از داده های بلادرنگ برای کمپین های قوی تر و ROI بالاتر استفاده کنید

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/leverage-real-time-data-for-stronger-campaigns-and-higher-roi-429367

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


به Snowflake، MessageGears و مشتری مشترک آنها Frontdoor بپیوندید تا یک بحث پویا در مورد اینکه چگونه کل استراتژی تعامل با مشتری شما می‌تواند و باید حول داده‌های شما متمرکز شود – به طوری که بتوانید بهترین کاری را که انجام می‌دهید بدون نگرانی در مورد فناوری انجام دهید.

برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر کانال برای ارائه تجربیات مثبت بسیار مهم است. با این حال، اغلب این به معنای تکرار و همگام‌سازی منظم داده‌های مشتری در سیستم‌های مختلف به منظور ارائه کمپین‌های متفاوت و شخصی‌شده است. اما با تمام این حرکت داده‌ها، در نهایت با نسخه‌ای از داده‌های بازاریابی «زمان واقعی» (نه چندان واقعی) مواجه می‌شوید.

داده های محلی SS 513065275 1920x1080 1 800x450

جدید در زمین موتورهای جستجو