اعلام ادغام گوگل آنالیتیکس

همچنین، اگر از داشبوردهای بازاریابی ما استفاده می‌کنید، اکنون می‌توانید داده‌های Google Analytics 4 خود را به‌عنوان ابزارک متریک واحد ارائه کنید. این به شما این امکان را می دهد که معیارهای GA4 خود را در داشبوردهای بازاریابی خود در کنار هر داده دیگری که باید ببینید، ارائه دهید.

Google Analytics 4 را انتخاب کنید و حساب شما آماده است.

ادغام Google Analytics 4 – کاری در حال پیشرفت

قبل از پاسخ دادن به آن، مهم است که توجه داشته باشید که Google Analytics 4 داده ها را متفاوت از Universal Analytics جمع آوری می کند.

از طرف دیگر، اگر در حال ایجاد یک اتصال جدید هستید، اسناد ما به شما نشان می دهد که چگونه یکپارچه سازی Google Analytics خود را راه اندازی کنید.

مرحله 2 – نسخه تجزیه و تحلیل مورد نظر خود را انتخاب کنید

برای مشاهده گزارش منابع ترافیک خود، به ترافیک سایت (Analytics) > نمای کلی > منابع ترافیک.

گزارش ارجاع دهندگان برتر

گزارش مرور کلی ترافیک Google Analytics 4

بنابراین، اگر قبلاً به Analytics 4 جهش کرده‌اید، اکنون می‌توانید داده‌های خود را در پلتفرم ما ببینید و آن‌ها را در گزارش‌ها و داشبورد خود ادغام کنید.

کشویی فیلتر Google Analytics

همانطور که در تصویر بالا می بینید، می توانید داده های Google Analytics 4 و داده های Universal Analytics را از کمپین های مختلف در کنار هم در یک نمودار بینش ارائه کنید.

همچنین، برای ادغام هر چیزی که در حال حاضر در API در دسترس است، کارهایی برای انجام دادن داریم. ما در حال حاضر روی این کار کار می کنیم و با تکمیل آنها این تغییرات را اجرا خواهیم کرد.

اکنون که فهمیدید ادغام در حال حاضر فقط جزئی است، ممکن است تعجب کنید که چه گزارش‌هایی در حساب شما موجود است.

چه گزارش هایی را می توانم در حساب Rank Ranger من ببینم؟

با ادغام Google Analytics 4 در حساب خود، می توانید هر یک از داده های GA4 خود را ارائه کرده و آن را با هر داده دیگری مرتبط کنید.

هنگامی که به پایین اسکرول می کنید، نمای کلی ترافیک را می بینید که به شما نشان می دهد:

دلیلش این هست که…

و داده های شما بزرگترین دارایی شماست. ما می خواهیم به شما قدرت ارائه آن و یافتن بینش از آن را بدهیم.

ما راه اندازی یکپارچه سازی Google Analytics شما را تا حد امکان ساده کرده ایم.

در حال تمدید اتصالات مجاز

این گزارش به شما یک تفکیک بصری از کل ترافیک سایت شما را نشان می دهد که به شما امکان می دهد تمام کانال هایی را که ترافیک شما از آنها می آید را مشاهده کنید.

بخوانید:   انتقاد سفیر چین در ایران از نقش تخریبی رسانه های غربی درخصوص همکاری های تهران - پکن

با درک اینکه به احتمال زیاد به پلتفرم جدید منتقل می‌شوید، می‌خواهیم به شما فرصتی بدهیم تا دارایی GA4 خود را با حساب Rank Ranger خود یکپارچه کنید.

می توانید دو کمپین جداگانه راه اندازی کنید. یکی که از داده های Analytics 4 استفاده می کند و دیگری که از داده های تحلیل جهانی استفاده می کند. هنگامی که این را تنظیم کردید، می توانید به راحتی داده ها را در کنار یکدیگر با استفاده از نمودار بینش همانطور که در بالا ذکر کردم ارائه دهید.

همانطور که می بینید گزارش خلاصه ترافیک به گونه ای طراحی شده است که یک نمای بالا به پایین از تمام معیارهای ترافیک تصویر بزرگ شما ارائه دهد.

هنگامی که اتصال خود را تمدید یا ایجاد کردید، به تنظیمات کمپین > تجزیه و تحلیل وب سایت. اکنون گزینه ای برای انتخاب بین Universal Analytics و Google Analytics 4 خواهید دید.

و، یک رابط جدید به معنای یک منحنی یادگیری شیب دار است. گفته شد، چه کسی می تواند بدون گوگل آنالیتیکس زندگی کند؟

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار برچسب سفید و یک رابط وب مارک دار.




منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-analytics-4-integration

خلاصه ترافیک یک عکس فوری از تمام جلسات شما در طول زمان برای شما به ارمغان می آورد. می توانید با کلیک بر روی تنظیمات Analytics و رفتن به Search Type، این مورد را برای مشاهده منابع مختلف ترافیک فیلتر کنید.

ما می‌خواستیم آن را در دسترس شما قرار دهیم، زیرا ممکن است از قبل یک حساب GA4 داشته باشید و ممکن است بخواهید معیارها را در گزارش‌های خود ادغام کنید.

همچنین می توانید ببینید چند درصد از ترافیک شما ارگانیک است و کدام یک پولی است.

این بدان معناست که اگر می‌خواهید ببینید رتبه‌بندی شما چگونه بر تکمیل رویداد شما تأثیر گذاشته است، می‌توانید آن را در یک نمودار بینش قرار دهید.

