اپل نقشه های خود را جدی تر می گیرد و کسب وکارهای محلی نیز باید این کار را انجام دهند
انتشار: فروردین 15، 1402
بروزرسانی: 06 اردیبهشت 1404

اپل نقشه های خود را جدی تر می گیرد و کسب وکارهای محلی نیز باید این کار را انجام دهند

اما با بهار تغییرات از راه می رسد و اپل به تازگی باغ را مرتب کرده و از طریق جدید خود تشک خوشامدگویی قرار داده است Apple Business Connect رابطی طراحی شده است که کسب و کارهای کوچک را آسان تر می کند تا در Apple Maps فهرست شوند. اگر آخرین نگاه واقعی شما به Apple Maps یک دهه پیش بود که این پلتفرم در حال انجام بود یک مرحله بسیار ناخوشایند، به آنچه که یکی از بنیانگذاران Near Media است توجه داشته باشید دیوید میهم در مورد راه اندازی ABC می گوید:

نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منعکس نکند.

داده های Apple Maps بررسی و با داده های محلی Moz همگام سازی می شوند، 24/7

  • در گذشته، داده های پایین تر و رابط غیر شهودی به اپل مپ شهرت بسیار بدی داده بود، اما آنها ده سال گذشته را با دقت و متفکرانه برای بهبود این محصول صرف کرده اند. آنها یک لایه جدید "کاوش" را برای پیمایش ویژگی های قابل توجه شهرها و محله ها ایجاد کرده اند، راهنماهای انتخاب شده جدیدی را به مکان ها اضافه کرده اند، عملکردی به نام App Clips برای تراکنش هایی مانند سفارش غذا یا پرداخت هزینه پارکینگ، و همچنین مجموعه ای در حال رشد دارند. فیلترهایی برای کمک به کاربران برای اصلاح جستجوهای خود. برخلاف گوگل که تمایل دارد محصولات باگ را زودتر و اغلب به صورت بتا عرضه کند، اپل رویکرد سنجیده تری برای درست کردن کارها در پیش گرفته است و در سال 2023، ABC بر روی شانه های محصولی ایستاده است که در حال حاضر عمیقاً در جامعه جا افتاده است.

    اگر کسب و کار شما بیش از 25 مکان دارد، باید یک DUNS شماره، روی پیوند "ثبت نام به عنوان یک شرکت" در ABC کلیک کنید و سپس از آن استفاده کنید راهنمای ورود سازمانی تا با کارت های مکان چندمکانی خود پیش بروید.

  • مشتریان Moz Local از به روزرسانی های بی درنگ داده های Apple Maps از طریق API لذت می برند

  • اگر متوجه شدید که زحمت ایجاد و ادعای مستقیم Apple Place Cards شما خیلی زیاد است، زمان خوبی است که توجه داشته باشید که Moz Local مستقیماً با Apple Business Connect یکپارچه شده است، به این معنی که:

    • کارت بالای اپل ادغام آن در زندگی روزمره است. برخی تخمین می زنند که Apple Maps دارد پایگاه کاربر 75-100 میلیون بزرگسال ایالات متحده. Car Play (که از Apple Maps استفاده می کند) در آن یکپارچه شده است بیش از 80 درصد از خودروهای فروخته شده در ایالات متحده. من فکر می کنم بهترین راه برای بررسی شیوع این است که تخمین زده می شود که وجود داشته باشد 136.8 میلیون کاربر آیفون در ایالات متحده در سال جاریو Apple Maps است برنامه نقشه برداری پیش فرض در این دستگاه های تنظیم روند.

      اگر کسب وکاری که بازاریابی می کنید کمتر از 25 مکان دارد، جستجو کنید تا ببینید آیا کارت های مکان شما از قبل وجود دارد یا خیر. اگر چنین کردند، از طریق جادوگر راستی آزمایی بروید تا هر فهرست را ادعا کنید. اگر نه، از طریق جادوگر برای ایجاد و سپس تأیید فهرست خود بروید. شما باید مدارکی مانند قبض آب و برق، گواهی ثبت قانونی کسب و کار یا اسناد اجاره به اپل ارائه دهید. تأیید ممکن است حدود پنج روز طول بکشد.

    • شما قویاً تشویق می شوید تا 100 عکس را به داشبورد Moz Local خود اضافه کنید تا فهرست های Apple Maps خود را متمایز کنید.

