر مهم است. آگاهی از لحن فراگیر مستلزم توجه دقیق به هدف یک قطعه معین از محتوا و تأثیری است که آن خواهد داشت. لحن خوشآمدگویی و باز به فراگیر نگه داشتن همه چیز کمک میکند.
زبان فراگیر
ایجاد شرکتی که به تنوع فکر و هویت ارزش می دهد در نهایت به نتایج بهتری می انجامد. این امر منجر به کسب و حفظ استعدادهای برتر می شود، فرهنگ شرکتی غنی تر ایجاد می کند و از افراد با هر زمینه ای استقبال می کند.
بازاریابی فراگیر طراحی برنامه های بازاریابی شما بر اساس نیازهای همه است و بازاریابی متنوع نحوه هدف قرار دادن برندها گروه های هویتی خاص است. شما می توانید بازاریابی فراگیر را به عنوان دسته اصلی و بازاریابی تنوع را به عنوان یک فرآیند فرعی در نظر بگیرید.
چرا بازاریابی فراگیر اینقدر مهم است؟
تصاویر زیر:



افکار نهایی
آموزش افسر ارشد بازاریابی خود را در زمینه فراگیر در نظر بگیرید و آنها می توانند به اولویت بندی این رشته در تیم بازاریابی گسترده تر شما کمک کنند.
دنیا را به جایی بهتر تبدیل کنید
بازاریابی فراگیر چیست؟
پیوند عاطفی حلقه مثبتی از تصمیمات خرید و توصیه های مشتری را تقویت می کند که باعث فروش بیشتر می شود. وقتی مشتریان تمایل بالایی به برند را تجربه می کنند، این ارتباط یک سفر خریدار ایجاد می کند که به طور کامل نیازهای خاص آنها را در بر می گیرد.
وقتی تنوع درک شود و بازاریابی فراگیر آغاز شود، برندها می توانند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند. سپس، بر اساس بازخورد مخاطبان مشتری جدید، آنها می توانند پیشنهادات خود را بهبود بخشند یا حتی محصولات و خدمات جدیدی را برای پاسخگویی به نیازهای تازه کشف شده ارائه دهند.
فراگیری در سراسر صنایع ظاهر میشود و در تلاشهای بازاریابی برای مارکها و محصولات عمده مانند پوشاک، کالاهای لوکس، غذا، اقلام فنی، آموزش عالی، خدمات مالی، محصولات خودرو و سایر خدمات پرکاربرد، همهجا حضور دارد. در رسانه های اجتماعی، سایت های برند و محتوای بازاریابی قابل مشاهده است.
بازاریابی فراگیر در مقابل بازاریابی متنوع
سعی می کند همه گروه های مردم را شامل شود.
وابستگی به برند یا ارتباط عاطفی بین برندها و مشتریان، ابزاری فوق العاده قدرتمند برای ایجاد وفاداری به برند، حفظ مشتری و ارزش برند است. تمایل به برند زمانی کار می کند که مخاطبان شما اصول و دیدگاه برند شما را به اشتراک بگذارند.
تمرکز روی برخی از نکات این مقاله را در نظر بگیرید، اما همچنین برای الهام گرفتن به Etsy و دیگر بازاریابان فراگیر بزرگ مانند اپل یا مایکروسافت نگاه کنید. به یاد داشته باشید، در حال حاضر جامعیت به دلیل پذیرش گسترده آن یک امر ضروری در بازار است، اما به سادگی کار درستی است.
سوالات متداول بازاریابی فراگیر
ما می دانیم که همه برندهای بزرگ تقریباً به هر هویتی که قابل تصور است خدمت می کنند. برای مثال، برندی مانند کوکاکولا به کل ایالات متحده خدمت می کند و این به معنای بازاریابی یک محصول برای همه است. این پیامدهای عمده ای برای تمام تلاش های بازاریابی دارد.
در حالی که گاهی اوقات به جای یکدیگر استفاده می شود، بازاریابی فراگیر و بازاریابی متنوع تفاوت های ظریفی دارند. در حالی که بازاریابی فراگیر در مورد ارائه و بازاریابی برای گسترده ترین و ناهمگون ترین پایگاه مشتری است، بازاریابی متنوع به طور خاص بر بخش های جمعیتی فردی متمرکز است.
با توجه به اینکه دنیا به هم پیوستهتر است، پیشینهها، فرهنگها و سبکهای زندگی منحصربهفرد به طور فزایندهای در بازارهای هدف اکثر برندها قرار میگیرند. با ظهور بازاریابی فراگیر، انتظار بازاریابی متنوع یک امر عادی است.
