آیا این سه شنبه بیشتر یاد خواهیم گرفت؟ امسال Google Marketing Live در 23 می برگزار میشود. ما انتظار داریم که این رویداد برای اطلاعیههای هوش مصنوعی سنگین باشد. آیا این یا سایر راه حل های هوش مصنوعی می توانند هفته آینده به طور رسمی معرفی شوند؟ ما تمام اخبار این رویداد را تماشا و گزارش خواهیم کرد.
ابزارهای جدید هوش مصنوعی گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد دارایی های رسانه ای تولید کنند
جدید در زمین موتورهای جستجو
تبلیغکنندگان و سازندگان یوتیوب ممکن است از راهحلهای هوش مصنوعی جدیدی که گوگل بر روی آن کار میکند بهرهمند شوند.
Google همچنین در حال آزمایش PalM 2 برای محتوای جوانان YouTube برای مواردی مانند عناوین و توضیحات است. برای سازندگان، این شرکت از این فناوری برای آزمایش ایده ارائه پنج ایده ویدیویی بر اساس موضوعاتی که مرتبط به نظر میرسند، استفاده کرده است.
درباره نویسنده

قبلاً گزارش داده بودیم که هوش مصنوعی مولد به Google Ads می آید. با این حال، به نظر میرسد که بیشتر در مورد «ترکیب مجدد» داراییهای موجود در تبلیغات است، در حالی که این گزارش بیشتر درباره Google است که واقعاً آن داراییها را ایجاد میکند.
تبلیغات گوگل ابزارهای مولد هوش مصنوعی که توسط PalM 2 پشتیبانی میشوند، به تبلیغکنندگان در ایجاد داراییهای رسانهای کمک میکنند. CNBC بر اساس اسناد داخلی Google گزارش شده است. متأسفانه، این جزئیات به همان اندازه است که ما در حال حاضر می دانیم.
دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفتها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و مینویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.