اسنپ ​​Fospha را به عنوان شریک اندازه گیری برای تجارت الکترونیک خرده فروشی انتخاب می کند


فسفا و ضربه بزنید شراکتی را اعلام کرد که به تبلیغ‌کنندگان تجارت الکترونیک امکان می‌دهد کمپین‌های اسنپ چت خود را اندازه‌گیری کنند.

مشکلی که این مشارکت حل می کند چیست؟

اندازه‌گیری تأثیر واقعی تبلیغات مبتنی بر برداشت‌ها برای مدت طولانی کار دشواری بوده است، به‌ویژه با اقدامات جدید حفظ حریم خصوصی، که دریافت داده‌های مناسب را حتی سخت‌تر کرده است.

Fospha دریافته است که روش‌های اصلی ردیابی کلیک (مانند آخرین کلیک و MTA) ارزش فعالیت بالای قیف را کاملاً تشخیص نمی‌دهند، با مطالعه‌ای در سال 2023 نشان داد که این روش‌ها حدود 74 درصد از فروش‌های حاصل از برداشت را از دست می‌دهند. رسانه های مبتنی بر Fospha در سراسر پایگاه مشتریان خود همچنین دریافت که برندهایی که در فعالیت‌های با قیف بالاتر مانند Snapchat سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، هزینه خرید به‌طور قابل‌توجهی بالاتر و بازده کمتری در هزینه‌های تبلیغاتی دارند.

آخرین گزارش فوسفا اسنپ ​​چت نشان می دهد که یک کانال رشد کلیدی در بین برندهای آنها است، با افزایش ROAS 504٪ از سال 2022 تا 2023، حتی در حالی که هزینه ها در سال 76٪ رشد داشته است. Fospha بیان می کند که این فرصتی را برای سرمایه گذاری بر عملکرد قوی در سطوح هزینه بالاتر نشان می دهد.

در تماس سود سه ماهه چهارم سال 2023 اسنپ، ایوان اشپیگل، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت اسنپ، اهمیت ادامه بهبود عملکرد شرکای تبلیغاتی را به عنوان تمرکز Snap در سال 2024 برجسته کرد. داده های Fospha از این امر پشتیبانی می کند، و نشان می دهد که Snap ROAS از زمانی که شرکت شروع به به روز رسانی کرده است افزایش یافته است. محصولات عملکردی آن در اواخر سال 2022 و اوایل سال 2023. مشارکت Fospha بر اهمیت توانمندسازی برندها برای بهبود قابلیت‌های انتساب، شناسایی فرصت‌های رشد و به حداکثر رساندن بازده سرمایه‌گذاری تبلیغاتی برای هر دو شرکت تاکید می‌کند.

بخوانید:   Bing SEO: بهینه سازی بالاتری در انتظار است!

چرا فسفا؟

Fospha یک رویکرد جدید تحول آفرین برای اندازه گیری بازاریابی دیجیتال متقابل کانالی پیشگام است. پیاده‌سازی بدون کد به این معنی است که کلاینت‌ها در عرض 2 تا 3 هفته با یک سال عملکرد قیف کامل (نمایش‌ها، کلیک‌ها، داده‌های شخص صفر) مدل‌سازی شده و کاملاً از نظر حریم خصوصی ایمن است (هیچ اطلاعات شخصی در سطح کاربر استفاده نمی‌شود) زنده هستند.

سام کارتر، مدیر عامل Fospha، گفت:ما خوشحالیم که اسنپ Fospha را به عنوان یک شریک کلیدی تأیید می کند و ماموریت ما برای کمک به مارک های تجارت الکترونیک را با اطمینان بیشتر تأیید می کند. محصول ما به ما این امکان را می‌دهد که به وضوح فرصت‌های غیرقابل تحقق گسترده برندها را در رسانه‌های اجتماعی پولی ببینیم. همچنین بر اساس داده‌هایی که می‌بینیم از آگهی‌دهندگان دریافت می‌کنیم، نسبت به Snap خوش‌بین هستیم. کار با تیم اسنپ برای کمک به خرده فروشان برای درک پتانسیل اینجا واقعا هیجان انگیز است

برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس بگیرید فسفا یا مدیر حساب Snapchat خود را برای جزئیات بیشتر.


منبع: https://www.searchenginewatch.com/2024/02/16/snap-selects-fospha-as-measurement-partner-for-retail-ecommerce/