
بروزرسانی: 24 تیر 1404
اعلام ادغام گوگل آنالیتیکس
همچنین، اگر از داشبوردهای بازاریابی ما استفاده می کنید، اکنون می توانید داده های Google Analytics 4 خود را به عنوان ابزارک متریک واحد ارائه کنید. این به شما این امکان را می دهد که معیارهای GA4 خود را در داشبوردهای بازاریابی خود در کنار هر داده دیگری که باید ببینید، ارائه دهید.
Google Analytics 4 را انتخاب کنید و حساب شما آماده است.
ادغام Google Analytics 4 - کاری در حال پیشرفت
قبل از پاسخ دادن به آن، مهم است که توجه داشته باشید که Google Analytics 4 داده ها را متفاوت از Universal Analytics جمع آوری می کند.
از طرف دیگر، اگر در حال ایجاد یک اتصال جدید هستید، اسناد ما به شما نشان می دهد که چگونه یکپارچه سازی Google Analytics خود را راه اندازی کنید.
مرحله 2 - نسخه تجزیه و تحلیل مورد نظر خود را انتخاب کنید
برای مشاهده گزارش منابع ترافیک خود، به ترافیک سایت (Analytics) > نمای کلی > منابع ترافیک.
بنابراین، اگر قبلاً به Analytics 4 جهش کرده اید، اکنون می توانید داده های خود را در پلتفرم ما ببینید و آن ها را در گزارش ها و داشبورد خود ادغام کنید.
همانطور که در تصویر بالا می بینید، می توانید داده های Google Analytics 4 و داده های Universal Analytics را از کمپین های مختلف در کنار هم در یک نمودار بینش ارائه کنید.
همچنین، برای ادغام هر چیزی که در حال حاضر در API در دسترس است، کارهایی برای انجام دادن داریم. ما در حال حاضر روی این کار کار می کنیم و با تکمیل آنها این تغییرات را اجرا خواهیم کرد.
اکنون که فهمیدید ادغام در حال حاضر فقط جزئی است، ممکن است تعجب کنید که چه گزارش هایی در حساب شما موجود است.
چه گزارش هایی را می توانم در حساب Rank Ranger من ببینم؟
با ادغام Google Analytics 4 در حساب خود، می توانید هر یک از داده های GA4 خود را ارائه کرده و آن را با هر داده دیگری مرتبط کنید.
هنگامی که به پایین اسکرول می کنید، نمای کلی ترافیک را می بینید که به شما نشان می دهد:
دلیلش این هست که…
و داده های شما بزرگترین دارایی شماست. ما می خواهیم به شما قدرت ارائه آن و یافتن بینش از آن را بدهیم.
ما راه اندازی یکپارچه سازی Google Analytics شما را تا حد امکان ساده کرده ایم.
این گزارش به شما یک تفکیک بصری از کل ترافیک سایت شما را نشان می دهد که به شما امکان می دهد تمام کانال هایی را که ترافیک شما از آنها می آید را مشاهده کنید.
با درک اینکه به احتمال زیاد به پلتفرم جدید منتقل می شوید، می خواهیم به شما فرصتی بدهیم تا دارایی GA4 خود را با حساب Rank Ranger خود یکپارچه کنید.
می توانید دو کمپین جداگانه راه اندازی کنید. یکی که از داده های Analytics 4 استفاده می کند و دیگری که از داده های تحلیل جهانی استفاده می کند. هنگامی که این را تنظیم کردید، می توانید به راحتی داده ها را در کنار یکدیگر با استفاده از نمودار بینش همانطور که در بالا ذکر کردم ارائه دهید.
همانطور که می بینید گزارش خلاصه ترافیک به گونه ای طراحی شده است که یک نمای بالا به پایین از تمام معیارهای ترافیک تصویر بزرگ شما ارائه دهد.
هنگامی که اتصال خود را تمدید یا ایجاد کردید، به تنظیمات کمپین > تجزیه و تحلیل وب سایت. اکنون گزینه ای برای انتخاب بین Universal Analytics و Google Analytics 4 خواهید دید.
و، یک رابط جدید به معنای یک منحنی یادگیری شیب دار است. گفته شد، چه کسی می تواند بدون گوگل آنالیتیکس زندگی کند؟
درباره نویسنده
