درباره نویسنده
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. ارتقاء DSA و GDA ابزارهایی را به تبلیغکنندگان میدهد که برای تغییر کمپینهای تک کانالی به یک استراتژی کمپین یکپارچه در PMax نیاز دارند. این به نوبه خود باید به بهبود ROI کمک کند و به بازاریابان این توانایی را بدهد که عملکرد را در کانال ها به طور کامل بهینه کنند.
ارتقاء کمپین تبلیغات جستجوی پویا (DSA) و تبلیغات نمایشی گوگل (GDA) اکنون برای همه تبلیغکنندگان در دسترس است. شرکت کردن داوطلبانه است.
گوگل در حال ارائه دو ارتقای جدید برای Performance Max است.
نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.