استراتژی PPC: حداکثر تبدیل حداقل هزینه

در واقع، برخی از خوانندگان وبلاگ به دنبال حل مشکل خود بدون سرمایه گذاری پولی هستند که به سختی به دست آورده اند.

بازاریابی مجدد استراتژیک

شکی نیست که در بیشتر موارد این مخاطب از کمپین های جستجو پیشی می گیرد. دلیل آن این است که یک کمپین جستجو، ترافیک سردی را به یک پیشنهاد ارسال می کند. این بدان معناست که ترافیک ممکن است در گذشته هرگز با برند شما تعامل نداشته باشد. در نتیجه آنها هیچ رابطه ای با شما ندارند.

در حال حاضر، تمرکز بر هدف گذاری مطمئناً فکر کردن در مسیر درست است، شما هنوز هم می توانید بهتر از این کار کنید.

مدیر مخاطبان تبلیغات گوگل

در صورت تعجب …

ایجاد مخاطب سفارشی فیس بوک

در این پست، من به شما در مورد استراتژی PPC کمک خواهم کرد تا بتوانید ترافیک پرداختی خود را به روشی مقرون به صرفه به دست آورید. اگر در حال حاضر ترافیک ارگانیک دریافت می کنید و می خواهید با تبلیغات پولی شروع کنید، این پست برای شما مناسب است.

حالا باید در جایی که اعتبار دارد اعتبار بدهم. اگرچه ارائه و جزئیات مربوط به من است، ایده اصلی برای این پست از شاون توینگ گرفته شده است (ای کاش خودم به این فکر می کردم.)

حالا قبل از اینکه شما را ترک کنم، باید واجد شرایط باشم، این یک استراتژی عالی است. آیا برای کسب و کار شما کار خواهد کرد؟ هیچ نظری ندارم. مانند هر چیزی که در اینترنت می خوانید، آن را آزمایش کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای فهمیدن اینکه چه چیزی خریداران بالقوه را از خرید باز می‌دارد این است که به سادگی از آنها بپرسید. در حال حاضر، بهترین راه برای انجام این کار، صحبت چهره به چهره با مشتریان واقعی است. به خصوص اگر ارزش طول عمر مشتری بالا باشد. با این حال، اگر اقلام بلیط کم می فروشید، می توانید به سادگی یک نظرسنجی در سایت خود انجام دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به معنای واقعی کلمه فرآیند خرید را در وب سایت خود انجام دهید.

هیچ شکی وجود ندارد که تبلیغات پولی واقعاً می توانند سوزن کسب و کار شما را حرکت دهند. تبلیغات نه تنها تقریباً فوراً پیشنهادات شما را به بالای گوگل می‌رساند، بلکه می‌تواند به انتقال ترافیک از مرحله‌ای از قیف فروش به مرحله دیگر نیز کمک کند.

از طرف دیگر، اگر مخاطبان شما قبلاً با سایت شما ارتباط برقرار کرده اند، شما از قبل با آنها رابطه دارید. این بدان معنی است که شما تبلیغات خود را به ترافیک گرم ارائه می دهید. تبدیل ترافیک گرم بسیار آسان تر از ترافیک سرد است.

به این ترتیب متوجه می شوید که بیشترین مخاطب شما تحت پوشش قرار می گیرد. اگر بودجه‌ای باقی مانده است، می‌توانید آن را برای مخاطبانی خرج کنید که احتمال تبدیل آن‌ها کمی کمتر است. سپس باید به طور سیستماتیک به سمت قیف بروید.

اما قبل از اینکه کارت اعتباری خود را بیرون بیاورید، برای اینکه واقعاً بیشترین بهره را از بازاریابی مجدد خود ببرید، ابتدا باید یک چیز را توضیح دهم.

زمانی فرا می رسد که هر صاحب وب سایتی از خود می پرسد چه زمانی زمان شروع اجرای تبلیغات پولی فرا رسیده است.

بخوانید:   کسب رای اعتماد پارلمان مالزی از سوی انور ابراهیم

هنگامی که بخش مخاطبی دارید که فکر می‌کنید نزدیک به خرید بود، اما تصمیم به خرید نداشتید، باید سعی کنید دلیل خرید نکردن آنها را بفهمید.

به نظر شما چه کسی بیشتر احتمال دارد تبدیل شود؟

  • کسی که با بهترین پست وبلاگ شما درگیر بوده است؟
  • کسی که سبد خرید آنلاین خود را رها کرده است؟

اگر پاسخ دادید که رهاکننده سبد خرید بیشتر احتمال دارد تبدیل شود، کاملاً حق با شماست. کسی که سبد خرید خود را با هر چیزی که شما برای ارائه دارید بار کرده است، اما ماشه را نکشیده است، احتمال تبدیل شدن به آن بسیار بیشتر است.

پس از آن، افرادی که از صفحات خاصی بازدید کردند را انتخاب می کنید و URL صفحاتی را که می خواهید بازدیدکنندگان آنها را هدف قرار دهید وارد کنید.

