افزایش فروش در دنیای آنلاین میشود

کافی است پروژه خود را در پونیشا ثبت کنید تا فریلنسرهای باتجربه این مجموعه، به انجام خدمات سئو موردنیاز شما سایت linkoor بپردازند. نوع سایت مپ دوم را گوگل تشخیص نداده و Unknown ثبت کرده است. 2. Type: در این بخش نوع سایت مپ مشخص میشود. کلمات کلیدی سوالی یا سوالات کلیدی، یکی از موارد کاربردی چک لیست سئو هستند که در مقالهها و پستهای وبلاگ از آنها استفاده میشود. متأسفانه ، این بدان معنا نیست که همه آن صفحات از کیفیت بالایی برخوردار هستند. به عبارت دیگر استفاده از نقشه سایت تنها بر سرعت ایندکس صفحات تاثیر دارد ولی جایگاه هر صفحه براساس کیفیت محتوا، لینکسازی داخلی و خارجی و بسیاری فاکتورهای دیگر مشخص میشود.

از H1 یکبار در مقاله استفاده میشود و از بقیه تگها میتوان به دفعات استفاده کرد. 6. بهروزرسانی خودکار سادهترین و بهترین روش مدیریت نقشه است ولی برای سایتهایی که کمتر از 100 صفحه دارند میتوان به صورت دستی مدیریت کرد. نقشه سایت یکی از بهترین ابزارها برای مدیریت این بودجه است چرا که به وسیله آن میتوان اطلاعات مهمی مانند زمان بهروزرسانی یا انتشار یک صفحه ودرجه اهمیت آن در مقایسه با سایر صفحات سایت را مشخص کرد. توجه کنید که وجود چنین خطاهایی بر رتبه سایر صفحات شما در نتایج جستجو تاثیر مستقیم نداشته و یک مشکل بزرگ محسوب نمیشود. صفحات محصول در این مدل سایتها اهمیت زیادی ندارند. از طرف دیگر هر روز ممکن است یک محصول به سایت اضافه و یک محصول از سایت کم شود. در یک فروشگاه کالاهای تندمصرف مثل سوپرمارکت، کاربران به دنبال صفحاتی هستند که تعدادی زیادی از یک محصول را نشان دهد. نقشه سایت مثل یک راهنمای همیشه حاضر، دقیقترین و آخرین اطلاعات از وضعیت صفحات ارزشمند را در اختیار رباتها قرار میدهد تا راحتتر در سایت گردش کنند. برای مثال در جستجوی کالایی مثل «ماست» برای کاربران تنوع، مقایسه قیمت و طعم اهمیت دارد.

از طرف دیگر مهمترین اخبار از صفحه اصلی در دسترس کاربران هستند. شما مطالبی را در سایت خود دارید که در هیچ جای دیگر اینترنت پیدا نمی شود . داشتن یک سایت پر بازدید، به راحتی به دست نمی یابد. سئو خارجی یا همان Off Page SEO به کارهای گفته میشود که بیرون از وب سایت خود انجام میدهید تا رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر بهبود یابد. اگر نقشه سایت به صورت اتوماتیک و استاندارد ساخته شده باشد، این قسمت به طور خودکار پس از هر بار بهروزرسانی عوض میشود. در این مقاله سعی داریم تا به هر آنچه که در مورد تولید محتوای سئو شده چیست بپردازیم.

پس سعی کنید در هر مطلب و پست از سایتتان، 2 تا 5 لینک داخلی با سایر مطالب و پستها داشته باشید. مدیریت خطاها: خطا تقریبا در هر سایتی اتفاق می افتد اما این خطاها باید مدیریت شوند. اگر آدرسی از سایت ما با یکی از خطاهای بالا مواجه شده است باید صفحه را بررسی کنیم، در صورتیکه خودمان دسترسی گوگل به صفحه را مسدود کردیم بهتر است آن آدرس را از نقشه سایت حذف کنیم و اگر این اتفاق به اشتباه رخ داده عاملی که مانع دسترسی گوگل شده را برطرف کنیم. اگر نقشه سایت با چنین خطایی مواجه شود، باید به صورت کامل فایل را بررسی و دوباره به گوگل معرفی کنیم. مهندسین گوگل با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی کمک کرده اند که گوگل مانند انسان قابلیت درک بسیاری از مسائل را داشته باشد، پس اگر می خواهید که بازاریابی بهینه سازی سایت شما به بهترین شکل انجام شود، حتما در این زمینه برنامه ریزی کافی و حرفه ای داشته باشید. در این رابطه ما یک مقاله جامع با موضوع آموزش عنوان سئو نوشته ایم که مطمئن هستیم بعد از خواندن آن احساس حرفه ای بودن میکنید. هیچ زمان دقیق و از پیش مشخصی برای رسیدن به صفحه اول وجود ندارد زیرا میزان رقابت در هر کسب و کاری متفاوت است.از طرفی فاکتورهای زیادی در رسیدن سایت به صفحه اول گوگل نقش دارند مانند میزان قدمت دامنه، فعالیت های پیشین انجام شده ، کلمات کلیدی هدف گذاری شده و .. در برخی موارد می توان پس از گذشت چند ماه نتایج بسیار خوبی گرفت و در برخی موارد نیز ممکن است به بیش از یکسال فعالیت مداوم حرفه ای نیاز باشد.