    من نمی توانم یک بیانیه مطبوعاتی در دنیای فناوری بازاریابی را به یاد بیاورم که سطح پیشرفت را بیشتر از آنچه اپل در این هفته منتشر کرد کمتر فروخته باشد. من آن را خواندم، فکر کردم، "آه، می دانید، این چیزی است که وجود دارد را دوباره پوست می کنید و چند زنگ و سوت می زنید." سپس وارد سیستم شدم و مثل این بود: "WOW! تجربه بسیار متفاوت، عملکرد بسیار بیشتر. ...من نمی گویم که از جایی که داشبورد کسب و کار من گوگل حتی سه یا چهار سال پیش بود فراتر رفته است - اما کنار هم قرار دادن "هی، این یک محصول واقعی برای مدیریت اطلاعات مکان است" در مقابل آتش سوزی مطلق زباله دان NMX جدید تجربه GBP.”

    مدیریت چند مکان از طریق ABC باقی می ماند به شدت وقت گیر. مراحلی که در ایجاد و ادعای بسیاری از فهرست ها وجود دارد، بسیار زیاد است. با این حال، همانطور که Mihm به درستی اشاره می کند، این یک گام بزرگ برای اپل و سیگنالی است برای هر کسی که در بازاریابی کسب وکارهای محلی مشارکت دارد تا نگاه دقیق تری به این موضوع بیندازد که چرا باید در جایی غیر از گوگل فهرست شوند!

    چرا در Apple Maps لیست می شوید؟

    برای گذشته 20 سال، صاحبان مشاغل محلی و بازاریابان آنها مجبور شده اند با Google به عنوان "خانه بزرگ" زندگی و کار کنند و همه املاک و مستغلات خوب را در اختیار داشته باشند. نقش غالبی که نتایج محلی و ارگانیک Google در آوردن مشتریان نزدیک به درهای ما بازی می کند، این تأثیر را داشته است که هر منبع دیگری از فهرست های کسب وکار را مانند یک واحد بزرگ احساس می کند - کوچک و جایی در پشت حیاط علف های هرز. مالکان اغلب می پرسند که آیا حتی باید برای توسعه فهرست های محلی هزینه پرداخت کنند یا خیر؟

    مشتریان محلی Moz در واقع نیازی به انجام کاری ندارند. داده های کسب و کار محلی شما در حال حاضر در Apple Maps توزیع شده است (شما از بازی جلوتر هستید - احساس خوبی است!) اگر هنوز مشتری Moz Local نیستید، توصیه من این است که مطالعه کنید این قطعه از مایک بلومنتال برای تعیین میزان سرمایه گذاری که می خواهید برای فهرست کردن دستی هر یک از مکان های خود در نقشه های اپل انجام دهید. اگر ارزیابی شما نشان می دهد که این یک سرمایه گذاری خوب است، باید مراحل زیر را انجام دهید:

    1. اپل آیدی خود را بسازید اینجا.

    2. به طور خلاصه، دلایل زیادی وجود دارد که مشتریان شما ممکن است Apple Maps را برنامه مورد نظر خود برای پیمایش در جوامع محلی خود در نظر بگیرند. ممکن است گوگل هنوز صاحبخانه بزرگ شما باشد، اما اپل دلایل جدیدی را برای برندهای دنیای واقعی ارائه می دهد تا در محله خود زونا را آویزان کنند. وقتی شرکت های بزرگی مانند اپل پول و افراد را پشت یک محصول قرار می دهند، اغلب فرصت ها برای شرکت های کوچک و متوسط \u200b\u200bایجاد می شود.

      چگونه در Apple Maps لیست شویم

      در مجموع، ABC تا حدودی موفق شده است که نام های تجاری محلی را آسان تر کند تا فهرست شوند، اما اگر این فرآیند هنوز برای شما زمان بر است، سرویسی مانند Moz Local می تواند حضور Apple Maps را عملاً بدون دردسر کند. ما از زمان و مراقبتی که اپل برای محصول رو به رشد خود به کار می برد بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ایم، و ما به دقت ویژگی های آزمایشی جدید را زیر نظر داریم. Moz قویاً معتقد است که Apple Maps نقش واقعی در اکوسیستم جستجوی محلی دارد.



  • منبع: https://moz.com/blog/take-apple-maps-more-seriously

    بعد، به سمت رابط ABC.