از سوی دیگر افرادی که سبد خرید را رها می کنند افرادی هستند که به وضوح علاقه خود را به خرید نشان داده اند.

مردی که سرش در شن است

اینجا می رود …

جایی که ما به طور کلی شروع می کنیم

به عنوان مثال، اگر آنها یک سبد خرید را پر کردند و سپس سفارش را انجام ندادند، احتمالاً چیزی در اواسط خرید آنها را متوقف کرده است. اگر بتوانید بفهمید چه چیزی آنها را متوقف کرده است، شاید بتوانید تبلیغی ایجاد کنید که به نگرانی آنها بپردازد.

چگونه؟

با این حال، اگر یک کالای بلیت گران می‌فروشید، باید کارهای زیادی انجام دهید تا آنها را از پولی که به سختی به دست آورده‌اند جدا کنند.

برخی از بازدیدکنندگان وب سایت نسبت به دیگران احتمال بیشتری برای تبدیل دارند.

با تقسیم بندی مخاطبان بازاریابی مجدد خود شروع کنید

درباره نویسنده

دارل مردخای

دارل یک بازاریاب محتوا در Rank Ranger است. در حین کار به عنوان مدیر سئو در یک آژانس بازاریابی کوچک، دارل به عشق خود به بازاریابی و سئو پی برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/ppc-marketing-strategy

بازاریابی مجدد یک استراتژی محتوای دیجیتال است که تبلیغات را به افرادی که با سایت شما تعامل داشته اند ارائه می دهد. با این کار به افرادی که قبلاً با مراجعه به وب سایت شما به برند شما علاقه نشان داده اند تبلیغات ارائه می دهید.

از آنجایی که این جمعیت متشکل از افرادی است که در سایت شما حضور داشته اند و ترجیح داده اند خریدی انجام ندهند، سعی کنید بفهمید که چه چیزی مانع فروش می شود و تبلیغ خود را وادار کنید تا در مورد آن مشکل صحبت کند.

بهش فکر کن…

پسری که پرتقال را تا چشمانش گرفته است

آیا سایت باعث اعتماد به نفس می شود یا هرزنامه به نظر می رسد؟

==> تبلیغات خود را با Google Ads Monitor ما ردیابی کنید

بازاریابی مجدد – چگونه با یک مخاطب از قبل واجد شرایط درگیر شویم

از چیزی که پیدا می کنید شگفت زده خواهید شد. چیزی که ممکن است متوجه شوید چیزی شکسته است، یا ممکن است متوجه شوید که گاری دارید که بسیار پیچیده است. اگر نمی توانید برای رفع این مشکلات به سادگی تغییراتی در سایت خود ایجاد کنید، می توانید تبلیغاتی را برای مقابله با آن تنظیم کنید.

نظرسنجی کنید

سعی کنید محصولی پیدا کنید. آیا آسان است یا ناوبری یک کابوس است؟ وقتی محصولی را پیدا کردید، سعی کنید خرید کنید. آیا این یک فرآیند روان است یا به طرز دردناکی پیچیده است؟

در فیس بوک به ابزار Business Tools بروید، به Audiences بروید و Create Custom Audience را انتخاب کنید. پس از آن، روی وب سایت کلیک کنید.

دلیلش هم ساده است. خواننده پست وبلاگ یک نوع مصرف کننده کاملاً متفاوت است. یک خواننده پست وبلاگ به دنبال اطلاعات است، آنها به دنبال محصولات نیستند. آنها ممکن است علاقه مند به خرید چیزی باشند، اما در این مرحله، به احتمال زیاد خرید نمی کنند. برای تبدیل آنها به تلاش بیشتری از طرف شما نیاز دارد.

متأسفانه، چیزی که به طور بالقوه می تواند مانع این استراتژی شود این است که صفحات فروش شما ترافیک سئو کافی دریافت نکنند. در چنین موردی، ممکن است لازم باشد صفحات دیگری را که دارای هدف تجاری هستند به مخاطب اضافه کنید. این یک اثر رقیق کننده خواهد بود، اما تا زمانی که این صفحات دارای هدف تجاری هستند، همچنان از مزایای مخاطبان درگیر خود بهره مند خواهید شد.

به سادگی هیچ اعتمادی بین شما و این مخاطب ایجاد نمی شود. اکنون، اگر یک کالای بلیط کم می فروشید، شاید مخاطبان شما مایل باشند از فاکتور اعتماد چشم پوشی کنند و خریدی راحت انجام دهند.

این به این معنی است که بهترین مکان برای خرج کردن دلارهای تبلیغاتی در سبد خرید شما است. اگر یک سایت تجارت الکترونیک راه اندازی نمی کنید، ممکن است این افراد از صفحه قیمت گذاری شما بازدید کرده باشند.

استراتژی PPC

چگونه بدون هدر دادن پولی که به سختی به دست آورده اید، تبلیغات را به طور موثر اجرا می کنید؟

همانطور که در این پست توضیح دادم، موثرترین راه برای صرفه جویی در درآمد تبلیغاتی، هدف گذاری موثر است. به عبارت دیگر، اگر می خواهید همبرگر بفروشید، یک جمعیت گرسنه پیدا کنید. این باید همیشه استراتژی شما باشد. اما نه تنها این، شما باید به دنبال جمعیتی باشید که به برند شما علاقه نشان داده اند. بازاریابی مجدد ساده ترین پاسخ برای این است.

