پاسخ کوتاه: به طرق مختلف. هوش مصنوعی مولد محبوب تر خواهد شد، به این معنی که داستان سرایی اهمیت بیشتری پیدا می کند. وبلاگ ها به ابزاری برای برند شخصی افراد تبدیل می شوند، بنابراین ساختن نام برای خود دشوارتر خواهد بود. و در نهایت، وبلاگ ها احتمالاً به مشاغل انتشارات دیجیتال تبدیل خواهند شد.
با به اشتراک گذاشتن داستانها، تجربیات و بینشهای شخصی، میتوانید حس اصالتی را که خوانندگان میخواهند ایجاد کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که اعتماد و در نهایت یک رابطه با خوانندگان خود ایجاد کنید. نتیجه؟ یک مخاطب وفادار و یک وبلاگ موفق.
پاداش: شما به گوگل درخواست تجدید نظر خواهید کرد
اکثر وبلاگ های موفق (که درآمد مناسبی ایجاد می کنند) در واقع توسط تیم کوچکی از افراد اداره می شوند. حتی اگر فقط یک نفر محتوا را می نویسد، احتمالا به طور مستقیم و غیرمستقیم با میزبان های وب، پلت فرم های بازاریابی ایمیلی، عکاسان، شرکت های مدیریت تبلیغات، مدیران رسانه های اجتماعی، طراحان گرافیک و غیره کار می کند. زیرا انجام تمام کارها توسط خودتان و تولید محتوای بسیار با کیفیت و عالی تقریبا غیرممکن است.
به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی فقط برای خوانندگان شما عالی نیست. گوگل هم آن را دوست دارد. به همین دلیل آنها یک E اضافی را به سیستم EAT قبلی خود اضافه کردند. آنها به معنای تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد هستند.
ایجاد یک وبلاگ آسان است، اما محبوبیت آن روز به روز سخت تر می شود. فقط به اعداد نگاهی بیاندازید. به گزارش وب تریبونال“بیش از 600 میلیون وبلاگ از 1.9 میلیارد وب سایت در جهان وجود دارد. نویسندگان آنها روزانه بیش از 6 میلیون پست وبلاگ یا سالانه بیش از 2.5 میلیارد پست دارند. این بدان معنی است که حدود یک سوم از تمام وب سایت های فعلی وبلاگ هستند، که بسیار بزرگ است!
پیش بینی آینده غیرممکن است، اما به جرات می توان گفت که وبلاگ نویسی به جایی نمی رسد. احتمالاً شنیده اید که سال هاست که وبلاگ ها مرده اند. زمانی که یوتیوب برای اولین بار تبدیل به یک چیز شد، ظاهراً وبلاگ نویسی انجام شد. اما اینطور نیست. هنوز اینجاست و احتمالا برای مدتی خواهد بود.
بیایید با جزئیات بیشتر به این موارد بپردازیم.
هوش مصنوعی مولد: چرا خودتان آن را بنویسید؟
با ظهور TikTok، حلقههای اینستاگرام و شورتهای یوتیوب، به نظر میرسد مردم چیزی جز ویدیو نمیخواهند. مخصوصا ویدیوهای کوتاه پس این کار وبلاگ نویسی را به کجا می کشد؟ آیا هنوز هم مرتبط است، یا ویدیو جهان را فرا گرفته است؟
آیا وبلاگ ها همچنان وجود خواهند داشت؟
سیندی مدیر محتوا در Yoast است. او پست های وبلاگ را می نویسد و بهینه می کند و از نوشتن محتوایی لذت می برد که به مردم کمک می کند محتوای بهتری برای سایت و کاربران خود ایجاد کنند.