نرخ بهروزرسانی (Change frequency): نرخ بهروز رسانی مشخص میکند که محتوای موجود در صفحه هر چند وقت یکبار تغییر میکنند و به روز میشود. در لحظه ثبت و تا زمانی که گوگل هنوز نقشه سایت را دریافت و مشاهده نکرده است، عبارت pending در قسمت Status نمایش داده میشود. آدرس صفحه در نقشه سایت هست (کد 200) ولی در این صفحه هیچ محتوای ارزشمندی دیده نمیشود و پیامی مبنی بر عدم وجود محتوا نمایش داده میشود. بهصورت کلی دیتای گوگل آنالتیکس از وبسایت شما جمعآوری میشود و دیتای سرچ کنسول مرتبط با موتور جستجو و عملکرد شما در صفحات نتایج است. 3. Submitted: تاریخ معرفی و ثبت این سایت مپ را در گوگل سرچ کنسول نمایش میدهد. در صورتیکه این اولویت با سیگنالهای دیگری مانند فایل robots.txt، ریدایرکت 301، تگ کنونیکال و تگ noindex در تناقض باشند، بخش Coverage در سرچ کنسول به ما اعلام خواهد کرد. گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) چیست و چطور کار میکند؟ با ثبت نقشه سایت در سرچ کنسول به رباتهای گوگل اعلام میکنیم که چه صفحاتی برای ما در اولویت ایندکس هستند. برای این کار؛ پس از معرفی سایت به گوگل، از طریق پنل سرچ کنسول و از قسمت Sitemaps آدرس نقشه سایت خود را وارد کرده و بر روی دکمه Submit کلیک میکنیم.

در نسخه پیشین گوگل سرچ کنسول در صورتیکه هر کدام از آدرسهای موجود (URL صفحات) در سایت مپ ایرادی داشتند در همین بخش نمایش داده میشد اما در حال حاضر تمامی این خطاها به بخش Coverage منتقل شده است. در کارگاه سرچ کنسول مثالهای متعددی برای درک بهتر نقشه سایت بررسی میشود. در ادامه برخی از این تکنیک ها را بررسی اجمالی خواهیم کرد. برای هر آدرس میتوان اطلاعات بیشتری علاوه بر 4 ویژگی ذکر شده ثبت کرد. آیکون نمودار که در گوشه پایین سمت راست دیده میشود، ما را مستقیماً به بخش Coverage متصل میکند که گزارش دقیقتری از وضعیت دسترسی و ایندکس رباتهای گوگل به هر صفحه از سایت ارائه میکند. گوگل از پیمانهای برای سنجش اعتبار سایت استفاده میکند و اگر اعتبار سایت از حد مجاز پایینتر باشد، در صفحه نتایج خود، آن سایت را با یک سایت معتبر جایگزین میکند.

وقتی کسب و کار شما مانند یک برند در ذهن کاربران حک شود این کاربران شاید برای دفعه اول از خدمات شما استفاده نکنند اما نام کسب و کارتان در ذهن شان ثبت شده و بیرون نمیرود و این کاربران بعد ها به مشتری دائمی شما تبدیل میشوند. این به سایت شما کمک میکند تا هم برای کاربران عادی و هم رباتهای موتور جستجو بهینه سازی شود. تبلیغات در گوگل به دلیل تحریم های ایران، همواره دارای محدودیت هایی برای کاربران ایرانی بوده است. در اینجا باید برای شما بگویم که هزینه برای تبلیغات و برند سازی هیچوقت عیب نیست و فقط ممکن است میزان سودی که میکنید نسبت به هزینهای که برای تبلیغات و برند سازی که بعد از سئو انجام میدهید کمتر باشد، اما همیشه برآیند آن مثبت خواهد بود. در صفحۀ بعدی لیست کاملی از آنالیز بخشهای مختلف ساییتان را مشاهده میکنید که با سه رنگ مختلف جدا شدهاند. بررسی این ابزار در بخشهای بعدی به طور کامل انجام میشود. مثال ما در این ویدیو سایت کندوکلاب است و معیار خود برای تصمیم گیری در مورد بخشهای مختلف سایت و نحوه حضور آنها در نقشه را اعلام میکنیم. پیشنهاد میکنیم با مراجعه به صفحه کارگاه و تهیه ویدیو به صورت کامل با نقشه سایت آشنا شوید.

