از داده های بلادرنگ برای کمپین های قوی تر و ROI بالاتر استفاده کنید

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/leverage-real-time-data-for-stronger-campaigns-and-higher-roi-429367

راه حل ساده است: در جایی زندگی کنید که داده های شما زندگی می کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


به Snowflake، MessageGears و مشتری مشترک آنها Frontdoor بپیوندید تا یک بحث پویا در مورد اینکه چگونه کل استراتژی تعامل با مشتری شما می‌تواند و باید حول داده‌های شما متمرکز شود – به طوری که بتوانید بهترین کاری را که انجام می‌دهید بدون نگرانی در مورد فناوری انجام دهید.

ثبت نام و شرکت کنید “موتور بازاریابی خود را با قدرت ابر داده روشن کنید.” پیشوارد شده توسط دانه برف.


داده های محلی SS 513065275 1920x1080 1 800x450
برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر کانال برای ارائه تجربیات مثبت بسیار مهم است. با این حال، اغلب این به معنای تکرار و همگام‌سازی منظم داده‌های مشتری در سیستم‌های مختلف به منظور ارائه کمپین‌های متفاوت و شخصی‌شده است. اما با تمام این حرکت داده‌ها، در نهایت با نسخه‌ای از داده‌های بازاریابی «زمان واقعی» (نه چندان واقعی) مواجه می‌شوید.

بخوانید:   نحوه SEO بهینه سازی PDF و چرا مهم است