انتخاب کلمه در مواد بازاریابی نیز برای ایجاد جامعیت ضروری است. کلمات این قدرت را دارند که ما را به هم نزدیک کنند اما همچنین می توانند باعث ایجاد سوء تفاهم و تفرقه بین ما شوند. همین امر در مورد ارجاعات، استعاره ها و داستان های شما نیز صدق می کند.
نتیجه نهایی افزایش چشمگیر مخاطبان هدف شما است که می تواند درآمد را افزایش دهد و در عین حال اطلاعات ارزشمندی در مورد پایگاه مشتریان متنوع خود به دست آورید. کدام برند نمیخواهد در عین جذب مشتریان بیشتر، کار خوبی انجام دهد؟
بهبود تمایل به برند
بر اساس دادهها، برندهای موفق شخصیتهای خریدار را میسازند که به طور دقیق افراد واقعی و رفتار پیچیده آنها را نشان میدهند. هنگام انجام این کار مهم است که تمام اطلاعات جمعیتی و هویت بالقوه بازار هدف خود را در نظر بگیرید.
بازاریابی فراگیر با اشکال قبلی بازاریابی مبتنی بر تنوع متفاوت است زیرا شامل موارد زیر است:
- ظاهر
- سن
- هویت جنسیتی
- جهت گیری جنسی
- قومیت
- نژاد
- وضعیت تأهل
- دین
- توانایی جسمی و ذهنی
- وضعیت اجتماعی-اقتصادی
بازاریابی فراگیر میتواند به واژهای دیگر برای متخصصان بازاریابی تبدیل شود، اما زمانی که با قصد و به دلایل درست انجام شود، میتواند برای برند و مخاطبانش متحول شود. از اعتماد بهتر به برند گرفته تا تعامل بیشتر، و همچنین منافع اجتماعی، اجرای تمرکز بر فراگیری با تفکر ایجاد شده هیچ نقطه ضعفی ندارد.
رویکرد و محیطی خوشآمد، دسترسی بهتر به برندها را تضمین میکند، اما مهمتر از آن، جهان را به مکانی بهتر تبدیل میکند.
ملاحظات کلیدی بازاریابی فراگیر
منابع اضافی
نمونه های عالی از بازاریابی فراگیر
به عبارت دیگر، وقتی محتوا تولید می کنید، از دیدگاه قوم گرایانه یا فرهنگ مناسب ننویسید. در عوض، سعی کنید محیطی را ایجاد کنید که فضا را برای طیف کاملی از هویت، به ویژه زمینه های فرهنگی ایجاد کند.
شاید یکی از متقاعد کننده ترین برندهای موجود در زمینه گنجاندن، Etsy باشد. به طور خاص، ما در مورد مجموعه منحصر به فرد صنعتگران بومی این برند صحبت می کنیم.
در واقع، این توصیه باید در کل استراتژی محتوای شما گسترش یابد.
روی توسعه زبانی تمرکز کنید که از اهداف شما در مورد لحن پشتیبانی می کند، زیرا این راهنمای خوبی است. همچنین مراقب تأثیر زبانتان بر مخاطبان مختلف باشید.
شخصیت ها
معنی بازاریابی فراگیر: بازاریابی فراگیر یک تکنیک بازاریابی است که برجسته، ترکیب و تلاش میکند تا تنوع دنیای واقعی را در ارتباطات خارجی و تلاشهای بازاریابی کلی برند نشان دهد.
مجموعه صنعتگران بومی یکی از دستههای بسیاری با مضمون هویت است که فرهنگ بومی را از طریق دریچه صنایع دستی، جواهرات و سایر کالاهای معتبر تجلیل میکند.
برای برندهای مدرن، کار با درک واقعی تر از مخاطبان هدف باید همیشه هدف باشد. اما، تمام پژوهشهای مخاطب در جهان را میتوان بدون اذعان به مسیرهای زندگی منحصربهفرد و چگونگی تأثیر آنها بر ارتباط مخاطبان، به اشتباه تفسیر کرد.
یک اصل کلیدی گنجاندن، پذیرش و تجلیل از فرهنگهای متنوع و همچنین ایجاد فضاهایی است که این اتفاق میتواند رخ دهد. به طور کلی، مواد بازاریابی، سایت و سایر دارایی های شما باید بر اساس قابلیت دسترسی، قابلیت استفاده و استقبال از همه باشد.