با توجه به محبوبیت وردپرس در فضای وب، در این ویدیو 5 دقیقهای، با تنظیمات افزونه Google XML Sitemaps و منطق درست برای استفاده از امکانات آن آشنا میشویم. بازاریابی دیجیتال با هدف تقویت و تبلیغ برند از طریق کانال های دیجیتال مختلف مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و غیره است. امروزه مردم در اینترنت برای کسب و کار، محصولات، خدمات و غیره جستجو می کنند. اگر قیمت سئو سایت را به صورت ساعتی محاسبه کنید به دلیل شفافیت موضوع و گزارش هایی که ارائه می شود می توان میزان پیشرفت کار، نقاط قوت و ضعف را در بهینه سازی سایت نیز مشاهده کرد و با توجه به آن تصمیم خود را در خصوص ادامه و قطع همکاری با فرد مورد نظر بگیرید.

بصورت خلاصه اگر به 3 شرکت مطرح و موفق در تهران بخواهیم اشاره کنیم، میتوان به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف، شرکت سئوکار و وبسیما اشاره کرد. در کمپین وبمستران ایران تبلیغ جایگاه متناسب بک لینک شما از قبل خالی شده است ! برای درک بهتر از مفاهیمی مانند 404 و Soft 404 پیشنهاد میکنیم مقاله Http Status Codes چیست را مطالعه کنید. پیشنهاد میکنیم برای آشنایی و کسب اطلاعات کامل درباره بودجه خزش، مقاله بودجه خزش (Crawl Budget) چیست را در آکادمی وبسیما مطالعه کنید. اگر اصطلاح «هدف جستجو» برای شما ناآشنا است، پیشنهاد میکنیم مقاله هدف کاربر از جستجو را مطالعه کنید.

سیستمهای مدیریت محتوا مانند وردپرس افزونههای رایگان و متعددی برای ساخت خودکار نقشه سایت دارند ولی اگر CMS و سایت شما به صورت اختصاصی نوشته شده است، باید نقشه سایت را هم به صورت اختصاصی پیادهسازی کنید. برای مثال در وردپرس با انتشار دکمه بهروز رسانی محتوا، تاریخ این قسمت به صورت اتوماتیک تغییر میکند. در چنین شرایطی درج تاریخ آخرین تغییر در نقشه سایت اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که به تنها معیار گوگل برای تعیین اولویت ایندکس تبدیل شده است. بدین معنا که وب سایت موظفند براساس الگوریتمها و پارامترهای تعیین شده از سوی موتورهای جستجو عمل کنند. از سوی دیگر، ناوبری از نقطه الف به نقطه ب و سپس بازگشت به نقطه الف باید به آسانترین شکل ممکن میسر شود.

در این مقاله نگاهی جامع و کاربردی به مفهوم نقشه سایت داشتیم؛ ابتدا تعریفی از نقشه سایت ارائه کردیم و سپس کاربرد و نحوه ساخت نقشه سایت را به صورت ویدیویی آموزش دادیم. 3. نوع ویدیویی :به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای ویدیوی سایت شما را درک کنند. در واقع در این نوع سئو، سعی بر این است که صفحات وب سایت را تا جای ممکن برای گوگل شفاف و قابل فهم باشد و به کراول شدن و ایندکس سازی وب سایت توسط موتورهای جست و جو کمک کند. 7. سعی کنید جملات شما بیشتر از ۲۰ کلمه نباشد.

هدف از این نامگذاری روشن کردن مرز میان روشهای اصولی با روشهای غیراصولی و فریبنده است. همان طور که مشخص است در این سایت 2 سایت مپ به گوگل معرفی شده است. اولویت (Priority): عددی بین 0 تا 100 است که میزان اهمیت هر صفحه از دید مدیر سایت را برای گوگل مشخص میکند. علاوه بر آن یکی از ارزش های مورد احترام برای موتورهای جستجو، درک مناسب از از ارزش هایی است که باید یک وب سایت و به طور کلی یک کسب و کار دیجیتالی در مورد مخاطبان مورد نظر و بازار هدف خویش درک نماید در حقیقت منجر شود به تجربه کاربری بسیار مناسب یا همان (UX (User Experience و یا رابطه کاربری مناسب (UI (User Interface، که توجه به هر دو نکته و عواملی دیگر که منجر می شود که یک کسب و کار دیحیتالی بتواند موقعیت مناسبی، در دنیای دیجیتال به دست آورد. برای مثال کمتر کسی عبارت «اخبار سیاسی» را در گوگل جستجو میکند و از طرف دیگر هدف او از جستجو مشخص نیست. استفاده صحیح از تگ کنونیکال، ریدایرکت 301 و فایل Robots.txt هم میتواند فرآیند خزش رباتها در صفحات را تسریع کند.