محتمل نیست

به عنوان مثال، اگر فکر می کنید قیمت آنها را از خرید باز می دارد، به آنها تخفیف بدهید. اگر فکر می‌کنید فرآیند پرداخت پیچیده آنها را از خرید بازمی‌دارد، سعی کنید با ایجاد ارتباط آسان با خدمات مشتری با آن مقابله کنید.

بیایید به عقب برگردیم و به تصویر بزرگ نگاه کنیم.

کاری که پس از آن انجام خواهید داد این است که بر اساس افرادی که از این صفحه بازدید کرده اند، در فیس بوک یا Google Ads مخاطب ایجاد کنید.

برای انجام این کار در تبلیغات گوگل، ابتدا روی دکمه Tools & Settings در بالای صفحه کلیک کنید. اسکرین شات زیر را ببینید:

وقتی با ترافیک پولی شروع می‌کنیم، معمولاً تصور می‌کنیم که باید ترافیک سردی را از Facebook یا Google Ads به یک پیشنهاد ارسال کنیم. برای اینکه ترافیک را هدفمند نگه داریم، روی کلمات کلیدی مناسب یا هدف گذاری علاقه تمرکز می کنیم. این معمولاً هنگام اجرای تبلیغات جستجوی Google و کمتر برای فیس بوک کار می کند.

اگر می‌خواهید بیشترین درآمد را برای تبلیغات خود داشته باشید، باید همیشه تبلیغات را به واجد شرایط ترین ترافیک خود ارسال کنید. این بدان معناست که شما باید برای افرادی که تنها یک قدم با خرید چیزی فاصله دارند تبلیغ کنید.

دلیل اینکه برای فیس بوک به خوبی کار نمی کند این است که مردم وقتی در فیس بوک هستند، محصولات را جستجو نمی کنند. منظورم این است که آیا می‌توانید تصور کنید کسی که تماماً غرق تماشای ویدیوهای گربه است، ناگهان خودش را کنار می‌کشد تا به پیشنهاد شما نگاه کند؟

شما می توانید این کار را با خدماتی مانند Lucky Orange یا Hotjar انجام دهید. به سادگی یک نظرسنجی انجام دهید و از خریداران بالقوه بپرسید که آیا چیزی مانع خرید امروز آنها می شود یا خیر. نظرسنجی هایی مانند این می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد که واقعاً می تواند در بازاریابی شما تأثیر بگذارد.

بهترین استراتژی PPC – از پایین شروع کنید و راه خود را بالا ببرید

اگرچه این رویکرد اشتباه نیست، اما اگر استراتژیک‌تر هستید، باید سرنخ‌های بهتری داشته باشید، فروش بیشتر با هزینه کمتر.

هنگامی که زمان اجرای تبلیغات پولی فرا می رسد، ممکن است با یک سوال بزرگ روبرو شوید:

این برای تبلیغات گوگل کار می کند زیرا افرادی که در جستجوی گوگل با استفاده از کلمات کلیدی هستند که قصد تجاری آشکاری دارند، به دنبال خرید محصولات هستند. به عنوان مثال، اگر شخصی به دنبال «محصولات مراقبت از پوست» باشد، احتمالاً به دنبال خرید چیزی است.

هنگامی که احساس کردید متوجه شده اید چه چیزی مانع خرید مخاطبان شما می شود، می توانید پیشنهادات مختلف را آزمایش کنید.

راه‌های مختلفی برای فهمیدن اینکه چه چیزی مانع فروش می‌شود وجود دارد. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید سعی کنید آن را کشف کنید.

از چشم خریدار خود نگاه کنید

هنگامی که این تعداد مخاطب را به حداکثر رساندید، اگر پول بیشتری در بودجه خود دارید، می توانید به سمت بالا بروید. به عبارت دیگر، تبلیغات را به بخش بعدی از مخاطبان خود بفرستید که یک قدم دیگر با تبدیل کردن، شاید خوانندگان پست وبلاگ فاصله دارند.

قیف فروش به صورت معکوس

با این استراتژی، هرچه کلمات کلیدی متمرکزتر باشند، نتایج بهتری به دست می‌آید. به عنوان مثال، “محصولات مراقبت از پوست” دارای اهداف تجاری هستند، با این حال، “مرطوب کننده صورت برای پوست خشک” بسیار هدفمندتر است. به خصوص اگر مرطوب کننده ای می فروشید که مخصوص پوست های خشک است.

اگر مطمئن نیستید که چه صفحه ای را هدف قرار دهید، سعی کنید آخرین جایی که مصرف کننده در فرآیند خرید به آن می رود را مشخص کنید.

حال سوال این است که در تبلیغات خود چه مواردی را باید لحاظ کنید؟

دریابید که پیشنهاد شما باید چه باشد