آیا ویروسی شدن به سئو کمک می کند؟ نه واقعا
این امکان وجود دارد که محبوبیت این سایت باعث تغییر هدف شده باشد، یا فقط می تواند تغییر محیط با اخراج های بیشتر باشد که قصد را تغییر داده است. با این حال، این معقولترین مثالی است که میتوانم از پیوندهای ویروسی پیدا کنم که احتمالاً کمک میکنند – و حتی در آن صورت هم چندان بریده و خشک نیست.

بسیاری از رشدها مربوط به اصطلاحات مارک است، اما یک اصطلاح بدون نام تجاری مشخص است: “اخراج”. اگر به SERP یک سال پیش در مقایسه با اکنون نگاه کنید، به نظر می رسد که هدف پرس و جو از “اخراج چیست” به اخبار مربوط به اخراج تغییر کرده است.
چند نمونه وجود دارد که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم. همچنین شایان ذکر است که ویروسی شدن همچنان به مواردی مانند برندسازی، آگاهی، سرنخ ها و احتمالاً فرصت های تجاری جدید کمک می کند. بیایید شیرجه بزنیم
یک بار دیگر، ما می توانیم لینک های عالی از دامنه های بزرگ را ببینیم.

هر چند باید شایستگی هایی برای آن وجود داشته باشد، درست است؟ به نظر می رسد حتی جان مولر گوگل نیز با روابط عمومی دیجیتال همراه است.
بیشتر سودهای ترافیکی مربوط به شرایط برند آن یا افرادی است که به دنبال کالاهای آن هستند. درست است – کالا وجود دارد!

پیوندها خوب به نظر می رسند – واقعاً خوب! پوشش این رویداد شگفتانگیز بود و نوعی ویروسپذیری را ایجاد کرد که افراد روابط عمومی دیجیتال رویای آن را داشتند.
با غواصی بیشتر، می توانیم بگوییم که تقریباً تمام ترافیک به صفحه اصلی است.

برای برخی شرایط، یک کسب و کار محلی دیگر از آن بالاتر است در حالی که اصلاً پیوندی ندارد.

اما آیا پیوندها واقعاً به سئو آن کمک کردند؟ چیزهای بیشتری در این داستان وجود دارد.
سرمایه گذاری بر شهرت
لینک ها تا حدودی تاثیر دارند. این شرکت برای کلمات کلیدی تجاری خود رتبه بهتری دارد، اما آنها آنقدر که ممکن است برای یک کسب و کار محلی که دارای پروفایل پیوند قوی است، کمکی نمی کند.
اما آیا روابط عمومی دیجیتال مرده است؟ آیا لینک های HARO اتلاف وقت هستند؟ من شک دارم. آنها بر آگاهی، برندسازی و سرنخ ها تأثیر می گذارند.
افکار نهایی
بیش از دو سال از برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی سیاسی بدنام در چهار فصل “اشتباه” می گذرد. کنفرانس مطبوعاتی ریاست جمهوری در یک شرکت محوطه سازی فیلادلفیا به نام Four Seasons Total Landscaping به جای هتل Four Seasons برگزار شد.