جدید در زمین موتورهای جستجو
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/leverage-first-party-data-for-a-winning-crm-strategy-427512
جفت کردن یک استراتژی داده شخص اول با یک استراتژی بازاریابی یک به یک به تیم های شما کمک می کند تا مطمئن شوند که پیام ها هم هدفمند و هم شخصی هستند. این باید از همان اولین تعامل در نقطه مصرف اتفاق بیفتد.
ثبت نام و شرکت کنید “چگونه از داده های شخص اول برای یک استراتژی CRM برنده استفاده کنیم،” ارائه شده توسط AtData.
به کارشناسان داده بپیوندید تا دیدگاه های خود را در مورد اهمیت داده های تمیز، کامل و متصل برای بهینه سازی CRM شما به اشتراک بگذارند.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
تاکید واقعی بر جمع آوری داده های شخص اول شده است.