این رهبر بازاریابی فراگیر تعریف کننده صنعت را بررسی کنید:
Etsy
با توجه به اینکه جوامع در زندگی واقعی بی نهایت متنوع و پیچیده هستند، بازاریابان باید ابتکارات و هویت های برندی را ایجاد کنند که بتوانند با مشتریان هدف به همان اندازه متنوع خود ارتباط برقرار کنند.
ایجاد بازاریابی فراگیر که تأثیرگذار باشد، مستلزم ساختن دقیق مواردی مانند لحن، موقعیت، زبان، حساسیت و همدلی و موارد دیگر است. در اینجا به بررسی برخی از مهم ترین ملاحظات بازاریابی فراگیر می پردازیم:
لحن
گنجاندن نمونههای شخصیتی متنوع در اوایل، نتایج بهتری را بر اساس بینشهای واقعیتر ارائه میدهد. اگر تنوع بخشی از شخصیت شما نیست، نه تنها اطلاعات جمعیتی سودآور را از دست می دهید، بلکه افراد واقعی را نیز حذف می کنید.
تصاویر و تصاویر
معنی تبلیغات فراگیر: تبلیغات فراگیر در بیشتر زمینه ها همان بازاریابی فراگیر است. تبلیغات فراگیر روش ها و اهداف نمایش تنوع دنیای واقعی را در تلاش های بازاریابی به اشتراک می گذارد.
منبع: https://terakeet.com/blog/inclusive-marketing/
بازاریابی فراگیر نوعی بازاریابی و تکنیک است که تمام تفاوت ها و تنوع دنیای واقعی را برجسته می کند، ترکیب می کند و تلاش می کند تا نشان دهد. درک می کند که افراد واقعی هویت های متعددی دارند.
در نهایت، هدف بازاریابی فراگیر استقبال از افراد، صرف نظر از هویت آنها، در تعامل با جامعه و پیشنهادات یک برند است. اما همچنین گروههای محروم یا فاقد حق رای – LGBTQIA+، رنگین پوستان، افراد دارای معلولیت و غیره – را به گفتگو دعوت میکند.
پذیرش فراگیر در خارج بسیار عالی است، اما از نظر داخلی می تواند مزایای عمده ای برای هر برنامه موجود تنوع، برابری، و گنجاندن (DEI) داشته باشد. ایجاد پیامهای نام تجاری که ریشه در فراگیر بودن دارد، مزیت اضافی جذب استعدادهای متنوع را دارد که به شدت با ژنرال Z طنین انداز میشود.
کمپینهای بازاریابی فراگیر برای تشخیص پیچیدگی نیازها در گروههای مختلف مشتریان طراحی شدهاند و تلاش میکنند تا شکافها را پر کنند و مخاطبان را از همه طبقات زندگی در بر گیرند. استراتژی های بازاریابی فراگیر به عنوان یک روند بازاریابی دیجیتال آغاز شد و اکنون نشان دهنده یک رشته کامل است که از تغییرات اجتماعی پشتیبانی می کند.
خیر اجتماعی و پیشرفت در قلب فراگیری است. اما همچنین می تواند به طور عمده بر روی خط نهایی، ارزش و تجارب مشتری یک برند تأثیر بگذارد. از نظر شهرت، هیچ کس نمیخواهد از دیدگاه پیشنهاد یا فرهنگ شرکت به عنوان یک برند غیر فراگیر شناخته شود. با صداهای بسیار متنوع، متعهد شدن به یک فرهنگ فراگیر استعدادهای بیشتری را با دیدگاه های منحصر به فرد به ارمغان می آورد.
مخاطبان خود را گسترش دهید
هنگام انتخاب تصاویر برای نشان دادن مشتریان خود و همچنین تیم های داخلی، محدوده ای را انتخاب کنید که منعکس کننده انواع مختلفی از قبیل نژاد، توانایی، فرهنگ و موارد دیگر باشد. این یک راه عالی برای افزایش تعامل با مشتری است.
فرهنگ
شرکتهایی که انتظارات مصرفکنندگان مدرن را برآورده نمیکنند، در معرض خطر آسیبدیدگی اعتبار نام تجاری قرار میگیرند – ضد شمول بودن. همچنین، ایجاد یک تعهد معتبر به جامعیت واقعی یک کالای اجتماعی است که برخی از برندها مانند Aerie و Dove از آن به عنوان استراتژی های روابط عمومی برای تقویت درک عمومی برند خود استفاده کرده اند.
یک شرکت فراگیر باشید