بخوانید:   آلمان: برای تنش‌زدایی میان چین و تایوان تلاش می‌کنیم

اگر Google Analytics 4 را در یک کمپین ادغام کرده باشید، آیا هنوز هم می‌توانید داده‌های Universal Analytics را ببینید؟

اکنون، درک این نکته مهم است که GA4 بر روی پلت فرم قدیمی Universal Analytics ساخته نشده است. این یک پلتفرم کاملاً جدید با یک رابط کاملاً جدید است.

هنگامی که آن را دیدید، ممکن است بخواهید ببینید چه منابعی برای شما ترافیک می آورند.

منابع ترافیک

اما، ما می‌دانیم که Google این را تصحیح خواهد کرد، و زمانی که آنها این کار را انجام دهند، ما همه چیز را به‌روزرسانی می‌کنیم.

همانطور که در بالا ذکر کردم، ادغام Google Analytics 4 جدید ما در حال انجام است. اکنون، ممکن است تعجب کنید که چرا ما آن را اکنون منتشر کرده ایم.

نمودار بینش که مجموعه داده های مختلف را به هم مرتبط می کند

این به شما امکان می دهد ترافیک خود را فیلتر کنید.

اگر قبلاً به Google Analytics 4 منتقل شده اید و آماده هستید تا آن را در حساب Rank Ranger خود ادغام کنید، در اینجا کاری است که باید انجام دهید.

چگونه Google Analytics 4 را در حساب Rank Ranger خود ادغام کنید

برای توانمندسازی شما برای انجام این کار، می‌توانید داده‌های Google Analytics 4 خود را در نمودارهای Insight ما ارائه دهید.

Insight Graph و Metric Widgets

اکنون، ما صرفاً به شما اجازه نمی دهیم معیارهای تصویر بزرگ خود را ببینید. ما درک می کنیم که داده ها با ارزش ترین دارایی بازاریابی شما هستند. Rank Ranger به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد با مشاهده داده های خود از زوایای مختلف، قدرت یافتن بینش های منحصر به فرد را داشته باشید.

اما، اگر می خواهید هر دو مجموعه داده را ببینید، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم.

به عبارت دیگر، API گوگل داده‌هایی را که می‌توانیم ادغام کنیم را محدود می‌کند.

گزارش منابع ترافیک Google Analytics 4

این بدان معناست که مقایسه داده‌های GA4 با داده‌های UA توصیه نمی‌شود. همچنین، نمی توانید از هر دو نسخه Analytics در یک کمپین استفاده کنید.

اعلام ادغام رتبه Ranger Google Analysis 4

تمدید را بزنید و آماده رفتن به مرحله بعدی هستید.

درک این نکته ضروری است که این فقط یک ادغام جزئی است. دو دلیل وجود دارد.

نحوه انجام این کار بستگی به این دارد که آیا یک اتصال Google Analytics موجود دارید یا در حال ایجاد یک اتصال جدید هستید.

بخوانید:   چگونه وام دهندگان می توانند به وام گیرندگان کمک کنند تا 1.7 تریلیون دلار از بدهی وام دانشجویی را هدایت کنند

مرحله 1 – اتصال Google Analytics خود را تمدید یا تنظیم کنید

همانطور که در بالا ذکر کردم، زمانی که گوگل به ما اجازه دهد، تمام گزینه های فیلتر و سفارشی سازی را که شما به آن عادت دارید اضافه می کنیم. اما تا آن زمان، در صورت نیاز، این گزینه برای شما باز است.

این به شما این قدرت را می دهد که با داده های خود بازی کنید و آنها را به هر طریقی که می خواهید ارائه دهید.

اعلام رتبه Ranger Google Analytics 4

گزارش مروری خلاصه ترافیک

اگر Google Analytics 4 را در حساب Rank Ranger خود راه اندازی کنید، می توانید در گزارش های ما بیابید.

  • خلاصه ترافیک
  • منابع ترافیک
  • نمودار بینش
  • ابزارک متریک

اجازه بدهید هر کدام را توضیح دهم…

خلاصه ترافیک

ولی…

در اسفند ماه امسال، گوگل اعلام کرد که از 1 ژوئیه 2023، دیگر از Universal Analytics پشتیبانی نخواهند کرد. این بدان معناست که جامعه بازاریابی دیجیتال به Google Analytics 4 منتقل خواهد شد.

Insight Graph که داده های Universal Analytics و Google Analytics 4 را ارائه می دهد

ویجت های تک متریک Ranger Ranger

اگر با Insight Graphs تازه کار هستید، به شما این امکان را می دهند که هر گونه داده ای که در حساب Rank Ranger خود ادغام شده است را به هر نحوی که می خواهید ارائه دهید. همچنین به شما امکان می دهد آن را با هر داده دیگری مرتبط کنید.

انتخاب نسخه Google Analytics

اولا، در حال حاضر، API GA4 گوگل برای جایگزینی API Universal Analytics آماده نیست. API بخش‌ها و Google Ads را ندارد.

اکنون، مطمئنم که می‌خواهید بپرسید، زیرا این فقط یک ادغام جزئی است، اگر نیاز به دیدن همه داده‌های تحلیلی خود داشته باشید، چه می‌کنید؟

آیا می توانم از Universal Analytics و Analytics 4 با هم استفاده کنم؟

اگر یک اتصال Google Analytics موجود دارید، به تنظیمات حساب > اتصالات مجاز. متوجه خواهید شد که اکنون یک وجود دارد تمدید کنید دکمه کنار اتصال Google Analytics شما.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، می توانید ترافیک ارگانیک یا ترافیک پولی خود را ببینید. (اگر می خواهید منابع مختلف ترافیک خود را ببینید، به گزارش منابع ترافیک نگاه کنید. در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح دهید.)

اکنون که معیارهای تصویر بزرگ خود را مشاهده کردید، نمودار Top Referrers به ​​شما نشان می دهد که در چه نقطه ای قرار دارید ترافیک ارجاعی از می آید.