GPT و هوش مصنوعی مولد در تولید متن خوب مهارت دارند. از آنجایی که مدلهای زبان بزرگ (LLM) میلیاردها کلمه را خواندهاند، در پیشبینی نحوه کنار هم قرار دادن کلمات به نحوی که خواندن قانعکنندهای را ایجاد میکند، بسیار خوب هستند.
GPT هوشمند است و دوره های مختلف داده های CSV را مشخص می کند.
وظیفه خاصی که میخواستم خودکار کنم، توضیح چگونگی تغییر عملکرد یک حساب در ماه گذشته نسبت به ماه قبل و شامل برخی پیشنهادات بهینهسازی بود.
گاهی اوقات GPT آن را درست می کند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد.
در مرحله بعد، میخواستم نکات بهینهسازی را شامل شود. برای اینکه پیشنهادات قابل اعتمادتر و منطبق تر با سبک مدیریت خودم باشد، این درخواست را با برخی از حقایق اضافی مانند این بارگذاری کردم:
- CPA هدف 20 دلار است. هزینه بالاتر بد است و هزینه کمتر خوب است.
- اگر جستجو IS (بودجه) > 10% را از دست داد و CPA کمتر از هدف باشد، بودجه باید افزایش یابد.
- اگر CPA بالاتر از هدف باشد، پیشنهادات باید تعدیل شوند.
ممکن است آموزش آن شامل ده ها پست وبلاگ در مورد نحوه دریافت تبدیل بیشتر در تبلیغات گوگل باشد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/google-ads-script-gpt-summarize-account-performance-427822
این بسیار دقیق تر است و نتیجه به شرح زیر است:

بنابراین تصمیم گرفتم بفهمم که آیا میتوانم GPT را مجبور کنم درست باشد و یک داستانگوی عالی در مورد دادههای موجود در حساب تبلیغاتی باشد.
مشکل حقیقت GPT
یک کپی از کد کامل را در اینجا بگیرید و به یاد داشته باشید که کلید API خود را برای شروع استفاده از آن اضافه کنید:
هنگام ایجاد این اتوماسیون، نمیتوانستم مستقیماً وارد کد شوم. من باید به صورت دستی فرآیندی را ایجاد می کردم که قبل از تبدیل آن فرآیند به یک اتوماسیون کار می کرد.
به جای اعتماد به GPT برای محاسبه صحیح معیارهایی مانند CTR، نرخ تبدیل و غیره، مقادیر آن معیارها را در اعلان ارائه کردم.
چگونه به GPT حقایقی در مورد کسب و کار خود ارائه دهیم
به یاد داشته باشید که این اسکریپت از OpenAI API استفاده می کند نه رایگان. بنابراین هر بار که این را اجرا می کنید، هزینه زیادی دارد.
GPT در نوشتن عالی است اما می تواند با صحت واقعی مشکل داشته باشد. به همین دلیل است که ارائه هر چه بیشتر حقایق در اعلانات مفید است.
مشکل دیگر این است که علیرغم تلاش openAI برای حل این مشکل شناخته شده، GPT در ریاضیات ضعیف است.
اگر تمایل دارد بیش از حد روی معیارهای خاصی تمرکز کند که می خواهید اولویت بندی کنید، جزئیات بیشتری را به درخواست اضافه کنید، مانند:
- «Search Lost IS را در خلاصه وارد نکنید.»
من شما را تشویق می کنم آن را بررسی کنید و نظر خود را به من بگویید.